Tässä kohtaa on pakko sanoa, että minulla ei ole aavistustakaan, mistä kosketuspinnasta puhut. Ethän voi millään tapaa ainakaan kyetä arvioimaan minun henkilökohtaista kosketuspintaani keskustelun aiheena olevaan asiaan. Enkä minä sinun. Tämän lisäksi sana "ulkopuolelta" tuntuu tässä yhteydessä varsin epämääräiseltä: haluatko todella yrittää määritellä, kuka esimerkiksi tässä keskusteluketjussa on kommentoi tapausta "sisäpuolelta" ja kuka "ulkopuolelta"?
Ihminen, joka nauttii nyrkkitappelun sivustaseuraamisesta, on mielestäni tyhmä. Varaan täten itselleni yksipuolisen oikeuden tähän henkilökohtaiseen mielipiteeseeni.
Tämä tappeluiden puolustajien herkkänahkaisuus huvittaa minua kyllä - ehkä se on heikko kohtani ja osoitus omasta tyhmyydestäni. Tappeleminen on tyhmää, ja sen diggaileminen on tyhmää. Oma käsitykseni on, että juuri tämän vuoksi se on myös rakastamamme lajin säännöissä kielletty. Mutta kaikki kunnia myös niille siittiösoluille, jotka nyrkkihippojen kannattajien lahkeisiin tämän tapauksen myötä karkasivat. Se oli niille siimahännille ehdottomasti oikea sijoituskohde.