Samoin Wirtasella. Oikeastaan ihme ettei tuosta tullut koukkujäähyä kun pelin tilanne on mikä on.Heleniuksella jäähy lähellä
Veikkaan, että Jokerit pelaa pian alivoimalla.
Antti "pakoitettu" Mäkinen.
Anttila on kyllä surkuhupaisin pelaaja jonka olen ikinä nähnyt pelaavan jääkiekkoa. Näyttää koko ajan olevan aivan hukassa ja jokainen onnistunut suoritus (syöttö, purku, blokki) näyttää aivan hirvittävältä tsägäpompulta...
Minusta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Enemmän olisin ollut ihmeissään, mikäli noista olisi vihelletty jäähyt, sillä ottelun ratkaisuhetkillä viheltämisen kynnys on toisinaan aika korkea.Samoin Wirtasella. Oikeastaan ihme ettei tuosta tullut koukkujäähyä kun pelin tilanne on mikä on.
Nojoo. Mennee samaan kastiin näiden "...pelitapahtumiin nähden tämän olisi kuulunut päättyä..." -kommenttien kanssa. Anttila tekee joka matsissa ison nipun pieniä ja isoja tyhmiä tekoja mutta suurimmalta osalta ne menevät ohi etenkin kun voittomaali merkitään tämän nimiin.Ei kai sillä mitään väliä vaikka tekisi ne maalit perseellään... Tulosurheilua.
Kenties mun käsitys venäläisestä tuomaroinnista painoi tuossa. Tosin ei syyttä: jäähyjä on jaeltu viime minuuteilla menneillä kausilla.Minusta siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Enemmän olisin ollut ihmeissään, mikäli noista olisi vihelletty jäähyt, sillä ottelun ratkaisuhetkillä viheltämisen kynnys on toisinaan aika korkea.
Nojoo. Mennee samaan kastiin näiden "...pelitapahtumiin nähden tämän olisi kuulunut päättyä..." -kommenttien kanssa. Anttila tekee joka matsissa ison nipun pieniä ja isoja tyhmiä tekoja mutta suurimmalta osalta ne menevät ohi etenkin kun voittomaali merkitään tämän nimiin.
Syntipukki on väärä sana koska peli voitettiin. Mä annan mieluusti plussaa Anttilan tuurille.Kyllä pitää joku toinen syntipukki löytää jos nyt voittopelin jälkeen on pakko.