Niin, jos täällä on kritisoitu TPS:n pelaajien asenteesta, niin Niinimäki tullessaan veisi tuon aivan uusiin ulottuvuuksiin. Herra on asenteensa kanssa ollut liemessä Ilveksessä, lentänyt farmiliigasta pellolle ja Jokerit kokeili miestä tuloksetta.
Tämä pelaaja tekee mitä haluaa valmentajasta piittaamatta. Ja potentiaalia kaverissa olisi vaikka millä mitalla. Lottokuponki mihin ikinä meneekin.
Tälle kaverille ei kenenkään kannata juuri mitään loppukaudesta maksaa ja tarjota muutenkin vain tryoutia.
Niinimäki on mielestäni nyt sellaisessa tilanteessa, että seuraava pesti on hänen elämänsä tärkein. Ura on käytännössä ohi, ellei hän nyt pysty näyttämään, että muutos asenteessa on tapahtunut.
Ajatus tästä miehestä Tepsissä nostaa hiukseni pystyyn, mutta en minä olisi lainkaan hämmästynyt, mikäli TPS miehen ottaisi. Tosin mitään huhuakaan tästä ei ole, mutta kun kulisseissa on muista kiville menneistä oravannahkakaupoista huhuttu (ovat ollet faktaa), niin en minä tästäkään olisi hämmästynyt.
Sinänsä olisi kiinnostavaa nähdä tämä herra Jortikan kynsissä, mutta kyllä minä sitä puuttuvaa sentteriä muualta toivoisin haettavan.
Edit: Hauskaa on myös lukea ainakin Ilveksen ja HPK:n osioita tämän ketjun lisäksi. Kannattajat ovat pääsääntöisesti kauhuissaan Niinimäen mahdollisesta tulosta seuraan. Yleensä sitä enemmän kauhuissaan, mitä paremmin ovat jääkiekosta perillä.