Vaihtavat paikkaa vaan Hintz ja AhoHintz ja Gränä löysivät toisiaan ja Hintz hakeutuu keskelle. Siitä vain Aho toiseen kenttään ja joku muu laituriksi.
Top 3 ärsyttävimmät Ruotsalaiset; Ruotsi, Ruotsi, RuotsiMats Sundin kysyy miksi en minä
Jos siellä on väärä Sebastian Aho?Edelleen sitä mieltä, että tuo on Ruotsin agentti.
Luulen, että kypärän alta oikeasti paljastuu se ruotsalaispuolustaja Sebastian AhoEdelleen sitä mieltä, että tuo on Ruotsin agentti.
Potkaisi kiekkoa vaan sisäsyrjällä. Tuskin on loukissa tuommosesta.Barkov linkutti aika lailla. Ei näytä hyvältä.
No onks kana tulista?Onks Chicken McNugget Chicken McNugget, jos se on spicy?
Tämä osui korvaan kanssa - mutta eikös se ollut JJ:n kommentti? Joka tapauksessa ei tuossa Norrisit enää paljoa paina, kun tänään painetaan vielä kovemmalla tasolla.Karlsson teki toissa kaudella 101 pistettä. Mäkisen mukaan pelaa nyt paremmin kuin viimeiseen viiteen vuoteen. Kuinka hyvin hän siis oikein pelaa tänää?
Karlsson ennen loukkaantumisia on ihan eri pelaaja kuin nykyään, ihan sama mitkä pisteet painoi viime kautena, Cooke ryösti meiltä modernin ajan Bobby Orrin, joka ironisesti myös hajosi loukkaantumisiin.No olihan Karlsson tuolla kaudella aivan katastrofaalisen luokaton omiin. Mikäs siinä tuommoisen taiturin pisteitä takoessa, kun joukkue ei edes halua sun pelaavan voittavaa kiekkoa.
Ihan perusteltu kommentti Mäkiseltä.
Sanoisin että ois Spicy Chicken McNuggetOnks Chicken McNugget Chicken McNugget, jos se on spicy?
Loukkaantumista en toivo, mutta ei nyt pelillisesti tarjoa yhtään mitään.Barkov linkutti aika lailla. Ei näytä hyvältä.
On aika tulista vaikka itse siedän tulistakin ruokaa nykyään.No onks kana tulista?
Hyvin vetää roolinsa Paasonen.
Mats Sundin kysyy miksi en minä
Tarkennan, että kyse ei ollut All Time -listauksesta - siinä tapauksessa otanta olisi ollut top-10, koska ärsyttäviä länsinaapureita on niin paljon.Unohdit Loreenin ja Måns Zelmerlöwin.
Mutta ei voita kännistä Selännettä ja Timosta hihittelemässä studiossa.Kyllähän tää kombo vetää 6-0 Discoveryn Oskun, Henkan ja “bubbling under” Lennun...’
Juu oli Jokinen ja kieltämättä aika erikoinen kommentti.Tämä osui korvaan kanssa - mutta eikös se ollut JJ:n kommentti? Joka tapauksessa ei tuossa Norrisit enää paljoa paina, kun tänään painetaan vielä kovemmalla tasolla.