Mikä teitä mikkeliläisiä vaivaa?Kalapuikkoviiksimunapää kirjoitetaan yhteen. Mutta olihan se kyllä ihan selkeä jäähy, ei voi mitään.
Mikä teitä mikkeliläisiä vaivaa?Kalapuikkoviiksimunapää kirjoitetaan yhteen. Mutta olihan se kyllä ihan selkeä jäähy, ei voi mitään.
Tässä ollaan nyt tasoissa Marjamäen 2016 World Cupin rekordin kanssa. Toinen maali tähän peliin Suomelta, niin turvassa on!Tappiolla ollaan. Pennaselle kenkää?
Mutta et vissiin pelaa Leafsissa ja tienaa 13,25 miltsiä per kausi?Otan tämän henkilökohtaisena hyökkäyksenä koska olen kalapuikko-viiksi munapää.
Sama käyny mielessä. En tiedä yrittääkö olla enemmänkin jeesus kuin pelata kiekkoa maajoukkueessa, mutta vielä ei ole oikein natsannut.Rantanen ainakin jatkaa samalla linjalla kun mm-kisoissa. Kyllä sen tavallaan kentällä huomaa mutta jotain sitten kuitenkin puuttuu. Varmaan ne maalit. Barkovista otanta maajoukkueessa on niin pieni että hänestä en osaa vielä sanoa.
Mitä jos kommentin kirjoittaja itse tyhmissä viiksissään samaistuu munapäihin? Noni. Kolmannessa erässä mennään ohi vielä.Otan tämän henkilökohtaisena hyökkäyksenä koska olen kalapuikko-viiksi munapää.
En sentään.Mutta et vissiin pelaa Leafsissa ja tienaa 13,25 miltsiä per kausi?
Ei ihan hirveesti kemiaa tunnu olevan Barkov vs ex-avalanche kaksikko, menee semisti koko Barkov hukkaan nyt. Tuskin tullaan reagoimaan valmennuksen puolelta, valitettavasti.Minusta Suomen ykköshyökkääjät eivät ole olleet kovin hyviä toistaiseksi.
No sitten se ei ollut sinuun kohdistuva. Tuossa haukuttiin Austonia ihan muista syistä kuin pelkästä ulkonäöstä.En sentään.
Ja on siellä parhaat (NHL tason pelaajat) kentällä joka maalta. Vaikka puhuttiin, että Ruotsi ja Suomi ei pärjää niin kahden ekan pelin perusteella pysyy kuitenkin mukana.Nämä ensimmäiset kaksi peliä todistaa hyvin (niille jotka sitä epäili), että ei tänne ole tultu leikkimään vaan pelaajat ottavat tämän tosissaan. Parasta kansainvälistä lätkää lähes kymmeneen vuoteen.
En ota kantaa koko Mikkelin ongelmiin. Omistani toki vastaan!Mikä teitä mikkeliläisiä vaivaa?
Mjoo, ainakin perinyt hiuskasvun henkiseltä isältään.Auston näyttää siltä että Olli Jokinen ja Irina Pissareva ovat tehneet lapsen
Tkachukit samassa kentässä. Kiekkoromantikko tykkää.