Ilveksellä kauden toistaiseksi heikoin vaihe menossa. Epävarmaa ja huolimatonta pelailua. Olisi luullut, että viikon aikana peli saadaan taas raiteilleen, mutta heikolta näyttää.
SaiPa on hyvin käynyt läpi miten sieltä paineen alta tullaan ja vastaavasti miten Ipan pelinavaaminen tukitaan. Nyt alkaa se vaihe kun sinne peliin pitää löytyä vaihtoehtoja.Viimeset 3.erää Ipalta kyllä totaalista kuraa. Nyt voisi joku herätellä kopissa.
Syötön jälkeenhän siinä alkoi estelemään ohi luistelevaa Koppasta. Jos Koppanen olisi ollut menossa maalin ja Westerholmin välistä niin olisi varmaan tulkittu osuneen vahingossa palatessa maalille, mutta nyt kun ojenteli päätyyn päin, niin aika ilmeinen tapaus.Eikös Nicke nyt vielä kuitenkin ollut kiekollinen pelaaja tossa että miten siitä voi estämisjäähyn saada?
Jos nimittäin hymyilevät, se ei tiedä hyvää Tapparalle.Hymyileekö Pexi? Tai Repo?
No mitäs luulisitte näytetäänkö "perheohjelmassa" oikeasti koko tissejä? Se on se vako ja kokoluokka, mikä erottuu, loppu on sitten mielikuvituksen varassa. Tosin olen aina ollut sitä mieltä, että jääkiekko voisi vaikka olla sen k-16 katsojille. Saataisiin kattella niitä "traumaattisia näkyjä" sitten iha rauhassa. ;)
Tappara on kopioinut KalPan vieraspelikirjan...
Röhönaurut.Onko tuo kuvassa oleva kaunotar nyt se SaiPan uusi hankinta vaakanainen?
Äläs ny, Mansessa on Suomen komeimmat pimut.. mää tiärän.Muuten tosta Lappeenrannan iso kannuisesta Blondista... Vittu se on varmasti joku jatkoaikalainen, joka tietää itsekkin olevansa hyvän näköinen.
Se tietää, että jengi täällä odottaa, et se bongataan jossain vaiheessa peliä. Sillä on salesti diili kuvaajan kanssa. Ei tommosia Mansessa oo, ja mä oon n. 20 vuotta käyny siellä peleissä...
SaiPa on hyvin käynyt läpi miten sieltä paineen alta tullaan ja vastaavasti miten Ipan pelinavaaminen tukitaan. Nyt alkaa se vaihe kun sinne peliin pitää löytyä vaihtoehtoja.
SaiPa on hyvin käynyt läpi miten sieltä paineen alta tullaan ja vastaavasti miten Ipan pelinavaaminen tukitaan. Nyt alkaa se vaihe kun sinne peliin pitää löytyä vaihtoehtoja.
Onko toi Lukon sukellus alkanut siitä kun uutisoitiin Pexxi II:sen siirtyvän ensi kaudeksi Lpraan?
Onko toi Lukon sukellus alkanut siitä kun uutisoitiin Pexxi II:sen siirtyvän ensi kaudeksi Lpraan?
Tuuppa käymään Kouvolassa.Muuten tosta Lappeenrannan iso kannuisesta Blondista... Vittu se on varmasti joku jatkoaikalainen, joka tietää itsekkin olevansa hyvän näköinen.
Se tietää, että jengi täällä odottaa, et se bongataan jossain vaiheessa peliä. Sillä on salesti diili kuvaajan kanssa. Ei tommosia Mansessa oo, ja mä oon n. 20 vuotta käyny siellä peleissä...
Porista isommat, googlaa Krista Kiuru!Tuuppa käymään Kouvolassa.
Näet katsomossa sellaisen mimmin, jonka kanssa tuo Lappeenrannan typykkä ei mahdu edes samaan kirjasarjaan.
Googlaa Silje Norendal.
Aleksander Bonsaksen lähettää terveisiä.
Isommat hinkit vai jatkoaikatunnukset?Porista isommat, googlaa Krista Kiuru!