Ei ärsytä kun ei keskity pätemiseen ja jutut ei oo luokkaa hyvä henkilökohtainen ystäväni mäkteivitJussi Jokinen on fantastinen kommentaattori. Mäkinenkin ärsyttää yllättävän vähän. Itse kiekkoviihteestä ei tarvitse edes sanoa mitään, top notch.
Vielä kun pysyisi hereillä.
Ei nyt liiotella.Tempo on kyllä uskomattoman. Jopa EHT jää kakkoseksi.
Jussi Jokinen on fantastinen kommentaattori. Mäkinenkin ärsyttää yllättävän vähän. Itse kiekkoviihteestä ei tarvitse edes sanoa mitään, top notch.
Tuollahan pelaa Sanford, Hagel, Sanheim, Boldy ja Harley & Davidson ja muut suuruudet lähes koko ajan.McDavid ollut aika näkymätön toistaiseksi.
Helvetin hyvä analyysi tuo itä/länsi- pelaajat joukkueilla. Öö mitä?Mäkinen vois jättää nyt laukaisuprosentit sikseen ja selostaa vain pelitapahtumia ja antaa Jokisen heittää kommenttia väliin.
Varmaan McJeesuksen vahvuudet korostuu enemmän sitten kun kaikki muut ei ole nopeita kavereita.MacKinnon kyllä toistaiseksi ollut McJeesusta parempi. Maalin lisäksi pystyy tuomaan peliinsä enemmän fyysisyyttä ja kamppailua mikä selkeästi haastaa jenkkejä.
No, toivotaan, että Mäkisen laukaisuprosenttitilastot oli siinä, niin saatetaan pysyäkin hereillä.Jussi Jokinen on fantastinen kommentaattori. Mäkinenkin ärsyttää yllättävän vähän. Itse kiekkoviihteestä ei tarvitse edes sanoa mitään, top notch.
Binningtonin kyky ottaa rännikiekot kiinni on jopa ärsyttävän hyvä
Koska veikkaus on ostanut sen virtuaalisen mainospaikan SuomeenMiksi tuolla on Veikkauksen mainos laidoissa? Joka maalta otettu mukaan betsiyhtiö?
Voisko ne olla erit eri puolilla? Joku 2025 Green screen juttuMiksi tuolla on Veikkauksen mainos laidoissa? Joka maalta otettu mukaan betsiyhtiö?