4. Finaalipeli sunnuntaina tv:ssä??

  • 593
  • 17

Kunkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tuomarit
Elikkä F1 kisat on myös sunnuntaina ja kisa-aikataulu on seuraava:

San Marino / Imola:

pe 12.04. 17.50 - 18.15 vapaat harjoitukset
la 13.04. 11.10 - 12.05 vapaat harjoitukset
13.45 - 15.15 aika-ajot
su 14.04. 10.25 - 11.05 warm up
14.35 - 16.45 GP
16.50 - 17.30 F1-studio
ma 15.04. 09.50 - 11.55 GP:n uusinta

Eli monelta kiekko-finaali alkaa sunnuntaina ja tuleeko se suorana TV:stä?? jos jollain on FAKTAA tästä aiheesta, olisi kiva tietää miten menetellään:confused: :confused:
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
helpompi siirtää lätkää ku formuloita :)
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Minä olen vahvasti sitä mieltä, että Kalervon olisi pitänyt soittaa Bernielle ja sanoa, että saavat aloittaa formulat Suomen ajassa mitattuna vasta 19.00.

Jos joudutaan jatkoerille niin lykkäystä sen mukaisesti.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
MTV 3n Formula sopimuksessa lukee, että kisat täytyy esittää suorana lähetyksenä, joten tästä syystä kaikkea muuta pitää siirtää pois Formuloiden tieltä.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Ympyräajo siirtää lätkänfinaalia?

Ökyrikkaat kundit ajaa autoillaan ympyrää jossain Italiassa ja sen takia siirretään finaali alkamaan 18:30. Mitä he****in järkeä siinä on. Olishan maikkari voinu myydä tämän ottelun lähetysoikeudet jollekin toiselle kanavalle tai sit näyttää sen Urheilukanavalta suorana. Harmittaa kun jää nuo mestaruusjuhlat niin lyhyeksi sunnuntaina koska maanantaina joutuu menemään taas duuniin. :cool:

-Papa-
 

Aksu

Jäsen
Olishan se hienoa nähdä kahden suuren taisteli eli Kale ja Bernie vastakkain. Sovitaan lajiksi vaikka paini... tosin Berniehän tukehtuu kalen massan alle kun itse on sellainen varpunen, mutta kuitenkin... rahassa Kale taitaa pikkuisen hävitä... mutta sen ottaa naaman totisuudella kiinni minkä rahassa jää.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
On se helvetti kumma, että pitää kiekkopeliä tuollaisen lapsellisen autoilukisan takia siirtää. Olisivat suosiolla jättäneet vormulat näyttämättä. Äijät ajaa sellaisilla naurettavilla avopeleillä, kun traktoreissakin on nykyään hytti. On ne siellä maailmalla ajastaan pahasti jäljessä.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Emmänyttiiä.

Kyllähän nyt koko Suomi haluaa jännittää, kun meidän oma poikamme Super-Kimi Räikkönen näyttää Maranellon pojille, miten ajetaan.

Nimim.

"Yli kahteen vuoteen en ole formuloita kattonu, enkä kato edelleenkään."
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Playmaker
Minä olen vahvasti sitä mieltä, että Kalervon olisi pitänyt soittaa Bernielle ja sanoa, että saavat aloittaa formulat Suomen ajassa mitattuna vasta 19.00.

Jos joudutaan jatkoerille niin lykkäystä sen mukaisesti.

Yhdyn edelliseen puhujaan täysin!! Siis tottahan toki asiat tulee asetta edes jonkinlaiseen järjelliseen tärkeyjärjestykseen, hitto soikoon:mad:
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
ääääännnännännäää, brrrännänää, brum, brum...

Olin kerran katselemassa Sörkän katuajoja ja voin sanoa, ettei typerämpää "urheilua" ole eläessäni katsellut. Istuin pääkatsomossa eikä sieltä nähnyt muuten kuin katselemalla jättiskriiniä tai kun autot tuli katsomon kohdalle varikolle.
Hirvee vauhti ja helvetin moinen meteli.
Mitä järkee on mennä ostamaan kalliit liput ja sitten katsellaan paikanpäällä jättiskriiniltä kun autot ajelee??

Nyt olis ollut hyvä mahis kerrankin mittauttaa kannatusta lätkän ja hornuloiden välillä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ihme valitusta tästäkin...Tämähän on TÄYDELLINEN urheilusunnuntai, ensiksi formulat ja sitten lätkää. Illalla vielä parempaa lätkää NHL:stä ja siinä välissä kerkee käydä vähän urheilemassa. Loistavaa!

Mielummin näin kuin joko Formulat tai finaali vain osittain TV:stä.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Pitää muistaa, että Formuloita katselee Suomenmaalla vakituisesti yli miljoona katsojaa. Aika-ajotkin taitavat kerätä enemmän katsojia kuin SM-liiga, jolla on mielikuvani mukaan suht' alhaiset katsojaluvut. Enpä usko että F1 siirtyy lätkän tieltä ennen kuin tilanne on päinvastoin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tj
Pitää muistaa, että Formuloita katselee Suomenmaalla vakituisesti yli miljoona katsojaa. Aika-ajotkin taitavat kerätä enemmän katsojia kuin SM-liiga, jolla on mielikuvani mukaan suht' alhaiset katsojaluvut. Enpä usko että F1 siirtyy lätkän tieltä ennen kuin tilanne on päinvastoin.


Tätä mäkin nimenomaan mietin. Taitaa formulat kiinnostaa suomalaisia samassa mittakaavassa kuin jääkiekon MM-kisojen finaali, jossa on Suomi mukana. Ei SM-liigan, (varsinkaan ei-ratkaisevat) matsit/pleijarit/finaalit kiinnosta kuin pientä yleisöä.

Ei tuo matsin alkamisaika minua ainakaan pahemmin haittaa, jollei pelaajia haittaa. En minäkään mitään formuloita kyllä aio katsoa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle on saman tekevää moneltako peli tulee, kunhan vaan tulee kokonaan. Silti ei kaikkea tarvitsisi aina tehdä jonkun moottoriurheilun ehdoilla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös