Näitä ei pitäs alunperin tehdä kahdeksan aikaan aamulla :(
Viestin lähetti kalma
1. Ässät on sit 10parhaan joukos!
2. Lukko pääsee välieriin saakka, mut jää neljänneks.
3. Martins floppaa. lopettaa kiekkoilun ja siirtyy viihdebisnekseen Joonaksen ja Rubenin seuraan.
4. Helenius kirjoittaa toisen kirjansa, "rintakarvojen 7huoltotoimenpidettä. Kirja herättää laajaa paheksuntaa liikaa paljastavien kuvien vuoksi.
5. Nielikäinen ostaa avoauton ja värjää päänsä punaiseksi.
6. Kaukalossa Nielikäinen osuu yli puolet taklauksistaan. Ja siinä sivussa pääsee 10maalin tuntumaan (siis tehdyissä (?)
7. Hjallis Harkimo osallistuu suomen fab5 -sarjaan, jossa 5homoa toteavat homman mahdottomaksi.
1. Toistaiseksi kyllä, joten hyvältä näyttää...
2. Tätä saa jännittää ihan loppuun saakka, uskon tähän kyllä ehkä..
3. Tässä ei mikään oo pitänyt paikkaansa, Martins (on ehkä vähän hiipunut, mutta) ei ole flopannut... Ja myöskään tuo ei pidä paikkaansa että Rubenilla ja Joonaksella olisi mitään tekemistä VIIHTEEN kanssa... uskomatonta paskaa! :(
4. en ois uskonut että edes mä keksin mitää näin tyhmää ennustusta :D:D ... mutta tää on täysin mahdollinen toistaiseksi ;)
5. En tiedä minkälainen auto Pasilla on ja hiukset ovat vielä sellaiset mitkä onkaan, mutta siis mahdollisiahan nämäkin vielä on... GO PASI GO!!!
6. Ekaan on vielä matkaa, nyt osuu ehkä vähän vajaa puolet?? Ja kymmenen maalia menee kyllä rikki. GO PASI GO!!!
7. hmm... Näkee sitten kun sarja alkaa, mahdollistahan tämä on, mutta luulen että tuon martins -jutun lisäksi ainoa mikä ei toteudu :)
Lottoamaan ei mun kannata edelleenkään ruveta -- pari oikein ja sitten 3 "lisänumeroa", ei näillä rahoiksi saa lyötyä... :(