#27 Jarkko Näppilä

  • 6 929
  • 8

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avataan ketju myös Jarkko Näppilälle. Lyhyt kuvaus Näppilästä kuulunee: "pieni, mutta fyysinen". Hän on hyvä taklaaja, ja nimenomaan puolustaja.

Näppilä on kehittynyt paljon siitä raakileesta, joka Ilveksestä muutama kausi sitten lähti. Vajaa pari kautta Mestiksessä isossa roolissa teki hyvää ja nyt on Ilveksen aika poimia hedelmät. Tai näin ainakin uskon.

Näppilä itse kertoo tänään julkaistussa Jatkoajan haastattelussa näin:

"- Oma rooli ja pelityyli on muuttunut todella paljon vuodesta 2010, kiitos Mestis-kausien. Sain kiekollista vastuuta ja isoa roolia kuten nyt tässäkin aiempiin vuosiin verrattuna. Olen löytänyt oman tyylini pelata ja kehittynyt rutkasti. Sitä kautta itseluottamus ja pelirohkeus on kasvanut. Se näkyy jäälläkin.

- Heitin pari vuotta hukkaan, kun A-nuorissa ei enää kehittynyt ja saanut tarvittavaa ärsykettä. Istuin pari vuotta penkillä liigassa ja kärsin loukkaantumisista, peliminuutteja ei tullut tarpeeksi. Lempäälässä ja Joensuussa alkoi sitten homma toimia, kun oma tyyli löytyi ja alkoi tulla onnistumisia. Sitten peli alkaa jo tulla itsestään, kuvailee Näppilä kehittymistään pelaajana Mestiksessä suhteessa Ilveksessä pelattuihin juniorivuosiin."

Toivotaan, että Jarkko Näppilä nappaa itselleen entistä isomman roolin Ilves-puolustuksessa ja kehitys jatkuu myönteisenä.
 

VL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves & Buffalo Sabres
Olin sitä mieltä pitkään että kaikenmaailman "näppilöitä" on täysin älytöntä raahata enää takaisin. Nyt näyttää siltä että olin karusti ja nolosti väärässä. Ja hyvä niin! Toivottavasti Näppilä sen kun vaan paranee vielä entisestään!
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Valitettavasti Näppilälle tuli heti ensimmäisessä karsintaottelussa vamma, kun sai muistaakseni kiekosta eräässä tilanteessa. Pääsi omin voimin jäältä, mutta paineli samantien koppiin. Kellään tietoa kuinka pahasti loukkasi?
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Olin sitä mieltä pitkään että kaikenmaailman "näppilöitä" on täysin älytöntä raahata enää takaisin. Nyt näyttää siltä että olin karusti ja nolosti väärässä. Ja hyvä niin! Toivottavasti Näppilä sen kun vaan paranee vielä entisestään!
Hienosti vastasi huutoon saadessaan kunnon mahdollisuuden...toivottavasti ei loukkaantunut pahasti ensimmäisessä karsintaottelussa koska on todella iso osa nyky Ilveksen offensiivista puolustusta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hienosti vastasi huutoon saadessaan kunnon mahdollisuuden...toivottavasti ei loukkaantunut pahasti ensimmäisessä karsintaottelussa koska on todella iso osa nyky Ilveksen offensiivista puolustusta.

Heppua kaipailin Ahosen kanssa Jokiposta täksi kaudeksi Jukureihin, mutta tahtoi näemmä ennemmin riskeerata polkua LeKi -> Tampereen liigaseurat ja riskeeraus pelaajan puolelta kannatti sillä sai esityksillään pelipaikan lunastettua.

Ei pelannut eilen ja ihmeenä pidän jos enää tänä keväänä. Juntheikin laukaus perjantain ottelussa oli kuitenkin melko napakka (YV:llä viivasta suoraan syötöstä ja kerrankin taisi laukaus jopa onnistua) ja nasahti keskelle takaraivoa. Kypärä esti kallon halkeamisen, mutta kyllä siitä melko varmasti pahemmanpuoleinen aivotärähdys kaverille tuli.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Näppilän pitäisi olla kehissä huomenna torstaina.

Enpä ois uskonu. Joko sillä on helvetin paksu kallo, nykypotat on oikeasti hyviä, tai Juntheikillä on paska laukaus. No hyvä ettei sittenkään loukkaantunut pahemmin.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Enpä ois uskonu. Joko sillä on helvetin paksu kallo, nykypotat on oikeasti hyviä, tai Juntheikillä on paska laukaus. No hyvä ettei sittenkään loukkaantunut pahemmin.

Ei kai Juntheikki mikään Chara ole...

Hieno homma, jos pahempaa loukkaantumista ei Näppilälle tullut, sillä nyt jos Tukiokin tippui, niin Jarkolle on ehdottomasti käyttöä. Olisi toki ilman Tukion loukkaantumistakin, sillä mieluummin katselen pakistossa Tukion tilalla pelirohkeaa Mäkistä ja Näppilää.

Koistinen - Näppilä
Peltola - Jokipakka
Pentikäinen - Mäkinen

Tälläkö seuraavaan taistoon?
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viimeistään Ilveksen sivuilla olevasta Näppilän haastattelusta käy ilmi, että hän toimii Ilveksen kapteenina siihen asti, kun Marjamäki palaa. Mielestäni tämä on erinomainen ratkaisu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös