Jos tollasia monoja oikeasti tehdään, onko mahdollista saada dufva-versiot? Olisko ne jotkut uimasandaalit/lipokkaat?
Veikkaan että finaalien aikaan ne olisi ainakin kielletyt käyttää. Saattaisivat pian loukata jotakuta
Jos tollasia monoja oikeasti tehdään, onko mahdollista saada dufva-versiot? Olisko ne jotkut uimasandaalit/lipokkaat?
Tässä on varmaankin kuvat kaikista, jokainen voi itse arvioida, tuleeko noista nyt ensimmäisenä Adidakset mieleen:
http://www.shoepark.fi/WEST_COAST/liiga.html
Onkohan tämä ns. landetouhua sitten?
Minua kyllä ihmetyttää oikein kauhiasti se että ostaako joku ihminen ihan oikeasti tuon näköisiä kenkiä? Ja suostuu vielä vapaaehtoisesti pitämään noita jalassaan? Kyllä ei rakkaus Lukkoa kohtaan koskaan kasva niin suureksi että suostuisin nuo hirvittävän näköiset sinikeltaiset Lukko-versiot jalkaani laittamaan. En vaikka tuon kettulogon tilalla olisikin kunnon Lukko lehväslogo. Myös nuo Tappara-versiot on ihan kauhean näköiset, suorastaan oksettavat.
Veikkaan että finaalien aikaan ne olisi ainakin kielletyt käyttää. Saattaisivat pian loukata jotakuta
Tässä on varmaankin kuvat kaikista, jokainen voi itse arvioida, tuleeko noista nyt ensimmäisenä Adidakset mieleen:
http://www.shoepark.fi/WEST_COAST/liiga.html
Minä en tunne ketään, joka moiset kengät omistaisi. Enpä toisaalta ole moista kysellyt, mutta aika kova statement lienee tuo "aika moni omistaa".
Yhtä tyhmältä näyttää ne Lagosten valkoiset suippo "lenkkaritkin". Kuka niitäkin ostaa, paitti Teuvo Lomanit??
Kyllä noita on tullut yli vuosi sitten ensimmäisen kerran ostomielessä katseltua. Nyt olisi osto mielessä vakavammin, mutta kyllä tuo 79 euroa on aika suolainen hinta. Jos kuudella kympillä saisi, niin ostaisin samantien. Ehkä tuohon 79 euroonkin taipuu lopulta.
Hyvähän se on kun fanittaa juuri sitä ainoaa seuraa jonka kengät on edes jokseenkin inhimillisen näköiset...
No jotain osviittaa saa kun näkee minkä verran Crocseja ja niiden halpoja kopioita käytetään ihan julkisilla paikoilla ja selvinpäin.Minua kyllä ihmetyttää oikein kauhiasti se että ostaako joku ihminen ihan oikeasti tuon näköisiä kenkiä? Ja suostuu vielä vapaaehtoisesti pitämään noita jalassaan?
Ideaa voisi kehitellä: työmiehen bootsit tps-logolla ja suikkasen "vittusaatana"- nimmarilla. Alpon patakengät olisi iltatohvelit punaviinipullon ja budhan hymyn kanssa. Junnon kärppäkusiluikkareilla voisi mennä diskoon ja nokan street-versioissa olisi karmea kolvi "haista sinä vi**u" tekstillä. Viva la liiga.