AC/DC – maailman paras rockbändi

  • 262 575
  • 1 322

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Back In Blackin synttäreiden kunniaksi ketju parahiksi ylhäällä. Siinä on se minun AC/DC:ni ehta kallioperä ja betoninen paalu. Olen Johnsonin aikakauden miehiä, joten siksikin levy on aina ja tulee mulle olemaan se pitkäsoitto, joka määrittelee mulle sen mistä AC/DC:n konstailettomasta DNA:sta on kyse ja mihin se on johtanut.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Back In Blackin synttäreiden kunniaksi ketju parahiksi ylhäällä. Siinä on se minun AC/DC:ni ehta kallioperä ja betoninen paalu. Olen Johnsonin aikakauden miehiä, joten siksikin levy on aina ja tulee mulle olemaan se pitkäsoitto, joka määrittelee mulle sen mistä AC/DC:n konstailettomasta DNA:sta on kyse ja mihin se on johtanut.

Mahtava levy on. Itselle ensikosketus oli C-kasetille äänitetty "Let there be Rock", ja kyllä se on jäänyt suurimmaksi rakkaudeksi. Rouheat särökitarat, Bonin soundi, ja "Overdose" naulaavat sen itselleni ykköseksi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mahtava levy on. Itselle ensikosketus oli C-kasetille äänitetty "Let there be Rock", ja kyllä se on jäänyt suurimmaksi rakkaudeksi. Rouheat särökitarat, Bonin soundi, ja "Overdose" naulaavat sen itselleni ykköseksi.

Minulle eka kosketus oli myös Back in Black, mutta toki sitten pian piti päästä myös Bon Scottin "laulelmia" kuulemaan eli Let There be osui sitten tokaksi Accadacca valinnaksi.
Bon oli runoilija, mutta jos pitäisi jokotai-valita, niin silti taidan kallistua Johnsonin eraan.
Oikeastaan pirun vaikea valita, mutta eipä tarvitsekaan: meillä on sekäettä, dokumenttiäänitteitä.
Scottin olisin suonut keränneen lisää päiviä muistelmiaan varten, mutta ehkä rankan runoilijan elämä on väistämättä lyhyt.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Itsekin olen Johnsonin aikakauden miehiä, joskin pidän Bonin aikakaudesta valtavasti myös. ACDC on itselle ehkä kuitenkin se tärkein bändi koskaan ja laajalla rintamalla tulee tuotantoa arvostettua, mutta Johnsonin aikakaudella diggailu itselle alkoi ja Live sekä Razors Edge oli ne mistä homma alkoi ja se on itselle se rakkain soundimaailma, sen vuoksi ei itseä Sladen paluu niin paljoa haitannut kuin useimpia muita HC-fania.

River Plate on hieno konsertti ja kyllähän tuossa keikassa kuin koko kiertueessa fokus kiinnittyy Malcolmiin, todellinen uroteko että sai kiertueen vedettyä läpi - hurja oli miehen päättävyys, respect.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
...
River Plate on hieno konsertti ja kyllähän tuossa keikassa kuin koko kiertueessa fokus kiinnittyy Malcolmiin, todellinen uroteko että sai kiertueen vedettyä läpi - hurja oli miehen päättävyys, respect.

Jeps, Malcolm oli kunkku.
Lisäksi tuo lokomotiivilla ratsastava, jalallaan tahtia polkeva Rosie oli melkoinen ilmestys!

Porukka vaikutti viihtyvän AC/DCn keikalla. Jälleen kerran.
 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nyt on sen aika. Kuvia uudesta videosta oli ladattu hetken aikaa ACDC.comiin. Sitten poistettiin, mutta nyt viimein on jätkät viimeisen kierroksen aika maailman parhaalle rnr bändille.

Huhun mukaan uusi levy ulos 27.11

Alla yksi kuva sivuilla olleista: AYoung/SYoung/Johnson/Rudd/Williams

ACDC 2020
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Uskoo kun näkee. Rock Or Bust oli ihan kelpo rocklevy, mutta ei suinkaan AC/DC:n parasta tasoa lähelläkään. Nyt olisi paikka tehdä se final statement, albumi joka löisi tyylikkään pisteen komealle uralle. Siihen ei päästä Chris Sladen kanssa, kaikella kunnioituksella, eikä Axl Rosen, ilman kunnioitusta. Brian menettelee, kun Bon ei valitettavasti ole saatavilla. Phil Rudd on pakko olla mukana, mies on kahdella jalalla kulkeva metronomi ja maailman paras rockrumpali.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kolme kuvaa oli siis tuossa ACDC.comin etusivun ylimmässä kuvakehyksessä, kunnes napsaistiin pois. Tausta vastaa sitä kuvaa, joka helmikuussa Amsterdamin videokuvauksista vuosi. Ei ne sinne eksyisi, ellei jotain ole kohta tapahtumassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ainahan kiistellään siitä, kuka on maailman paras rumpali. Bonham, Moon, Peart... No, nuo kaikki ovat kuolleita jo. Phil Rudd on ihan satavarmasti maailman kovin elossa oleva rockrumpali. Vasta katsoin taas kerran läpi Pariisin keikan, sen Let There Be Rock -nimellä julkaistun, ja keskityin kuuntelemaan Philin soittoa. Saatana, miten ekonomisesti vedetty. Ei yhtään turhaa ääntä, ei joutavia pelliniskuja vääriin paikkoihin. Oleellinen, ja vain oleellinen. Ihan itketti melkein miten hyvin joku voi soittaa rumpuja. Puhdasta taikaa.
 

SgtMarkov

Jäsen
Nyt on päivitetty myös sosiaaliseen mediaan uutta profiili- ja kansikuvaa. Eli kyllä sieltä toivottavasti vielä tämän vuoden puolella on uutta levyä pukkaamassa. Kovasti ilahduin myös noista vuodetuista musavideon kuvakaappauksista. Ei pelkästään siksi että on viimein saatu se saatanan Axl helvettiin sieltä kiekumasta, vaan koska rytmiryhmä Rudd-Williams on taas mukana eläkepuheista ja muista törttöilyistä huolimatta.

Olisiko tästä tulossa samanlainen tribuutti Malcolmille kuin mitä Back In Black oli Bonille?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Lisää teaser kamaa on valunut sisään;

- Levyn nimi on Power Up
- Ensimmäinen single: Shot in the Dark? (ainakin tälläistä hashtäggiä on nyt acdc;n tilillä käytetty)
- Viiden levyllä soittavan jäsenen nimet ovat kuvassa peitettynä, mutta viisikkohan on toki jo selvillä
- Krediiteistä näkyy sen verran, että yhtenä ”all songs by” alla on Malcolm Young
- Tuottaja on Brendan O'Brien
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kerrassaan naiivia puhua yhdenkään yhtyeen kohdalla kuulematta säveltäkään, että tiedossa on laatutyötä, mutta nyt teen vankan poikkeuksen.

Minulle tärkeintä on, että yhtyeen, joka on tarjonnut mulle usean vuosikymmenen ajan tehtaan takuulla laatutavaraa, keulassa ei ole mikään voihkiva lättähattu.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Huhhuh. Olin jo luopunut toivosta, mutta vielä kerran! Ihan mahtavaa!!! Mahtavatko jaksaa lähteä vielä kiertämään? Jossain määrin ikä paistoi läpi viime kerralla. Ehdottomasti kuitenkin mukana jos näin käy.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Huhhuh. Olin jo luopunut toivosta, mutta vielä kerran! Ihan mahtavaa!!! Mahtavatko jaksaa lähteä vielä kiertämään? Jossain määrin ikä paistoi läpi viime kerralla. Ehdottomasti kuitenkin mukana jos näin käy.

Toki ikä paistaa, ei ole enää vuosi 1981 tai 1991. Mutta oli se silti huikeaa kaikkiaan, myös soiton laadulta.

Ns tietävät tahot väittävät, että kiertue yms oli pitkälti suunniteltu julkistettavaksi jo keväällä, mutta pandemia sitten muutti kaikki suunnitelmat tietenkin.

Samaa mieltä, tämä on se kaikista tärkein bändi ja ainoa, josta uskaltaa sanoa että kuulematta kultaa. Varsinkin edeltävän jälkeen sen uskallan todeta, sitä ennakkoon hieman epäilin Malcolmin puutteen vuoksi, mutta kyllä se Angus tietää miten hommaa pitää tehdä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt jos koronaan löytyy joku roti ja kiertueet pääsevät alkamaan, niin voi 2022 alkaen olla aikamoista karkkia luvassa suomalaisille, jos ja kun yksi sun toinen näistä dinosauruksista lähteeä kiertämään ja saapuu myös tänne. Bruce, AC/DC ja eiks Metallicaltakin tule levy. ;)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Lihavointi oma. Onko tosiaankin näin?
Noh, Brucelta tulee levy ja on huhuja kiertueesta 2022. Metallica on studiossa ja voisin kuvitella, että sitä seuraa kiertue. Ja eiköhän aaseedeeseekin lähde Vielä kerran pojat-tyylisesti rundille. Nämä ovat siis ihan omia spekulointeja. Ja milloin sitten kiertueet, jos niitä ylipäätään pystytään jossain vaiheessa järjestämään rantautuvat Eurooppaan. Ei saa ottaa vakavasti.

Maideninkin uudesta levystä on vahvoja huhuja ja viime rundihan loppui kesken.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tällainen kuva bändin FB-sivuilla:




Ainahan kiistellään siitä, kuka on maailman paras rumpali. Bonham, Moon, Peart... No, nuo kaikki ovat kuolleita jo. Phil Rudd on ihan satavarmasti maailman kovin elossa oleva rockrumpali. Vasta katsoin taas kerran läpi Pariisin keikan, sen Let There Be Rock -nimellä julkaistun, ja keskityin kuuntelemaan Philin soittoa. Saatana, miten ekonomisesti vedetty. Ei yhtään turhaa ääntä, ei joutavia pelliniskuja vääriin paikkoihin. Oleellinen, ja vain oleellinen. Ihan itketti melkein miten hyvin joku voi soittaa rumpuja. Puhdasta taikaa.
Rummuissa Phil Rudd
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Voisikohan huomenna tipahtaa uutta biisiä? Perjantaisin kai tuo "nykyään" on uuden musiikin julkaisupäivä.

Tätä viikkoa veikkalaan, nääs Angus/Brian ovat antamassa haastatteluita tällä viikolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös