Käsittääkseni voiVoiko ruudusta kattoa 2 samaa lähetystä samaan aikaan?
Kyllä voiVoiko ruudusta kattoa 2 samaa lähetystä samaan aikaan?
Hauskaa luettavaa varmasti, mutta olihan tuo Ruotsi ihan Etelä-Korea -tasoa ekassa erässä 15 minuuttia, jonka jälkeen olikin sitten todella hyvä. Mutta ainahan sitä puhutaan Kanadan pyörremyrsky-starteista kansainvälisissä turnauksissa.Ihan viihdyttävää luettavaa tuo otteluseurantaketju. Takit ovat viuhuneet kiitettävästi, kun ekan erän perusteella Kanada ei kuulemma olisi tarvinnut pelissä lainkaan veskaria, sen verran ylivoimainen jengi kyseessä. Ja sitten tokassa erässä Kanadalla olikin jo veskariongelma ja sveduhyökkääjät olivat liian liukasliikkeisiä Kanadan kankeille pakeille. Suosikkikommenttini oli, kun joku totesi, että "Ruotsi pitää ottaa vakavasti tässä turnauksessa". Niinkö?
Juu, en epäile yhtään, etteikö olisi ollut alussa isät vs. pojat -meininki. Se vaan huvittaa, miten kiekkofanit elävät niin vahvasti hetkessä, että realiteetit tuppaa unohtumaan. Siis että A) kyseessä on Ruotsi, B) kentällä on pelkästään kivikovia NHL-ammattilaisia ja C) matsi kestää vähintään 60 minuuttia ja siinä ehtii tapahtua kaikenlaista.Hauskaa luettavaa varmasti, mutta olihan tuo Ruotsi ihan Etelä-Korea -tasoa ekassa erässä 15 minuuttia, jonka jälkeen olikin sitten todella hyvä. Mutta ainahan sitä puhutaan Kanadan pyörremyrsky-starteista kansainvälisissä turnauksissa.
Täsmälleen samaan asiaan olen tässä hajoillut seitsemästä lähtien, kun ajattelin lähteä kelailemaan pelin tallennetta. Ei pitäisi olla näin vaikeaa nykyään...Itse en ainakaan löytänyt tallennetta Ruutu+:sta, vaan mainosti ainoastaan tulevia pelejä, kuten USA-Suomea. Klipit kyllä oli näkyvissä. Onko käyttäjä- vai palvelulähtöinen vika?
Tietysti tätä mun tuuria että ilmaispaketti viedään alta pois just kun pääsen kotiin tilaamaan sitä..
Mistä löysit? Itse en ainakaan löytänyt 4 Nations sisätävää pakettia
Omaelisa ja sieltä omat tarjoukset. Sieltä kun rullasi sivun alas.
Kuuluuko tuohon urheilu ?
Edit. Ruutu+ 1vk 0 € kampanja siis näkyy omissa tarjouksissa.
Siis valitset sieltä sen ruutu+ ja otat sen kuukaudeksi.
Tästä se kikkailu alkaakin, sitten kirjaudut ruutuun ja valitset sieltä sen +urheilun. Palvelu ehdottaa hinnaksi 5€/kk, mutta kun menet maksamaan sitä, niin summa on 0€kk ja palvelu myös avautuu sillä hinnalla. Juuri äsken testasin ja toimii.
Ahaa. Joo kyllä tuon ruutu+ kampanjan sain otettua, mutta tuota seuraavaa steppiä en osannut tulkita. Kiitoksia ohjeesta !
Sen perusteella mitä itse katselin vähän kelaillen tuon pelin nyt aamulla läpi, niin isoja yllätyksiä ei ottelussa nähty, jos ei tulosta sellaiseksi halua laskea. Kanadan pelinopeus on hurja ja ylivoima oli juuri niin tehokasta kuin noilla pelaajilla voidaankin odottaa. Se joukkueen selkeä heikko kohta oli odotetusti maalivahti, jolle meni 1-2 helppoa maalia.
Ruotsi puolestaan pääsi sen katastrofaalisen alun jälkeen ihan hyvin omista pois, mikä oli ihan odotettua tuolla pakistolla. Ruotsi hävisi Kanadalle selkeästi yksilötaidossa, mutta pystyi pelitavalla paikkaamaan tasoeroa. Hyökkäyksen kärki on Ruotsilla turnauksen heikoin, mikä näkyi etenkin ylivoimalla. Kanadan ja Ruotsin ylivoimasta ei voida lyhyellä otannalla puhua edes samassa lauseessa.
Siis valitset sieltä sen ruutu+ ja otat sen kuukaudeksi.
Tästä se kikkailu alkaakin, sitten kirjaudut ruutuun ja valitset sieltä sen +urheilun. Palvelu ehdottaa hinnaksi 5€/kk, mutta kun menet maksamaan sitä, niin summa on 0€kk ja palvelu myös avautuu sillä hinnalla. Juuri äsken testasin ja toimii.
Ei, varsinaisen peliaika voiton jälkeen saa 3 pistettä tässä turnauksessa eli poikkeaa NHL säännöistä tämä kohtaOnkos nyt niin, että voitosta saa aina kaksi pistettä, mutta NHL-tyyliin jatkoajan/rankkarien jälkeen kuitenkin jaetaan yhteensä kolme pistettä? T
Pitääkö tämän kanssa olla tuo Elisa Viihde tilaus aktiivisena?
Menitkö ruutuun siis ruudun oman appin kautta vai elisa viihde appin kautta tai jotain muuta kautta? Itselle näkyy Ruutu+:ssa vain tuo 18,99e hinta.Nyt en osaa ihan varmaa tietoa antaa, mutta itse klikkasin vaan sen ruutu+ ja aktivoin tarjouksen, sitten ruudun kautta otin sen urheilu+, jossa kerrottiin hinnan olevan 5€kk ja suoritin maksun mikä oli 0€. Testasin aamulla Kanada-Ruotsi peliä ja homma toimi.