Viestin lähetti Espoonmies
Itse en otteluun päässyt, mutta ainakin Uotila Sport FM:llä kehui, että peli paras mitä Hockey Eventissä on tällä kaudella ollut. Samaa mieltä oli Sammy Väisänen. Olisiko niin, että Jokerifanin on niiiin vaikea myöntää, että joku voi olla Jokereita parempi. Varsinkin kun tämä parempi joukkue on vielä HVM. Siksi syy tappioon onkin siinä, että oma joukke pelaa paskasti. No, tämä oli vain heitto. Kun en itse peliä nähnyt niin en ala totuudeksi väittämään. Kommentoikaa te, jotka pelin näitte. Ainakin Summanen tuntui olevan aika tyytyväinen Bluesin otteisiin. En kyllä usko, että Jokeritkaan totaalipaskalla pelillä olisi pistänyt nykykuntoiselle Bluesille noin hyvin kampoihin.
Onkohan Uotila nyt puhunut Bluesin parhaasta pelistä vai yleensä Hockey Eventistä, koska sen voin uskoa että oli paras Bluesin peli, mutta en usko että olisi paras kaikista Hockey Event peleistä, koska Blues pelasi kyllä erittäin hyvin, mutta en voi kyllä hyvällä tahdollakaan sanoa että Jokerit olisi pelannut hyvin, syötöt menivät minne sattuu, luistin ei kulkenut (viides peli kahdeksassa päivässä + vatsatauti?), yleensä hyvään peliin tarvitaan kaksi hyvin pelaavaa joukkuetta.
En yritä viedä Bluesilta mitään pois koska pelasivat varmaan yhden kauden parhaista peleistään, mutta mielestäni ei ollut mitenkään erityisen hyvä tai vauhdikas tai värikäs peli.
Kaikki kunnia Bluesille, itse jopa salaa toivoin lopussa etteivät Jokerit saa tasoitusta, koska tuolla pelillä ei sitä ansaitse.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta!