Live at Liver Plate Buenos Airesista vuodelta 2009 nyt Youtubessa katsovissa. Ei muuta kuin lauantai iltaan pyörimään ja täysille, pari olutta seuraksi.
Tuli itseasiassa eilen vastaan, kun ensiesitys oli. Kyllähän ilta menikin rattoisasti
Live at Liver Plate Buenos Airesista vuodelta 2009 nyt Youtubessa katsovissa. Ei muuta kuin lauantai iltaan pyörimään ja täysille, pari olutta seuraksi.
Back In Blackin synttäreiden kunniaksi ketju parahiksi ylhäällä. Siinä on se minun AC/DC:ni ehta kallioperä ja betoninen paalu. Olen Johnsonin aikakauden miehiä, joten siksikin levy on aina ja tulee mulle olemaan se pitkäsoitto, joka määrittelee mulle sen mistä AC/DC:n konstailettomasta DNA:sta on kyse ja mihin se on johtanut.
Mahtava levy on. Itselle ensikosketus oli C-kasetille äänitetty "Let there be Rock", ja kyllä se on jäänyt suurimmaksi rakkaudeksi. Rouheat särökitarat, Bonin soundi, ja "Overdose" naulaavat sen itselleni ykköseksi.
...
River Plate on hieno konsertti ja kyllähän tuossa keikassa kuin koko kiertueessa fokus kiinnittyy Malcolmiin, todellinen uroteko että sai kiertueen vedettyä läpi - hurja oli miehen päättävyys, respect.
- Krediiteistä näkyy sen verran, että yhtenä ”all songs by” alla on Malcolm Young
Huhhuh. Olin jo luopunut toivosta, mutta vielä kerran! Ihan mahtavaa!!! Mahtavatko jaksaa lähteä vielä kiertämään? Jossain määrin ikä paistoi läpi viime kerralla. Ehdottomasti kuitenkin mukana jos näin käy.
Noh, Brucelta tulee levy ja on huhuja kiertueesta 2022. Metallica on studiossa ja voisin kuvitella, että sitä seuraa kiertue. Ja eiköhän aaseedeeseekin lähde Vielä kerran pojat-tyylisesti rundille. Nämä ovat siis ihan omia spekulointeja. Ja milloin sitten kiertueet, jos niitä ylipäätään pystytään jossain vaiheessa järjestämään rantautuvat Eurooppaan. Ei saa ottaa vakavasti.Lihavointi oma. Onko tosiaankin näin?
Rummuissa Phil RuddAinahan kiistellään siitä, kuka on maailman paras rumpali. Bonham, Moon, Peart... No, nuo kaikki ovat kuolleita jo. Phil Rudd on ihan satavarmasti maailman kovin elossa oleva rockrumpali. Vasta katsoin taas kerran läpi Pariisin keikan, sen Let There Be Rock -nimellä julkaistun, ja keskityin kuuntelemaan Philin soittoa. Saatana, miten ekonomisesti vedetty. Ei yhtään turhaa ääntä, ei joutavia pelliniskuja vääriin paikkoihin. Oleellinen, ja vain oleellinen. Ihan itketti melkein miten hyvin joku voi soittaa rumpuja. Puhdasta taikaa.
Voisikohan huomenna tipahtaa uutta biisiä? Perjantaisin kai tuo "nykyään" on uuden musiikin julkaisupäivä.