Adam Masuhr Kärppiin

  • 30 100
  • 58
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikös se pelaa Glennin kanssa? Spang Kukkosen pelatessa maalinedustalla. Ainakin yhdessä vaiheessa pelasi Glennin kaa.

Ylivoimat parin ensimmäisen pelin jälkeen olleet:

Donskoi-Kukkonen-Huml
Haataja-Glenn

Pyörälä-Deschamps-Davis
Masuhr-Spang

Hyvin on Masuhr saanut yvllä vastuuta ja ainakin yhden maalin muistan miehen tehneen jo ylivoimalla. Onhan se laukaus kyllä hyvä!
 

OutlawPuppet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers, Ice Tigers
Vikan finaalin jälkeen sanottiin, että aika moni jätkä pelas puudutuspiikkien avulla ja loukkaantumisia oli paljon. Lasse nyt päälimmäisenä, mutta ilmeisesti Adamillakin oli jotain häikkää oikeassa kädessään, ainakin jos tähän Kalevan kuvaan on uskominen: Kypärät lensivät jäälle, kun Raksilassa juhlittiin mestaruutta | Kuvagalleriat | Kaleva.fi (jos en ihan väärin katso, niin roikottaa oikeaa kättään ja kättelee Tapparan pelaajat vasemmallaan). Aika kova jätkä, jos näin on, koska itse en ainakaan huomannut miehen pelaamisesta, että kädessä olisi ollut jotain häikkää.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vikan finaalin jälkeen sanottiin, että aika moni jätkä pelas puudutuspiikkien avulla ja loukkaantumisia oli paljon. Lasse nyt päälimmäisenä, mutta ilmeisesti Adamillakin oli jotain häikkää oikeassa kädessään, ainakin jos tähän Kalevan kuvaan on uskominen: Kypärät lensivät jäälle, kun Raksilassa juhlittiin mestaruutta | Kuvagalleriat | Kaleva.fi (jos en ihan väärin katso, niin roikottaa oikeaa kättään ja kättelee Tapparan pelaajat vasemmallaan). Aika kova jätkä, jos näin on, koska itse en ainakaan huomannut miehen pelaamisesta, että kädessä olisi ollut jotain häikkää.
Heti äkikseltään näyttäisi siltä, että oikean käden peukalo on vaihtanut pikkaisen väriä. Kaikki ei oikein pidä masuhrista, koska mies vaikuttaa ajoittain kovin pehmeältä. Minä olen kaverista pitänyt aina. Hyvä liike, kädet pelaa ja kova lämäri. Siinäpä sitä Masuhrin erityisosaamista.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Heti äkikseltään näyttäisi siltä, että oikean käden peukalo on vaihtanut pikkaisen väriä. Kaikki ei oikein pidä masuhrista, koska mies vaikuttaa ajoittain kovin pehmeältä. Minä olen kaverista pitänyt aina. Hyvä liike, kädet pelaa ja kova lämäri. Siinäpä sitä Masuhrin erityisosaamista.

Eipä minua ainakaan ole missään vaiheessa pehmeys Masuhrin kohdalla häirinnyt, jos en sitä liiemmin ole edes huomannutkaan. Pelisilmä tai ylipäänsä tilanteiden puutteellinen lukeminen varsinkin hyökkäyspäässä on sen sijaan aika turhauttava asia Masuhrin kohdalla. Esim. yv-tilanteissa jotenkin ne Masuhrin ratkaisut tuntuu aina olevan vääriä. Ja onhan ne vastustajien av:n kärkimiehen polvisuojat kovilla kun Adam niihin pomminvarmasti tykittelee. Kuti on kyllä siis kova, mutta jotenkin ei kaverista yv-pelotetta voi tulevallekaan kaudelle odottaa.

Sinänsä muuten kyllä ihan tykkään pelaajasta. Menee hyvin tuollaisena kokeneena peruspakkina eikä ainakaan viime kaudella ollut samanlainen pelote omalle joukkueelle kuin SaiPa-kaksikko. Symppiksenä kaverina Adam on varmasti myös sopiva tyyppi Kärppien pukukoppiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nostellaas ketjua, mielestäni Masuhr on pelannut viime aikoina oikein mallikkaasti. Liigassa on alkanut maaleja tulla ihan hyvällä tahdilla, nyt on kasassa jo neljä osumaa kun esim. koko viime kauden runkosarjassa verkko heilui ainoastaan kuusi kertaa. Nykyinen maalikeskiarvo näyttäisi 14 maalia kauden päätteeksi, mutta katsellaan nyt. Liekö sitten piristyneisiin otteisiin vaikuttanut sekin, että Masuhrilla on viimeinen kausi sopimuksestaan menossa. Ehkä viihtyy Oulussa hyvin ja haluaa jatkaakin täällä, joten voinut hieman herätellä miestä parempiin otteisiin.

Positiivisena seikkana myös se, että ei ole ottanut vielä yhtään rangaistusminuuttia tällä kaudella.
 

Odessa_park

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, OTP
Kaikkea hyvää Adamille sinne itänaapuriin, mutta pakko sanoa, että vähän huvittaa esim. Ylen uutisointi hänestä "tähtipakkina". Vähän yllättävään suuntaan kävi Adamin tie muutenkin, olisin odottanut jäähdyttelyä jossain Keski-Euroopassa tai paluuta Gävleen.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikkea hyvää Adamille sinne itänaapuriin, mutta pakko sanoa, että vähän huvittaa esim. Ylen uutisointi hänestä "tähtipakkina". Vähän yllättävään suuntaan kävi Adamin tie muutenkin, olisin odottanut jäähdyttelyä jossain Keski-Euroopassa tai paluuta Gävleen.
Eihän se hullu ole joka pyytää vaan maksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös