Kai se syy on raha, saadaan porukka katsomaan mainoksia toviksi.Tätä olen itsekkin miettinyt katsellessa änäriä ja alle 20v pelejä että mikä homma ettei voi laittaa virallista alkamisaikaa kaikkien tietoon.
Kai se syy on raha, saadaan porukka katsomaan mainoksia toviksi.Tätä olen itsekkin miettinyt katsellessa änäriä ja alle 20v pelejä että mikä homma ettei voi laittaa virallista alkamisaikaa kaikkien tietoon.
Olut kädessä, saunottu jo!Noniin, olut kädessä, sauna lämpeämässä!
Haula on kuitenkin aika luottopelaaja ollut maajoukkueelle useamman vuoden ajan, että en ihmettele että saa vastuuta.Ennemmin kyseenalaistaisin Erik Haulan paikkaa kokoonpanossa. Suomelta löytyy jo ennestään neljä parempaa sentteriä.
Kesken pelin saunaan?Noniin, olut kädessä, sauna lämpeämässä!
Erätauolla ehtii.Kesken pelin saunaan?
Saunassa käyty, olut kädessä(ei Karjala)Noniin, olut kädessä, sauna lämpeämässä!
Mitä ihmettä, ei ehdi millään.Erätauolla ehtii.
Voihan sen lämmittää ns. pitkän kaavan mukaan ja saunoa vaikka pelkät erätauot. Pelin jälkeen sitten lisää.Kesken pelin saunaan?
Ite olen siinä pisteessä, että mulla on olut lämpeemässä ja sauna kädessä.Noniin, olut kädessä, sauna lämpeämässä!
Varmaan n.20.25Moneltako se peli lopulta alkaa?
Kieltämättä, kiva katsoa välillä kiekkoa missä ei vaan möyritä. Ja olla sitkeitä.Äskeisen höntsälätkämatsin Kärpät-IFK katsoneena toivon, että tämä peli palauttaa mieleen sen, että jääkiekko on viihdyttävä laji seurata myös televisiosta.
Pidin alussa Paasosta ihan huumorivalintana, mutta hyvinhän toi vetää kun on hyvät asiantuntijat vierellä ja keskittyy vaan johdattelemaan keskustelua eteenpäin.
Mieluummin Paasonen kuin vaikkapa Juhani Henriksson, siinä tökkii vaan joku.
Henrikssonilla Rauma-taustaa. Kyllähän sen ymmärtää, että tökkii...Pidin alussa Paasosta ihan huumorivalintana, mutta hyvinhän toi vetää kun on hyvät asiantuntijat vierellä ja keskittyy vaan johdattelemaan keskustelua eteenpäin.
Mieluummin Paasonen kuin vaikkapa Juhani Henriksson, siinä tökkii vaan joku.
se ämmä
Pitäähän se tämmösessä Amerikka-turkanuksessa olla Amerikan tavat. Peli on vain syy ryypätä ja nauttia jostain erätauko ja höpönlöpö viihteestä pelin sivussa. Kiss cam!Kesken pelin saunaan?
Kumpi on parempi, sähkö vai puu sauna?Voihan sen lämmittää ns. pitkän kaavan mukaan ja saunoa vaikka pelkät erätauot. Pelin jälkeen sitten lisää.