Laine taisi kuitenkin syöttää tehdyistä kahdeksasta maalista kolme.Laine, Aho ja Hintz aivan helvetin turhimuksia
Koska Pennanen. Väärä maalivahti, väärät ketjut ja väärä peluutus. Kenkään vaanMiksi Pate oli ylipäätään tuossa vaiheessa enää kentällä? Sillä oli joku 6 minuutin vaihto jo alla
Osaa analysoida muutakin kuin pinnallista menoa.Kukas negailija tämä pidempi studiokommentaattori on? Kanadaa vastaan kolme maalia viiteen minuuttiin ja kaksi ilman molaria ja asenne oli vaan että ”me ollaan hävitty tää peli”.
Niin ja ihan alkujaan Kiekko-Vantaan junnuja ennen Narreja.Ässissä siitä pelimies tehtiin
Jäi katkeraksi, kun oma NHL-ura ei oikein lähtenyt.Mikko Bambi Lehtonen
Mikä tonni? Näyttäkää mulle yksikin lappu tai edes hiihdetty metri!Harmi ku ei tasoitettu. Ois tehny Nasulia kun Valeksin tonni ois sulanut
Mitä isommat nimet, sen isommat vaateetEn olis ikinä uskonu, että sanon tämän. Olispa meillä ollut Ahon ja Hintzin tilalla pari pelimiestä.
Minkäänlaista reagointia ei pelien sisällä tapahtunut. Jatkettiin toimimattomilla ketjukoostumuksilla pään hakkaamista seinää vasten. Ennemminkin näkisin, että Suomi voitti Ruotsin Pennasesta huolimatta ja noita Kanada-pelin viimeisiä minuutteja lukuunottamatta oltiin täysin tuuliajolla.En kyllä näe mitään syytä miksi Pennanen pitäisi vaihtaa. Ei Suomi mitenkään alisuorittanut tässä turnauksessa suhteessa materiaaliin. Pikemmin ylisuoritti.
Tai veroilmoitus!Mikä tonni? Näyttäkää mulle yksikin lappu tai edes hiihdetty metri!
Mikä tonni? Näyttäkää mulle yksikin lappu tai edes hiihdetty metri!
Joutunut kättelemään. Sekös masentaa.Onks Pennanen käynyt itkemässä?
Kyllä se Valavuori taas teki parhaansa.