25.2.2003 SaiPa-Jokerit Kisapuiston Areena

  • 3 832
  • 38

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti bystander
Kovasti saa Jokereiden mv-koutsi paiskia töitä, jos meinaa IFK:n A-junnujen tämän kauden kolmosveskasta koulia uuden karilehtosen.

Tämän vuoksihan Jokereihin mm. HIFK:sta siirrytäänkin. Jokereissa paiskitaan työtä kuten arvelit itsekin ja koulutetaan sitä kautta uusia loistavia maalivahteja. Sohlman, Sulander, Ketterer, Nurminen, Lehtonen jne. Kaikki menestyneitä maalivahteja ja kaikki Jokereiden kasvatteja tai siirtyneet Jokereihin päästäkseen urallaan eteenpäin.

Niemelä on pelannut erittäin hyviä pelejä Jokereiden A:ssa. 20 tai enemmän peliä pelanneista maalivahdeista, Niemelä on Nuorten SM-liigan maalivahtipörssin kolmas 91.72 prosentin torjunnoilla. Varsinkin viime ottelut ovat sujuneet paljon koko kauden keskiarvoa paremmalla prosentilla - paiskittu työ alkaa siis vähitellen kantaa hedelmää -;)
 

Vaicci#63

Jäsen
Eka erä oli kohtuullista pelaamista. Pari maalipaikkaa. Mutta toinen ja kolmas olivat ihan hanurista. Siis, ei yhtään kunnon taklausta, tai maalipaikkaa. Hiipi mieleen että viime kausi olisi tullut esiin.
SaiPan maalit meni täysin Helasen piikkiin.Jokerien maaleissa yksi meni Kuokan piikkiin (se pomppu). Saipalaiset seisoivat heti aloituksen jälkeen, kun Jokerit teki rauhassa kuvion ja voittomaalin. Kukaan ei yrittänyt, näytti että kukaan ei halunnut voittoa. Missä oli hurmio? Jos joku sanoo että peli oli hyvää, niin voi helvetti.

Siis tuolla pelillä olisi ollut ihan sama, onko play-offeissa vai ei. Turpaan olisi tullut siellä kunnolla.

Kukaan ei halunnut play-offeihin, ja kukaan ei täältä sinne enää pääse. Pelaajat ovat varmaan innoissaan.
Kiitos Saipa, USKOTTAVUUS EI PALANNUT!!!
Parempi oikeastaan onkin, että ei mennä nolaamaan itseämme sinne play-offeihin.



(itse en peliin ehtinyt, joten faijan kommenttien perusteella kirjoitin)
 

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hävetkää Lappeenrantalaiset

En voi ymmärtää hallin tunnelmaa. Kyseessä oli kuitenkin yksi kauden tärkeimmistä, ellei jopa tärkein, ottelu. Kisapuisto tunnelma oli aika ajoin täysin verrattavissa hautajaisseremoniaan. Kaikki kunnia sille seisomakatsomossa olleelle vakiporukalle, jotka taas kerran yrittivät kannustaa joukkuetta, heitä tämä purkaus ei koske. Mutta ei helvetti tämä muu yleisö. Olisiko liikaa vaivaa edes taputtaa? Jos huutaminen on niin hiton vaikeaa niin mitenkä jos harjoteltaisiin aluksi käsien yhteen lyömistä? Voi ottaa vaikka hanskat käteen (miel nahkaiset niin ääni kuuluu paremmin), jos pelkää käsiensä suunnatonta kulumista / punoittamista.

Kolmannessa erässä alkoi suorastaan vituttamaan tämä yleisön meininki. SaiPa on pulassa, Jokerit kaventaa tilannetta ja yleisö istuu hiiren hiljaa. Yleisö voi hyvinkin olla se kuudes kenttäpelaaja, etenkin kun on kyseessä heikompi joukkue ja väsyneet pelaajat. Nojuu, ehkäpä Lappeenrantalainen kiekkoyleisö ei haluakaan pleijareihin, kenties heistä on kiva istuskella katsomossa ja haukkua omiaan.

Nojoo, pleijaripaikka on nyt mennyttä. Onnittelen tästä menetyksestä erityisesti Kisapuiston yleisöä!

Kiitos SaiPan koko joukkueelle eilisestä hienosta taistelusta, joka riitti taas sen kaksi erää! Oli ilo katsella pelaajien (miinus Cipruss) yritystä. Ensi vuonna sitten uusi yritys.. Toivottavasti siihen mennessä ainakin puolet tuosta yleisöstä on opetellut kannustamisen jalon taidon ja myös merkityksen.

Kiitos kaudesta kaikille!

PS. SuperfaniVaic, mielestäni sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella SaiPan esityksiä tai muutakaan, jos et edes pelissä ollut. Mietippä sitä!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Vaicci#63
Jos joku sanoo että peli oli hyvää, niin voi helvetti.

Kukaan ei halunnut play-offeihin, ja kukaan ei täältä sinne enää pääse. Pelaajat ovat varmaan innoissaan.
Kiitos Saipa, USKOTTAVUUS EI PALANNUT!!!

(itse en peliin ehtinyt, joten faijan kommenttien perusteella kirjoitin)

Sinun uskottavuutesi on ainakin minun silmissäni täysi nolla. Ei, odotas, se on pahasti miinuksella.

Tuollaisen paskahousun ei kannata itkeä minkään pudotuspelipaikan menettämisen perään. En viittaa siihen, että et ollut pelissä vaan siihen, että tosissasi väität, etteivät SaiPan pelaajat halunneet pudotuspeleihin.

Olet mielestäni naurettava kitisijä. Hyvää jatkoa kuitenkin valitsemallasi polulla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Hävetkää Lappeenrantalaiset

Viestin lähetti Honug
PS. SuperfaniVaic, mielestäni sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella SaiPan esityksiä tai muutakaan, jos et edes pelissä ollut. Mietippä sitä!
En ole ystävämme Vaicci, mutta haluaisin hiukan silti puuttua tähän seikkaan. Onko yleisesti ottaen niin että omien tekemisiä ei saa arvostella jos ei ole ottelua ollut seuraamassa? No ok, itse olin tätä kyseistä matsia katsomassa ja huusin ja taputin minkä jaksoin (jeps, ne nahkahansikkaat muuten on loistavat siinä tilanteessa, oikeassa olet). Mutta en lähellekään kaikissa kauden koitoksissa ole ollut ja kuten helposti voi lukea, marisen myös itse asioista hyvin usein... Onko se perusteetonta? Tätä vain kysyn.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli

Olet mielestäni naurettava kitisijä.
Kiitos!
Sinä olet sitten varmaan yli-ihminen. Mulla on oikeus kritisoida joukkuetta kun kerran olen maksanut kotiotteluiden lipuista, mitäs..6 vuotta. Toki en kiellä sitä, että olen kritisoinut joukkuetta ja sen johtoa ehkä perusteettomasti. Mutta kaipa minullakin on oikeus siihen!

Ja mitä tuohon tekstiin tulee, en ehkä ollut niin tosissani kuin tekstistä voitte päätellä. Mutta siltä minusta tuntui kun kolmannen (tai mones olikaan)kerran päästetään kaveri minuutissa taas ohi ja hävitään. Varmasti olikin halua päästä jatkoon, en kiellä tuotakaan.

Ja tosiaan, yleisö on ollut aika hiljaa viime peleissä, tosin, en minäkään ole muuta kuin inissyt täällä. Muiden iloksi :D.
 

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TedRaikas

"Eka erä oli kohtuullista pelaamista. Pari maalipaikkaa. Mutta toinen ja kolmas olivat ihan hanurista. Siis, ei yhtään kunnon taklausta, tai maalipaikkaa. Hiipi mieleen että viime kausi olisi tullut esiin.
SaiPan maalit meni täysin Helasen piikkiin.Jokerien maaleissa yksi meni Kuokan piikkiin (se pomppu). Saipalaiset seisoivat heti aloituksen jälkeen, kun Jokerit teki rauhassa kuvion ja voittomaalin. Kukaan ei yrittänyt, näytti että kukaan ei halunnut voittoa. Missä oli hurmio? Jos joku sanoo että peli oli hyvää, niin voi helvetti.

Siis tuolla pelillä olisi ollut ihan sama, onko play-offeissa vai ei. Turpaan olisi tullut siellä kunnolla.

Kukaan ei halunnut play-offeihin, ja kukaan ei täältä sinne enää pääse. Pelaajat ovat varmaan innoissaan.
Kiitos Saipa, USKOTTAVUUS EI PALANNUT!!!
Parempi oikeastaan onkin, että ei mennä nolaamaan itseämme sinne play-offeihin."

Todenmukaisuus on kaukana mielipiteestä, jos ei ole peliä edes nähnyt, vaan on kuullut siitä isän version. Sitä tarkoitin tuossa Vaicin tapauksessa. Mielestäni voi kritisoida jne vaikka ei pelejä näkisi, mutta kyseistä Vaicin purkausta ei mielestäni voi pitää kovin oikeutettuna. Eli tuo sanomiseni koski tätä Vaicin kyseistä mielipidettä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Hävetkää Lappeenrantalaiset

Viestin lähetti Ted Raikas
En ole ystävämme Vaicci, mutta haluaisin hiukan silti puuttua tähän seikkaan. Onko yleisesti ottaen niin että omien tekemisiä ei saa arvostella jos ei ole ottelua ollut seuraamassa? No ok, itse olin tätä kyseistä matsia katsomassa ja huusin ja taputin minkä jaksoin (jeps, ne nahkahansikkaat muuten on loistavat siinä tilanteessa, oikeassa olet). Mutta en lähellekään kaikissa kauden koitoksissa ole ollut ja kuten helposti voi lukea, marisen myös itse asioista hyvin usein... Onko se perusteetonta? Tätä vain kysyn.

Kyllähän toki arvostella saa, vaikka ei paikalla olisi ollutkaan. Sen sijaan nuo Vaiccin teinimäiset tunteenpurkaukset ovat niin naurettavia että olen tehnyt saman päätöksen kuin kyseisen hepun edellisen? nimimerkin kohdalla. En vaivaudu kommentoimaan tämän jälkeen YHTÄÄN hänen kirjoittamaa viestiä, paitsi jos niissä jostain ihmeellisistä syystä manitaan minut nimimerkillä mainiten.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Birkku ja Honug

Asia selveni ja oikeassahan te olette. Itse pyrin mahdollisimman paljon tuomaan esiin vain niitä tuntemuksiani (ja hiukan tilastospekulointeja) jos en ole paikalla ollut enkä arvioi tapahtumia liikaa edes maanmainion E.Taurun luotettavan keltamustan näköradion avustuksella havaittuna. =)

Harmi että sinänsä hieno ottelu kääntyi näin, mutta tälläistä se on se elämä.
 

PRO

Jäsen
Suosikkijoukkue
LIFK
Ajattelin kyllä jättää kirjoittamatta mutta menköön kun on mennäkseen... Minua ottaa mielettömästi päähän muutamien henkilöiden kommentointi faniudesta tyyliin "jos et käy (paska)hallilla niin olet petturi tai sitten vaan voit kannustaa jotain muuta joukkuetta"...oletteko hyvät ihmiset miettineet sellaisia henkilöitä jotka olosuhteiden pakosta asuvat mm opiskelemassa tai töissä muilla paikkakunnilla jotka eivät ymmärrettävistä syistä pääse kotipeleihin, mutta käyvät vaikka lähellä olevissa vieraspeleissä katsomassa ja kannustamassa kotijoukkuettaan... ja kyllä mielestäni Ilkka Kaarna on myös todella vastuussa joukkueestaan joten arvostelu voi kiivetä johtoonkin asti...


vituttaa vaan tuo pleijareiden missaaminen...vähän aikaa sitten tuntui vaan niin hyvältä...nyt jotenkin...hmmm...tyhjältä?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PRO
Minua ottaa mielettömästi päähän muutamien henkilöiden kommentointi faniudesta tyyliin "jos et käy (paska)hallilla niin olet petturi tai sitten vaan voit kannustaa jotain muuta joukkuetta"...oletteko hyvät ihmiset miettineet sellaisia henkilöitä jotka olosuhteiden pakosta asuvat mm opiskelemassa tai töissä muilla paikkakunnilla jotka eivät ymmärrettävistä syistä pääse kotipeleihin, mutta käyvät vaikka lähellä olevissa vieraspeleissä katsomassa ja kannustamassa kotijoukkuettaan...

Luin sattumalta PRO'n kommentin, jossa on pointtia. Ei tietty ole mitään syytä lokeroida kannattajia. Opiskelijana, koululaisena tai muualla asuvana ei ole välttämättä mahdollisuutta käydä matseissa, mikä ei millään tavalla estä kannattamasta jotakin joukkuetta. Kukin mahdollisuuksiensa mukaan, kaikki kannattamanen on yhtä hyvää ja arvokasta.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti PRO
Ajattelin kyllä jättää kirjoittamatta mutta menköön kun on mennäkseen... Minua ottaa mielettömästi päähän muutamien henkilöiden kommentointi faniudesta tyyliin "jos et käy (paska)hallilla niin olet petturi tai sitten vaan voit kannustaa jotain muuta joukkuetta"...oletteko hyvät ihmiset miettineet sellaisia henkilöitä jotka olosuhteiden pakosta asuvat mm opiskelemassa tai töissä muilla paikkakunnilla jotka eivät ymmärrettävistä syistä pääse kotipeleihin, mutta käyvät vaikka lähellä olevissa vieraspeleissä katsomassa ja kannustamassa kotijoukkuettaan... ja kyllä mielestäni Ilkka Kaarna on myös todella vastuussa joukkueestaan joten arvostelu voi kiivetä johtoonkin asti...


vituttaa vaan tuo pleijareiden missaaminen...vähän aikaa sitten tuntui vaan niin hyvältä...nyt jotenkin...hmmm...tyhjältä?

Epäilen, että olet tulkinnut joitakin kirjoituksia hiukan väärin. Tässä tai missään muussakaan ketjussa ei ole sillä perustella, ettei käy hallissa ketään petturiksi haukuttu. Sen sijaan tuohon Vaicci#63:n ainaiseen räksytykseen on otettu kantaan. Terveen kritiikin tai edes hetkellisen perusteellisen hermostumisen takia ketään ei taatusti teilata.

En ole myöskään havainnut mitään kannattajien erottelua ns. "parempiin" ja "huonompiin" faneihin. Mikäli joku kokee kirjoitusten kritisoinnin tällaiseksi, on se valitettavaa.
 

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä minäkään kaikissa peleissä käy, ja en tietääkseni ole mitenkään arvostellut itseni kaltaisia faneja? Joten toivottavasti tuo PRO:n purkaus ei ollut minulle suunnattu. Kaikki ovat samanarvoisia, sitä mieltä olen minäkin. Tuo aiempi tekstini kosti AINOASTAAN Vaicin aiempaa viestiä, niin kuin jo selitinkin. Tuon mainitsin jo aiemminkin, mutta kerrataan vielä ettei jää kellekään epäselväksi.

Nojoo. Minun osaltani kausi 2002-2003 on takana, myös Jatkoaikaan kirjoittelun osalta. Kiitos kaikille mielenkiintoisista kommenteista jne. Ehkä ensi kaudella jatketaan..
 

PRO

Jäsen
Suosikkijoukkue
LIFK
Viestin lähetti Honug
toivottavasti tuo PRO:n purkaus ei ollut minulle suunnattu.

Ei ollut suoraan kellekään suunnattu...eikä liittynyt ainoastaan menneiden viikkojen tapahtumiin. Vaan yleisesti joskus olen havainnut tälläistä asennetta. Siis jatketaan elämää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös