Paitsi tilastojen mukaan luonut enemmän maalipaikkoja Carolinassa kuin Coloradossa :DJuu töissä olen kinastelluet tuosta Rantasen tulevasta palkasta! Ei pysty tekemään 100 pistettä ellei pääse Coloradoon takaisin. Ei se itse pysty tekemään niitä maalipaikkoja kuin silloin tällöin.
Veikkaus tarjoaa 110 Suomelle, Kanadaa ei voi edes veikata. :'DAi saakeli, paljon Suomen voiton kerroin olisi?
Alkumakua, eli ensin Kanadalle 2 min. ja sitten...?Kaksi yhtäaikaista 5 minuutin jäähyä Kanadalle, niin Leijonat voisivat vielä olla mukana?
Itse olen eri mieltä. Maalivahti on vaihdettava 2-0 tilanteessa no matter what kun ne maalit tulee nopeasti. Aikalisällä ei tee mitään verrattuna molsen vaihtoon.Samaa mieltä. Mutta 3-0 tilanteessa olisi pitänyt vaihdos tehdä.
On. Juo vaan sellaista parempaa kahvia, johon hanhinaamoilla ei ole varaa.Ei taida Valavuorella tuo matikka olla vahvin osa-alue.
Aivan, niinhän se toki menee. Muistan jonkun jutun suomalaisesta keksijästä lukeneenikin.Taitaa olla kohdistettu Suomeen tuo... Sama kuin noissa laidoissa. Suomalainen keksintö, voidaan ajaa tv-lähetyksiin mitä vaan alueittain. Ainakin laidoissa
Ei kestä ei, mutta ei Suomi siihen ole peliä hävinnyt. 3/4 maaleista on syntynyt heikosta keskialueen pelaamisesta, josta vastaa koko viisikko. Suomi on puolustanut keskialueen huonosti, tämän vuoksi Suomi ei ole päässyt keskialueella riistoihin, joihin Kanada on päässyt ja tästä syystä kaikki hyökkäykset on yritetty joko kiekkokontrolin tai päädyn kautta ja molemmissa ajoitukset pielessä. Pelisuunnitelma ja sen toteutus on ollut aivan luokatonta. Turha puhua esim. yksilöiden eroista, kun ei hyökkääjät ole edes saaneet kiekkoa vauhteihin. En toki tiedä mitä Pennanen on pojille yrittänyt myydä, mutta varsinkin tällaisten lyhyiden sarjojen kohdalla sitä miettii olisiko parasta mennä vain sen oman maan johtavan NHL valmentajan eli tässä tapauksessa Ruudun opeilla ja jättää se meidän peli niihin peleihin, joissa joukkueen runko koostuu niistä sitä harjoitelleista pelaajista.Onhan tässä hieman eroa hyökkääjillä. McDavid, MacKinnon ja Crosby hyökkäävät Matinpaloa ja kumppaneita vastaan. Barkov ja Rantanen hyökkäävät Makaria, Toewsia ja kumppaneita vastaan.
Suomen pakisto ei vain kestä ALKUUNKAAN vertailua tässä ja nyt.
Tekstissäni saattoi olla ripaus sitä sellaista niin kutsuttua sarkasmia.Juuri siksi olisi pitänyt treenata. Yksilötaidossa ei pärjätä.
Nyt ei myöskään pelitavalla.
Okei, se on siis tehnyt enemmän tehopisteitä sielä per peli tahdilla? 100 maalipaikkaa ja 1 maali on vain 1 maaliPaitsi tilastojen mukaan luonut enemmän maalipaikkoja Carolinassa kuin Coloradossa :D
Yksikään valmentaja ei olisi laittanut tässä kontekstissa heikkoa kautta pelaavaa Sarosta maalille. Ihan turhaa jälkiviisautta.En sano, että Lankiseen kaaduttiin, mutta miksi vuosi kaudet ykkösenä pelannut Saros ei aloittanut? Onhan se parempi veskari kaikilla mittareilla. Lankisen Ruotsi pelikään ei meikäläistä vakuuttanut. Sarokselle tosin meni pari helppoa USA:aa vastaan. No ihan sama, eikös sinnekin pari olisi jo uponnut