5.Peli Kärpät - Jokerit 21.3.2004 klo 16.00

  • 16 310
  • 136

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Viestin lähetti Oiva
Teme on mussuttanut tuosta Metropolitista tässä ketjussa niin paljon, että tyhmempikin älyää, missä mennään

En ole mussuttanut. Olen kerran ilmaissut oman mielipiteeni Metrosta ja sen jälkeen vastaillut minulle esitettyihin kysymyksiin ja oikonut väärinkäsityksiä. Joillekin se vain tuntuu olevan ylitsepääsemätön asia, että heidän suosikkipelaajansa saattaa kuulua jonkun toisen inhokkilistalle ja sille löytyy vieläpä perustelutkin. Metropolit on todella taitava pelaaja - ei hieno pelaaja MINUN MIELESTÄNI. Ja vaikka poro olenkin, niin minullakin lienee oikeus omaan mielipiteeseeni. MINÄ en haluaisi Metroa Kärppä-paidassa nähdä jos vain muita varteenotettavia vaihtoehtoja olisi tarjolla.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Empä ymmärrä miksi kitisette Temen omista mielipiteistä. Eikös se ole niin, että makuasioista ei voi kiistellä? Tai voi kiistellä, mutta ei siihen saada mitään ns. oikeata vastausta.

Itse henkilökohtaisesti olen Temen kanssa samoilla linjoilla, että miulummin joku muu kuin Metropolit, vaikka Metropolit olisi kuinka taitava pellaaja tahansa.

Temellä on OMAT mielipiteensä eikä siitä tarvitse alkaa kitisemään, jos ne on täysin erilaiset kuin muiden.
 

MDK

Jäsen
Nyt kun vähän on tunteet tasaantuneet, nin sanonpa vain, että Jokerit ansaitsi voiton. Onhan se uskomatonta, että tämä meidän Tenki ei saa kahdesta läpiajosta yhtään maalia. Lisäksi ottelun loppuhetkillä oli ainakin viisi maalipaikkaa, mutta kun ei niin ei, ja jos ei tuommosista paikoista onnistu, niin ei ole ansaittua voittaakkaan ottelua.

3-2 ja taistelu jatkuu.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Teme
Tämä on toistunut jo kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran jälkeen en vaivautunut asiasta valittamaan, mutta toisen kerran jälkeen homma on selvästi turhaa provosointia.

Selvä, hän on tehnyt sen kaksi kertaa. Esitän kysymykseni siis uudestaan hieman muokattuna:
Tekeekö kaksi leikkimielistä vittuilua muuten mukavasta ihmisestä kusipääidiootin?
Mitä luultavimmin hän vain "kiitti" Kärppäfaneja vihellyksistä ja buuauksista, eikä tarkoittanut mitään pahaa. Pelimies.
-
Tuo mainitsemani IS-tähtien antaminen katsomoon oli vain yksi esimerkki Metron käytöksestä. Toinen on tuo, että hän moikkaa, tai vilkuttaa, tai heittää jonkun mukavan kommentin jne. aina/usein lapsille, jotka ovat häntä vastassa siinä pukukoppikäytävän yläpuolella. Tämä siis Areenalla ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Viestin lähetti hull16
Aivan uskomaton voitto, joka näytti, että kyllä se rouva fortuna vielä muistaa Jokereitakin. Kummatkin meidän kotiottelut ovat olleet selvemmin meidän pelejä, mutta niissä ei rouvaa ole näkynyt meidän puolella.

Erittäin hjyvä fiilis...

Se johtuu taas siitä, että Jokerit voitti koska olen tässä otteluparissa Narrien puolella johtuen erittäin pahoista antipatioistani Kärppien faneja kohtaan
...pisteet Metrolle jos on tosiaan saanut Oulun sikaniskat vittuuntumaan.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Kirveellä töitä
Erittäin hjyvä fiilis...

Se johtuu taas siitä, että Jokerit voitti koska olen tässä otteluparissa Narrien puolella johtuen erittäin pahoista antipatioistani Kärppien faneja kohtaan
...pisteet Metrolle jos on tosiaan saanut Oulun sikaniskat vittuuntumaan.

Ihan vaan kysyisin, kuinka monta kärppäfania tunnet henk koht? Meinaan vain, että täällä palstoilla saa keskimääräistä lapsellisemman kuvan monista kuin oikeasti on. Sinä mukaan luettuna(ainakin toivoisin, että olet fiksumpi)

Niin minä heitin sen vastakysymyksen siten, että piti valita Palsola, Jantunen tai Metro.. Ei Viuhkola tai Metro. Metro on tällä hetkellä parempi kuin piku. Piku ei yksin kykene ainakaan nykykunnollaan ratkomaan pelejä, kun taas metro on melkeinpä vaihdosta toiseen piikkinä perseessä. Silti tottakai valitsisin Pikun, jos näistä pitäisi valita, koska hän kehittyy toivottavasti vielä paljon, kun taas metro todnäk ei enää tästä paremmaksi tule(toisaalta onko tarviskaan, kun on jo nyt aika dominoiva). Itse ottaisin metron ilomielin joukkueeseen oli "hieno" pelaaja tai ei. Kyllä se siinä vaiheessa tuntuu hienolta ku takoo kasseja ja pitää vastustajaa pilkkanaan suosikkijoukkueen paidassa.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Viestin lähetti Gepardi
Selvä, hän on tehnyt sen kaksi kertaa. Esitän kysymykseni siis uudestaan hieman muokattuna: Tekeekö kaksi leikkimielistä vittuilua muuten mukavasta ihmisestä kusipääidiootin?

Juu, on sitten turha väittää, että meikäläinen mussuttaa tästä asiasta, koska tämä näyttää nyt muille olevan niin ylitsepääsemätön asia, että asiaa ei voida näköjään jo unohtaa ja keskittyä seuraavaan peliin. Sielläpäin harrastetaan näköjään kunnon lehtimies meininkiä, kun alkuperäisen kirjoitukseni loppukaneetista tehtiin taas se pääasia. No minäpä esitän tämän perusteluni sitten uudestaa yhtään sitä muokkaamatta. Näiltäkin turhilta viesteiltä vältyttäisiin, jos tätä ketjua oikeasti luettaisiin...

Viestin lähetti Teme
Ja vielä selvyydeksi se, että ei mielipiteeni Metrosta ole muodostettu todellakaan pelkästään tuon eilisen elvistelyn perusteella. Pesosen sikamainen telominen, josta kaveri pääsi kuin koira veräjästä on perusta tälle inholle. Sitä ovat ruokkineet tekopyhät "kiekkoa tulisi siistiä" lausunnot TV:ssä tuon teurastuksen jälkeen ja nämä turhat vieraskatsomon provot. Kärppä-katsomon vihat Metro on saanut niskaansa nimenomaan tuolla Pesosen telomisella ja näillä provoiluillaan kaveri ikään kuin ylpeilee tuolla teollaan.

En kiistä miehen kiekollisia taitoja, mutta itse arvostan äärettömästi enemmän tyylikkäitä ja fiksuja pelimiehiä, kuten Jantunen tai Palsola.

Senkin vielä haluan lisätä, että kyseessä on minun mielipiteeni, johon minulla lienee oikeus, enkä käsitä miten minun mielipiteeni voivat järkyttää jonkun elämää näin perinpohjaisesti.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gepardi
Tuo mainitsemani IS-tähtien antaminen katsomoon oli vain yksi esimerkki Metron käytöksestä. Toinen on tuo, että hän moikkaa, tai vilkuttaa, tai heittää jonkun mukavan kommentin jne. aina/usein lapsille, jotka ovat häntä vastassa siinä pukukoppikäytävän yläpuolella. Tämä siis Areenalla ainakin.

Nähdäkseni Metro antoi keskiviikon pelissä IS-tähdet jollekin Oululaiselle pikkuihmiselle, joten isot pisteet miehelle siitäkin.

Sunnuntaina tähti ja ottelukiekko tuli kuitenkin meidän pieneen Jokeri-faniporukaan, joka oli mielettömän hieno juttu - kannustuksemme oli siis selvästi huomattu. Kun Metro vielä lähtiessään näytti paitansa Jokerilogoa meille ja tuuletti kuuluvasti, niin aika myytyä porukkaa olimme. Kuningas pelissä ja pelin jälkeen.
 

Filosofem

Jäsen
Eiköhän tämä aihe ole aikalailla loppuunkäsitelty, mutta kommentoin vielä tuota Metropolit -riitaa. Ihan sen takia, koska monelta tuntui menevän ohitse se ihan alkuperäinen kommentti. Teme, sinä sanoit:

"Tämä idiootti on todellakin osoittanut olevansa ihmisenä täysi kusipää, eikä kyllä ansaitse minkäänlaista arvostusta osakseen."

Sinä puhuit viestissäsi Metropolitista ihmisenä, siis kaverina jääkenttien ulkopuolella, "ihmisenä täysi kusipää". Mielestäsi Metropolit siviilissä "ei ansaitse minkäänlaista arvostusta osakseen", hänelle ei siis kuuluisi välttämättä ihmisoikeuksiakaan, niinkö? Käytit kuitenkin sanavalintaa 'ei minkäänlaista arvostusta'. En usko, että oikeasti tarkoitat mitä sanoit. Tuo vaan jäi mieleeni, sillä on erittäin kova väite leimata ihminen (ei siis jääkiekkoilija työssään), siis todella ihminen arvottomaksi ja täydeksi kusipääksi. Ehkä sitten halkaisen hiuksia, mutta ei tuolla tavalla nyt vaan jumalauta voi kenestäkään sanoa. Ei, vaikka tämä ihminen moikkaisi teidän vihaista fanilaumaanne.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Viestin lähetti Filosofem
Eiköhän tämä aihe ole aikalailla loppuunkäsitelty, mutta kommentoin vielä tuota Metropolit -riitaa. Ihan sen takia, koska monelta tuntui menevän ohitse se ihan alkuperäinen kommentti. Teme, sinä sanoit:

"Tämä idiootti on todellakin osoittanut olevansa ihmisenä täysi kusipää, eikä kyllä ansaitse minkäänlaista arvostusta osakseen."

Sinä puhuit viestissäsi Metropolitista ihmisenä, siis kaverina jääkenttien ulkopuolella, "ihmisenä täysi kusipää". Mielestäsi Metropolit siviilissä "ei ansaitse minkäänlaista arvostusta osakseen", hänelle ei siis kuuluisi välttämättä ihmisoikeuksiakaan, niinkö? Käytit kuitenkin sanavalintaa 'ei minkäänlaista arvostusta'. En usko, että oikeasti tarkoitat mitä sanoit. Tuo vaan jäi mieleeni, sillä on erittäin kova väite leimata ihminen (ei siis jääkiekkoilija työssään), siis todella ihminen arvottomaksi ja täydeksi kusipääksi. Ehkä sitten halkaisen hiuksia, mutta ei tuolla tavalla nyt vaan jumalauta voi kenestäkään sanoa. Ei, vaikka tämä ihminen moikkaisi teidän vihaista fanilaumaanne.

Teissä filosofeissa on se vika, että te tulkitsette liikaa :) Eli viimeinen kommentti vielä tähän ketjuun. Sanoinkin jo aiemmin, että vähän turhan kärkevästi tuli kirjoitettua heti pelin jälkeisessä **tutuksessa, eikä tuon loppukommentin ollut tarkoitus nousta pääasiaksi.

Siinä pysyn edelleen sanoissani, että kritiikkini kohdistui nimenomaan Metroon ihmisenä. Kun sanoin, että "ihmisenä" täysi kusipää, niin halusin sillä nimenomaan painottaa, että niin hyvä lätkän pelaaja kuin hän onkin, niin muu käytös on ollut typerää. Jääkiekkotaidot ovat kiistattomat. Metro sai Kärppä-fanien vihat osakseen telottuaan Pesosen kenties kauden törkeimmällä ja selkeimmällä vahingoittamisyrityksellä kotoisessa liigassamme. Tämän jälkeen Metrolla oli kuitenkin otsaa tulla voittopelien jälkeen pullistelemaan fanikatsomon eteen ja näin ylpeilemään teurastuksellaan, eikä hän osoittanut mitään katumisen merkkejä tuosta teostaan. Tuskinpa Metro olisi noita pullistelujaan tehnyt, jos ei olisi Pesosta telonut ja näin vihellyksiään ansainnut. Ei, en odottanutkaan mitään anteeksipyyntöjä, mutta vähän matalampaa profiilia olisi kaverin pitänyt tajuta vetää Oulun vierailullaan. Olisi hoitanut pelihommat pois ja sillä selvä, koska oli typeryyksiä edellisellä kerralla tehnyt. Kun tähän vielä lisätään nuo tekopyhät TV-lausunnot lätkän siistimisestä, niin ei kaveri kovin fiksua kuvaa itsestään ole jättänyt.

"Ei minkäänlaista arvostusta" ei todellakaan viittaa ihmisoikeuksiin. Tuo oli jo aika hyvällä mielikuvitukselle kehitelty tulkinta. Minun mielestäni Saddam Husseinillakin on ihmisoikeudet, vaikkei minulla häntä kohtaan ole minkäänlaista arvostusta. Ja ei, en vertaa Metroa Husseiniin - tämä oli vain esimerkki.

Mielestäni Metro on käyttäytynyt tämän sarjan aikana kusipäisesti, enkä siksi häntä arvosta, vaikka kovat pisteet onkin takonut.

Ja nyt katseet sitten tämän illan peliin...
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
En arvosta Metroa julkisuudessa esiintymisensä vuoksi. Pienikokoinen ömeerikan kusipää, joka julistaa joka tiedotusvälineessä kuinka täällä pelataan mailalla. Aiheellista itkua, mutta toisaalta "mitäs läksit"! Toisten kanukkien ja amerikaanojen suusta en ole samanlaista itkua kuullut. Lisäksi kaveri itse pelaa juuri mailalla hakkaamalla sikaa ja harrastaa pikku törkeyksiä. Arvostan kyllä hänen henkilökohtaisia mailankäsittelytaitojaan. Syöttäjänä tosin ei mikään maaginen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös