Abiristeilyn Jatkoaika-meeting!

  • 3 453
  • 9

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Elikkäs kuten eräässä ketjussa ehdotettiin niin abiristeilyllä, allekirjoittanut on mukana perjantaina 16.2 MS Galaxylla(ainakin toivon mukaan...) ja siksi ehdottaisinkin pientä Jatkoaika-meetingiä mukana oleville, nimimerkki Smasan inspiroimana. Elikkäs ketkä 16.2 MS Galaxylla seilaavat vuoden 2007 abit olisivat kiinostuneita kokoontumaan,oletettavasti hyvinkin kosteissa merkeissä, hetkeksi parantamaan mailmaa?

Ketju sopii myös muiden risteilyiden Jatkoaika-meetingien suunnitteluun, kun pelkästään 16.2 järjestettävän.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
^Metalheart^ kirjoitti:
Elikkäs kuten eräässä ketjussa ehdotettiin niin abiristeilyllä, allekirjoittanut on mukana perjantaina 16.2 MS Galaxylla(ainakin toivon mukaan...) ja siksi ehdottaisinkin pientä Jatkoaika-meetingiä mukana oleville, nimimerkki Smasan inspiroimana. Elikkäs ketkä 16.2 MS Galaxylla seilaavat vuoden 2007 abit olisivat kiinostuneita kokoontumaan,oletettavasti hyvinkin kosteissa merkeissä, hetkeksi parantamaan mailmaa?

Ketju sopii myös muiden risteilyiden Jatkoaika-meetingien suunnitteluun, kun pelkästään 16.2 järjestettävän.

Alkuun haluaisin sen verran sanoa että siinä ei kunnian kukko laula ensimmäisen kielen kokeessa tuolla tautologialla ja pilkunkäytöllä. Ynnä pikkuisen muulla. Nim. merk. Kokemusta on. Mutta ymmärränhän minä.

Ja sitten toisekseen: Onneksi silloin joskus ei ollut internettiä. Laivapano pysyi laivapanona (ja se oli mahdollista myös saada).
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samalla risteilyllä ollaan, ja tulen meetingiin mikäli vain kykenen. Ko. laiva on kokonaisuudessaan laaja käsite, joten jos tarkempaa infoa, missä ko. meeting pidetään. Paatissa kun on kuitenkin muutama juottola.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Gagne kirjoitti:
Alkuun haluaisin sen verran sanoa että siinä ei kunnian kukko laula ensimmäisen kielen kokeessa tuolla tautologialla ja pilkunkäytöllä. Ynnä pikkuisen muulla. Nim. merk. Kokemusta on. Mutta ymmärränhän minä.

Ja sitten toisekseen: Onneksi silloin joskus ei ollut internettiä. Laivapano pysyi laivapanona (ja se oli mahdollista myös saada).
Onneksi ei tarvitse kirjoittaa Suomea äidinkielenä , kiitos kuitenkin rakentavasta kritiikistä. Eipä vaan tarvitse sitäkään enää miettiä kun eximia tuli aineesta Finska(modersmålsinriktad). No hard feelings.

Eiköhän ne laivapanot vieläkin pysy laivapanoina, ainakin minun puolestani.

Mutta itse asiaan, Lenno kirjoittaa asiaa. Laiva on kuitenkin iso ja jos jollakin on ehdotuksia ajasta ja paikasta niin tuokoon ihmeessä ajatuksensa esille. Allekirjoittaneelle sillä ei ole niin väliä kunhan paikka on anniskelualuetta, kuten varmasti suurin osa muistakin toivoo.
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Olen nykyään 30, joten voin toimia nyt valvojana. Mites se olikaan, yksi valvoja kymmentä teiniä kohden. Mielestäni ohan OK suhde, yhteystiedot toimituksella. Ja panot laivassa.
 

Jeffrey

Jäsen
Samalla laivalla sitä olen minäkin, ja toivottavasti helvetin kännissä. Jonkin sortin pienimuotoinen miitti olisi varmasti ihan mukava, mutta mitään hirveän pitkää jorailua sitä ei pysty lupaamaan, sillä ne laivapanot työllistänee taas.

So. Ainakin minun tietojeni mukaan tuolla risteilyllä on porukkaa Nashvillestä, Chigagosta ja Stadista. Muut ulkkikset kädet ylös!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
^Metalheart^ kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse kirjoittaa Suomea äidinkielenä , kiitos kuitenkin rakentavasta kritiikistä. Eipä vaan tarvitse sitäkään enää miettiä kun eximia tuli aineesta Finska(modersmolsinriktad). No hard feelings.

Eiköhän ne laivapanot vieläkin pysy laivapanoina, ainakin minun puolestani.

Satans 17 jne...

No eipä muuta. Noista eximioista en osaa mitään sanoa, liikaa aikaa jne.

Onnea ja keittoa. Abiristeily on hieno tilaisuus toteuttaa itseään.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Jeffrey kirjoitti:
Jonkin sortin pienimuotoinen miitti olisi varmasti ihan mukava, mutta mitään hirveän pitkää jorailua sitä ei pysty lupaamaan, sillä ne laivapanot työllistänee taas.

Juu, minunkin mielestäni sopivan lyhyt miitti olisi varsin sopiva, koska olettaisin tietäväni mihin, ainakin suurin osa miespuolisista paikan päällä olijoista, aika olisi tarkoitus käyttää. Siksi lienee parasta, että miitti järjestettäisiin vaikkapa ruokailun jälkeen?
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Hmph, itse olen sitten tietysti juuri sillä botskilla (Mariella 15.2. klo 15), jolla kukaan palstalainen ei ole.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Toki pikamiitti palstalaisten kanssa kiinnostaa! Tosin "ruokailun jälkeen" on mielenkiintoinen käsite, kun kattauksia on kolme... Paikalla ei ole niin väliä, heitetään randomilla laivan kartalta jokin paari ja poukataan sinne.

EDIT: Heei perhana, mähän olen 16.2. jo paluumatkalla. Pöh. No mun puolesta voidaan pitää miitti tuolla aiemmallakin Galaxylla?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös