27.11.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 778
  • 541
Suosikkijoukkue
Tappara
Polviko Heljangon päähän osui?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ilveksellä kauden toistaiseksi heikoin vaihe menossa. Epävarmaa ja huolimatonta pelailua. Olisi luullut, että viikon aikana peli saadaan taas raiteilleen, mutta heikolta näyttää.

Ilves jäi kyllä telineisiin, mutta Saipallakin lienee jotain tekemistä tämän kanssa. Kotijoukkue esitti hyviä otteita. Ilves loi kyllä vaarallisia paikkoja heti kun pääsi kiekolle, sen näkee, että maaleja on tehty paljon.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Muuten tosta Lappeenrannan iso kannuisesta Blondista... Vittu se on varmasti joku jatkoaikalainen, joka tietää itsekkin olevansa hyvän näköinen.
Se tietää, että jengi täällä odottaa, et se bongataan jossain vaiheessa peliä. Sillä on salesti diili kuvaajan kanssa. Ei tommosia Mansessa oo, ja mä oon n. 20 vuotta käyny siellä peleissä...
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viimeset 3.erää Ipalta kyllä totaalista kuraa. Nyt voisi joku herätellä kopissa.
SaiPa on hyvin käynyt läpi miten sieltä paineen alta tullaan ja vastaavasti miten Ipan pelinavaaminen tukitaan. Nyt alkaa se vaihe kun sinne peliin pitää löytyä vaihtoehtoja.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös Nicke nyt vielä kuitenkin ollut kiekollinen pelaaja tossa että miten siitä voi estämisjäähyn saada?
Syötön jälkeenhän siinä alkoi estelemään ohi luistelevaa Koppasta. Jos Koppanen olisi ollut menossa maalin ja Westerholmin välistä niin olisi varmaan tulkittu osuneen vahingossa palatessa maalille, mutta nyt kun ojenteli päätyyn päin, niin aika ilmeinen tapaus.

Suomi kyllä tuossa huitaisi käsivarteen, eli sikäli ihan ansaittu jäähy. Se tosin on aika varmaa, että pelin mittaan huitomisjäähyn kynnys tuskin asettuu tuohon.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Taitaa Virran pelikirjasta puuttua kokonaan luku, jossa käsitellään, miten pelataan trappia vastaan?

Lukko oli luvattoman heikko. Tappara vei peliä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heljanko oli kyllä hyvä tänäänkin ja muutaman todella ison torjunnan. Kokonaisuutena kuitenkin Tapparan erä eikä johtoasema mikään vääryys. Hyvää karvausta, kun oli sen paikka ja muuten melko tiivis trap.

Rouhiaisen kummallinen sekoilu ja siitä johtunut jäähy täytyy kuitenkin kestää tokan erän alkuun.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Näin on.

Muuten lähden siitä, ettei @Laitela mitään tissejä oo taaskaan nähny.
No mitäs luulisitte näytetäänkö "perheohjelmassa" oikeasti koko tissejä? Se on se vako ja kokoluokka, mikä erottuu, loppu on sitten mielikuvituksen varassa. Tosin olen aina ollut sitä mieltä, että jääkiekko voisi vaikka olla sen k-16 katsojille. Saataisiin kattella niitä "traumaattisia näkyjä" sitten iha rauhassa. ;)

Hiusten halkomista sanon minä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muuten tosta Lappeenrannan iso kannuisesta Blondista... Vittu se on varmasti joku jatkoaikalainen, joka tietää itsekkin olevansa hyvän näköinen.
Se tietää, että jengi täällä odottaa, et se bongataan jossain vaiheessa peliä. Sillä on salesti diili kuvaajan kanssa. Ei tommosia Mansessa oo, ja mä oon n. 20 vuotta käyny siellä peleissä...
Äläs ny, Mansessa on Suomen komeimmat pimut.. mää tiärän.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
SaiPa on hyvin käynyt läpi miten sieltä paineen alta tullaan ja vastaavasti miten Ipan pelinavaaminen tukitaan. Nyt alkaa se vaihe kun sinne peliin pitää löytyä vaihtoehtoja.

No joo mutta kyllä Ilveksen pelistä huokuu epävarmuus. Nyt on ollut muutama erä melkoista puristamista. Avaukset ei toimi, syötöt napsuu seinille ja liike on puolella joukkuetta tukkoista. Katotaan josko se lähtis toiseen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
SaiPa on hyvin käynyt läpi miten sieltä paineen alta tullaan ja vastaavasti miten Ipan pelinavaaminen tukitaan. Nyt alkaa se vaihe kun sinne peliin pitää löytyä vaihtoehtoja.


Toki tämäkin, mutta on sitä muutkin yrittäneet onnistumatta. Ei siinä, hyvin SaiPan pelisuunnitelmaa toimii, kuten Jukureillakin, kun Ilvekseltä jalka hieman nousi kaasulta.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko ihmetellä kyllä vielä miten Peltola ei tosta poikkarista saanut jäähyä joka johti 1-0 maaliin. Ei oo tuomareilla hyvä päivä Tampereella.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Ehkö Boobfactor onkin poikkeuksellisesti tänään Ilvestä vastaan. Yleensä se on kyllä ollut isäntiä vastaan, otteista päätellen.

Tai sitten asiat eivät liity toisiinsa, mutta tiedä häntä...
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko toi Lukon sukellus alkanut siitä kun uutisoitiin Pexxi II:sen siirtyvän ensi kaudeksi Lpraan?

Yksi kotitappio Kalpalle ja nyt tappiolla ekan erän jälkeen. En nyt ihan vielä kutsu sukeltamiseksi :D

Mutta kyllä sen huhun jälkeen tais jokunen voittokin tulla.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Muuten tosta Lappeenrannan iso kannuisesta Blondista... Vittu se on varmasti joku jatkoaikalainen, joka tietää itsekkin olevansa hyvän näköinen.
Se tietää, että jengi täällä odottaa, et se bongataan jossain vaiheessa peliä. Sillä on salesti diili kuvaajan kanssa. Ei tommosia Mansessa oo, ja mä oon n. 20 vuotta käyny siellä peleissä...
Tuuppa käymään Kouvolassa.

Näet katsomossa sellaisen mimmin, jonka kanssa tuo Lappeenrannan typykkä ei mahdu edes samaan kirjasarjaan.

Googlaa Silje Norendal. Veikkaan, että hän ei ole jatkoaikalaisia.

Aleksander Bonsaksen lähettää terveisiä.
 

Liitteet

  • Silje Norendal.png
    Silje Norendal.png
    519,3 KB · kertaa luettu: 124
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös