En oo varma jatkoajasta mut twitteriss oli parikin tyyppiä juuri näillä sanoilla. Noh mielipiteitä riittääMä en äkkiseltään muista yhtään kommenttia missä olisi sanottu suoraan että paska oma kasvatti saatiin onneksi pois seurasta.
Twitter on internetin syöpä ja erittäin vastenmielinen paikka kaikkinensa, en jaksaisi ainakaan itse ottaa yhtään lainausta sieltä millään muotoa tosissaan mukaan näihin keskusteluihin.En oo varma jatkoajasta mut twitteriss oli parikin tyyppiä juuri näillä sanoilla. Noh mielipiteitä riittää
Räty laukoi tänään 6 kertaa. Mustonen on tosiaan tilastojen mukaan menneen lokakuun aikana laukonut jopa tuplasti - 12 laukausta 10 pelissä. Ihan ei Räty tuohon määrään tänään päässyt."yritin räpsälle mutta meni kilvelle", pitäskö Musen koittaa samaa nii jos se alkais uppoaa.
Eiku ainii, ei se pääse edes vetopaikoille..
Ei varmasti olisi ainakaan tuossa päässyt noin röyhkeästi vetopaikalle. Loistavasti haki tilan laukaukseen Räty."yritin räpsälle mutta meni kilvelle", pitäskö Musen koittaa samaa nii jos se alkais uppoaa.
Eiku ainii, ei se pääse edes vetopaikoille..
Ei kyllö facebookin kommenttiosio on vielä pahempi. Noh se siitä Off TopicistaTwitter on internetin syöpä ja erittäin vastenmielinen paikka kaikkinensa, en jaksaisi ainakaan itse ottaa yhtään lainausta sieltä millään muotoa tosissaan mukaan näihin keskusteluihin.
Mikä saivartelukausi sinulla on nyt menossa? Kerro toki, jos mun kommentit noin kovasti pistää vituttamaan.Mä en äkkiseltään muista yhtään kommenttia missä olisi sanottu suoraan että paska oma kasvatti saatiin onneksi pois seurasta.
Onhan tämä harmillinen juttu ettei roolia oikein osannut valmennus löytää, mutta toisaalta tässä sentään saatiin jotain vastinetta Rindellin muodossa. Kyllä mä sanon että case-Granlundiin verrattuna tämä oli hyvin kevyttä kauraa.Kokonaisuutena yksi kaikkien aikojen epäonnistumisista case Räty seurassa.
Kärpillä on koko ajan ollut luotto NIemelään. Ensimmäisestä pelistä alkaen. Lukkohan oli miehen perässä, mutta onneksi saatiin pidettyä täällä.Tämä kyllä näyttää erittäin hyvältä jatkoa ajatellen muiden lupausten sekä näiden taustajoukkojen silmiin. Onhan Kärpät monen kanssa onnistunutkin, ei siinä, mutta negatiiviset tarinat tuppaa jäädä aika vahvasti mieleen.
Onneksi sentään Niemelää ei saatu sössittyä muualle, vaikka liian junnu onkin tähän sarjaan isompaan rooliin.
Mitäh? :D En muista äkkiseltään sinulta oikein mitään kommentteja, kunhan mainitsin nyt tuosta että en muista Rätyä pahemmin lauseita missä on oltu onnellisia paskan oman kasvatin lähdöstä.Mikä saivartelukausi sinulla on nyt menossa? Kerro toki, jos mun kommentit noin kovasti pistää vituttamaan.
Kärpillä on koko ajan ollut luotto NIemelään. Ensimmäisestä pelistä alkaen. Lukkohan oli miehen perässä, mutta onneksi saatiin pidettyä täällä.
Oli loukkaantuneena ison osan kaudesta.No, tämä lienee totta. Vastuuta on nyt annettu. Viime kaudella oli niin ja näin, vaikka kevyesti olisi silloinkin mahtunut jopa enemmän pelaamaan.
Vastahan juuri vedit kärkkään kommentin minulle viikonloppuna "itkemisistä", kun kirjoitin täällä Rädystä.Mitäh? :D En muista äkkiseltään sinulta oikein mitään kommentteja, kunhan mainitsin nyt tuosta että en muista Rätyä pahemmin lauseita missä on oltu onnellisia paskan oman kasvatin lähdöstä.
Tuossa nyt vaikka yksi kommentti, jossa ei jäädä kaipaamaan omaa kasvattia.Ei tule ikävä, hei hei Aatu.
Seuraavaksi vaan Päällikköä suolaamaan medialle.
Jaa. En muista kaikkia keille täällä kommentoin. Ihan rauhassa vaan hyvä herra.Vastahan juuri vedit kärkkään kommentin minulle viikonloppuna "itkemisistä", kun kirjoitin täällä Rädystä.
Hyvin aloitti Räty Mikkelissä. Ja toivottavasti sama meno jatkuu. Vaikka Mikkelissä lähti ainakin ensimmäisen pelin perusteella kulkemaan, niin ei se välttämättä olisi lähtenyt Kärpissä vaikka olisi saanut peliaikaa vaikka ykkösen keskellä. Maiseman vaihto antaa aina omat piristysruiskeet ja myös pelaajat ja pelitapa vaikuttaa.
Tämä on täysin totta. Sitä emme kuitenkaan saa koskaan tietää, koska paskahousu-Late ei uskaltanut antaa miehelle peliaikaa, jotta ei joutuisi olemaan väärässä. Noh, ehkei kuitenkaan, mutta miksei häntä jumalauta kokeiltu ykkösen keskellä tai kakkosen keskellä mutta jonkun muun kuin Wellmanin kanssa. Jukureissa vierellä oli Rochdin ja Palmu, jotka ovat työteliäitä. Ja sitten on Wellman joka vaan on.Hyvin aloitti Räty Mikkelissä. Ja toivottavasti sama meno jatkuu. Vaikka Mikkelissä lähti ainakin ensimmäisen pelin perusteella kulkemaan, niin ei se välttämättä olisi lähtenyt Kärpissä vaikka olisi saanut peliaikaa vaikka ykkösen keskellä. Maiseman vaihto antaa aina omat piristysruiskeet ja myös pelaajat ja pelitapa vaikuttaa.
Asia kunnossa.Jaa. En muista kaikkia keille täällä kommentoin. Ihan rauhassa vaan hyvä herra.