Tuomarin kun ei ole mikään tarve, eikä tulekaan, sietää tällaisia vaikutusyrityksiä, vaikka ei uskoisikaan niitä käytännössä toteutettavan.Se oliski pelottavaa. Mäki uskon aina kaiken mitä mulle sanotaan.
Tuomarin kun ei ole mikään tarve, eikä tulekaan, sietää tällaisia vaikutusyrityksiä, vaikka ei uskoisikaan niitä käytännössä toteutettavan.Se oliski pelottavaa. Mäki uskon aina kaiken mitä mulle sanotaan.
Tuomarin kun ei ole mikään tarve, eikä tulekaan, sietää tällaisia vaikutusyrityksiä, vaikka ei uskoisikaan niitä käytännössä toteutettavan.
Kyseinen peli kiinnostaa miuta kuin kasa höyryävää.Seuraatteko nyt siellä Lappeenrannassa pelkästään KooKoo-Jukurit peliä vaikka SaiPalla taitaa olla peli Lahdessa?
En minä teidän peliänne seuraa. Ihmetyttää vaan että tuomareille urputtajan touhujakin täällä puolustellaan.Seuraatteko nyt siellä Lappeenrannassa pelkästään KooKoo-Jukurit peliä vaikka SaiPalla taitaa olla peli Lahdessa?
Björnine kalasti hyvi YV:n pelsuille. Ammattimiehen hommia.
Kyseinen peli kiinnostaa miuta kuin kasa höyryävää.
En minä teidän peliänne seuraa. Ihmetyttää vaan että tuomareille urputtajan touhujakin täällä puolustellaan.