27.11.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 805
  • 541

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nooh.. Näistä kahdesta oli lähtökohtaisesti kuitenkin odotettavissa tasaväkisiä vääntöjä. Tänään nyt vain näyttäisi olevan kotijoukkueiden ilta.
Olet täysin oikeassa.

Nyt mä taatusti jinxsasin.

Mitä nuo Jukurit oikein tekee? No 5 tehtyä maalia... nyt pelottaa. Voitolle tänään jään, mutta kuinka paljon?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Linjuri syöttää Peltolan vapaaksi ja Press boksiin... Heh heh...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Liika jerkkua Borgmanilla.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tulee näistä Jukureiden Venäjän-ihmeistä mieleen että miksi Suomessa ylipäätään pelaa niin vähän venäläisiä? Onko siellä näillä KHL rajatapauksillakin sen verran kovat liksat että ei tarvi lähteä tsuhnien eteen esiintymään vai onko ongelma suomalaisen skouttauksen puute, vai mikä? Pelimiehiähän siellä varmasti olisi jos niitä osaisi etsiä.
Olisko sitten niin, että Liigaan sopivan tasoiset pelimiehet menevät mieluummin alemman kastin kohelojoukkueisiin pelailemaan?

Varmaan myös kakkostasolla tienaa Venäjällä ihan kelposummia kait?

Ei siinä, olen itsekin miettinyt samaa monesti, että miksi venäläispelureita on täällä niin vähän. Jääkiekon mahtimaa kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
JUURI NYT: Mestis-Jukurit huikeassa maalivireessä! Viisi maalia myös Porissa Ässien verkkoon!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olen seurannut tässä vuosien aikana niin Lukkoa, U20 majua ja AHL:n Grand Rapidsia aikanaan. Saarijärven pelejä. KalPaakin vastaan Saarijärven edestä tehtiin maaleja.

Kuten sanoin, SM-Liigan Quinn Hughes, ylistetty kiekollinen pakki, joka tekee lähes kaiken jääkiekossa oikein, mutta jota vastaan on helppo tehdä sota-aluemaaleja.

Ennen tätä iltaa tehotilastossa 6 miinusmerkkiä ja kokonaissaldo +14. Aika vähän on tehty niitä sota-alue tai mitään muitakaan maaleja.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Borgmanilta enemmänkin työntö kuin lyönti poikittaisella, mutta Jukuri-pelaaja lensi sen verran komeassa kaaressa, että jäähyhän siitä tuli.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Säbämaali tilauksessa.

Randelin katsellut videot ja tiesi mitä tulossa, helppo torjunta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä mietin ihan oikeasti että lisäiskö tohon viestin loppuun vielä "En tosin olisi vielä varma JYPin voitosta, mutta onnittelen silti rohkeudesta!"

TPS tullut siellä näköjään puolessa minuutissa tasoihin.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vielä pitäisi 7 minuuttia SaiPan kestää...

Ja sitten ylivoimaa SaiPalle. Nyt ei saisi enää repsahtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös