Niin hyvä pelaaja kun Teemu oli. Mutta nykyään ei voi olla varma mikä sammakko Selänteen suusta lähtee.Kyllähän Teemu dominoi näissä ympyröissä suvereenisti
Niin hyvä pelaaja kun Teemu oli. Mutta nykyään ei voi olla varma mikä sammakko Selänteen suusta lähtee.Kyllähän Teemu dominoi näissä ympyröissä suvereenisti
Olen saunonut monesti Määtän kanssa.Määttä on ihan ylikylän ukko.
Oon aina ihmetellyt, että onko se Laine NHL:ssä harjoitellut luisteluaan ollenkaan teinitasolta. Tuntuu luistavan paljon hitaammin vuosi vuodelta.Vaikka Laine ollut pirteä, niin hidastaa ahoa ja hintziä.
Dominoiko saunassa samalla tavalla?Olen saunonut monesti Määtän kanssa.
Mikä sauna?Olen saunonut monesti Määtän kanssa.
Avaan netin lentokoneessa ja tämä on ensimmäinen kommentti pelistä minkä näen.Määttä on Norris tasoa!
En nyt tiedä oliko niin hyvä pelaaja. En ole oikein koskaan noita visiiripellejä arvostanut.Niin hyvä pelaaja kun Teemu oli. Mutta nykyään ei voi olla varma mikä sammakko Selänteen suusta lähtee.
Kyllä se aika hyvin toimitti ja isoveli joutuu poistumaan nopeasti kun ei löylyjä kestä.Dominoiko saunassa samalla tavalla?
Myskäystä.Canselointi vs ilmaisunvapaus. Kovaa jazzia.
Määttä pikkuaskissa parempi kiekollisena kuin muistinkaan.Lindell ja Määttä. Kovia ukkoja.
Eikö Remu levyttänyt sitä ranskaksi?Get On voisi olla hyvä veto DJ:ltä. Sanat eivät välttämättä aukeaisi paikallisille.
Vaikea katsoa Suomen peliä, kun koko ajan ei ole vaaranpaikka. Eikä valtaisaa ryöpytystä, kun Sveitsin pääsarjan pisteykkönen koskee kiekkoon.Missä Mertaranta ja vaaaaaran paikka ?
Mikä vaan, mutta savusauna paras jos löytyy, normi puulämmitteisessä kuitenkin nämä saunomiset tapahtuneet Jyväskylässä.Mikä sauna?