8.11 2007 Karjala-turnaus Tshekki-Suomi

  • 13 944
  • 85
Tila
Viestiketju on suljettu.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Onnistuu pesoselta muuki ku uima-allastyöskentely ;) Hienosti pelattu...

Ja heti tsekkiläinen boxiin.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Mitä helvettiä Laaksonen tekee kaukalossa ylivoimalla? Sählää...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Nyt kyllä tarjotaan johtomaalia, kun jäähyjä tulee jatkuvasti.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Olipahan hieno..

...rankkari Marekilta. Lopputulos oli kuitenkin sama kuin ennen rankkaria olisi ollut, sillä minusta Niemi oli jo ulkona tilanteesta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Laamanen vanhana Kerho-pelaajana hoiti tilanteen mallikelpoisesti :peukku:
Niin, harmi kun Jaffalassa ei ole käytössä niitä automaattisesti siirtyviä maaleja, mitä 100km pohjoisemmassa.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
CVitun laamanen, mitä toi äijä tekee tuolla? Omaan veskariin pitää sen verran luottaa, ettei tollasia lähdetä tekemään...homo. Niemi koppasikin tilanteen. Rankkari oli kyllä aika mahdoton.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
...rankkari Marekilta. Lopputulos oli kuitenkin sama kuin ennen rankkaria olisi ollut, sillä minusta Niemi oli jo ulkona tilanteesta.
Mun mielestä taas Niemi torjui laukauksen?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Joo, olipa Laamaselta asiallinen ratkaisu.Viimeistelytaitoa uupui... paikkojahan Suomella oli kolmannessa erässä. Tsekki vei, mutta heikkoa peliä puolin ja toisin.
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Puukkoa, puukkoa! Ei tule Sheddenin joukkueesta mitään!

Edit: Koska ketju on vielä auki: Hyvä ratkaisu Laamaselta. Jäätävä rankkari. Niemi pelasi hyvin. On se nopea kaveri. Missä lie torjuu ens vuonna...
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Millähän perusteella noita parhaan pelaajan palkintoja jaetaan kun Santala oli Suomen joukkueen paras? Minä olen eri mieltä tästä. Hahl ois voinu tosiaan pistää sisään tossa lopussa. Paljon oli paikkoja mutta kun ei saada kiekkoa häkkiin niin ei saada. Niinimaa pelas ihan pirteesti.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kiekko jäi Niemen räpylään ennen kuin kärppä-homon heittämä maali tuli niskaan.

No itse näin tilanteen niin että kiekko tuli torjunnasta takaisin tshekille. Mutta sille aivan sama, olisi pitänyt Lamppu luottaa molariin. Ja homohan se tottakai on kun Pelicansin pelaajaa tuollain häiritsi ;D
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kolmas erä oli aika vahvasti sinivalkoisten, mutta perisynti vaivaa, eli paikoista pitää pistää kiekkoa sisään.

Eihän tuosta pelitavasta muuten mitään kauhean pahaa sanottavaa ole, kunhan liike vaan saadaan pysymään kovalla tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Nyt kiehuu. Mitä vittua Laamanen? Miehekäs ratkaisu kaataa maali, ei helvetti. Ja mikä parasta, Niemi olisi torjunut sen vedon.

Ei jumalauta.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Alpo taas melko saatanan pihalla "en mä usko että Laamanen sitä ihan tarkoituksella teki, taisi tulla jostain turhautumisesta tai jotain"...

Niin ja kyllähän se ripari siihen tshekille jäi ekan torjunnan jälkeen ja Niemi makasi jäässä, joten todennäköisesti maali siitä olisi kuitenkin tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös