2012. Uudenvuodenlupaukset ja seuranta- sekä vasikointiketju.

  • 6 931
  • 58

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama vanha virsi, blaa blaa blaa. En juo, en polta, en tee huorin enkä varsinkaan pyyhi persettä naapurin ikkunaverhoihin.

Joka vuosi näitä jotkut lupaa ja niistä jotkut pitää. Lupaillaas siis taas, ja seuraillaan miten homma etenee. Jos menee hyvin saa tuulettaa, jos lipsuu niin saa tunnustaa.

Ennen kaikkea saa käräyttää. Jos kirjoittaja A lupaa ettei enää tupaakkia röyhyttele, mutta kirjoittaja B bongaa A:n kaupungilta paperossi huulessa niin heti vinkki tänne! Sitten voidaan yhdessä paheksua.

Avaisin lupausosaston, mutta en ole vielä päättänyt mitä lupaan. Lähes vuorokausi toki aikaakin, eli ei kiirettä.

OK, lupaukset kehiin!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lupaan etten käräytä toisten lupaamisten sortumisia.

En muista olenko uutena vuotena koskaan varsinaisesti mennyt lupaamaan mitään. Voi olla etten ole koskaan tehnyt mitään sellaista josta olisi lupaamalla pitänyt irrottautua. No tupakkia polttelin jonniin verran joskus, mutta se jäi muuten pois.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Komppaan Freddietä...korkki kiinni ainakin vuodeksi. Tipaton tammikuu on kevyttä kauraa. Tipaton vuosi taas vaatii melkoista selkärankaa. Ja käräyttää saa sekä julmasti paheksua.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Gradu vihdoin valmiiksi ja ehkä väitöskirjan tekoon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lupaan harjoittaa rakkauden käänteitä ainakin kolmessa eri asennossa. Vielä kun keksisi sen kolmannen... Nyt keksin! Neljää ei varmaan olekaan tai menee akrabadaprailuksi.

Sen kunniaksi biisi Youtubesta, jota voi kuunnella läpi vuoden: Rautakanki - Äiti olen pannut

Vitun hyvä biisi!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jo aiemmin "lupaamani" juomisen kurissa pitäminen on lupaukseni. En siis miksikään absolutistiksi aio, enkä välttämättä vietä mitään tipattomiakaan. Jätän vain ne "ylimääräiset". Ei siis enää mitään lähes 40 keppanan (tai jopa yli) iltamia. Kalsarikännäilyt jäänevät todella vähiin.

Tästä saa ja pitääkin käräyttää, jos muki alkaa kallistella.

Toinen lupaus on se, ettei vuodesta 2012 tule samanlaista vuoristorataa kuin edeltäjästään.

Kolmas on aloittaa jokin uusi harrastus, jota en ole vielä päättänyt.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lopputyö valmiiksi. Enemmän kuntoilua. Vähemmän herkkuja ja vähemmän kiloja.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lupaan, että stressaan itseäni vähemmän erinäisillä asioilla v. 2012. Lisäksi laitan korkin kiinni ja avaan sen aikaisintaan 2.6.2012.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oletko rapa-alkoholisti vai yleisesti täysin selkärangaton? Ei kai tuo nyt muuten mikään yltiöpäisen hehkutuksen arvoinen suoritus ole?

Kyllä se ainakin mielestäni on aika tempaus, enkä nyt laskisi itseäni täysin rapa-alkoholistiksi. Itse en tuohon pystyisi.

Itse lupaan liikkua huomattavasti enemmän ja se tapahtunee muutenkin jo automaattisesti. Lisäksi lupaan vähentää alkoholin kulutusta ja hieman muuttaa siihen liittyviä tottumuksia. Lisäksi lupaan lopettaa nenänuuskan käytön, ei muutenkaan ole minun juttuni.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oletko rapa-alkoholisti vai yleisesti täysin selkärangaton? Ei kai tuo nyt muuten mikään yltiöpäisen hehkutuksen arvoinen suoritus ole?

Kyllä se vaan näyttää olevan suurelle osaa jengiä mahdoton tehtävä. Olen tuon huomanut pari kertaa kun itse oon vuoden ollut tipattomalla. Ei edes yhtään saunaolutta tms.

Väitän edelleen, että tipaton vuosi vaatii selkärankaa. Ei siinä tarvitse olla rapa-alkoholisti tai täysin selkärangaton. Sitä voi kaikki yrittää...

EDIT. Pelkkä tipaton tammikuu on monelle jo kompastuskivi. Revi siitä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Illan virkkuna, aamun torkkuna lupaan pyrkiä aikaistamaan töihinmenoaikaani puolella tunnilla. Ja vastaavasti silloin pitää päästä puoli tuntia aikaisemmin nukkumaan, eli heti 00:30. Ottaa päähän olla duunissa keskimäärin kello 17 asti ja olla hyvin usein viimeinen toimistolla joskus kello 18 aikoihin vain siksi, että aamulla sattui yllättäen väsyttämään. Se on sitten eri asia, kun joskus töitä vaan on niin paljon, että joutuu painaan pidempää päivää.

Tämän tavan muuttaminen on aivan saatanan vaikeata. Tupakoinnin lopettaminen kävi aikanaan helpommin. Usko on koetuksella jo nyt.
 
Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Väitän edelleen, että tipaton vuosi vaatii selkärankaa. Ei siinä tarvitse olla rapa-alkoholisti tai täysin selkärangaton. Sitä voi kaikki yrittää...

Uskon tämän sataprosenttisesti. Sosiaalinen paine oluen ottamiselle on joskus todella kova. Toisinaan myös jurrin vetämiselle.

En itse tuohon pystyisi, mutta toisaalta en näe tarvetta edes yrittää. Onnea kuitenkin yritykselle!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väitän edelleen, että tipaton vuosi vaatii selkärankaa. Ei siinä tarvitse olla rapa-alkoholisti tai täysin selkärangaton. Sitä voi kaikki yrittää...

EDIT. Pelkkä tipaton tammikuu on monelle jo kompastuskivi. Revi siitä.

Minulla on nyt tipaton vuosi takana ja en kyllä voi väittää että olisi millään tavalla tiukkaa tehnyt. Minä olen tottunut aina tekemään kaikki asiat omalla tyylilläni ja omilla ehdoillani ja sosiaalinen paine on minulle lähes tuntematon käsite, joten varmaan ainakin se auttaa asiassa jonkin verran. Ja kun huomasi että loppujen lopuksi elämästä ei puutu yhtään mitään vaikka viikonloput olikin selvin päin niin siinäkään suhteessa ei mitään ongelmaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
-Kroppa kuntoon. Liikuntaa ja salilla käyntiä, tavoitteena ensi kesänä kroppa jota voi jo julkisesti esitellä

-Alkoholin käytön vähentäminen. Tulee ehkä kerran kuussa juotua kunnolla, mutta se muutaman iltaoluen ottaminen pari kertaa viikossa saa jäädä.

-Nuuskan käytön lopettaminen. Reilut kolme purkkia tuossa on jäljellä ja niiden jälkeen voisi yrittää olla ilman. Neljä vuotta vetänyt päivittäin, ennen pari purkkia viikossa, mutta nykyään melkein purkin päivässä. Tämä lupaus tulee olemaan se kaikkein vaikein. Joskus olin viikon ilman(ei saanut mistään) ja se oli todella paska viikko.

-Läheisistä huolehtiminen. Isoäidillä jo 90v. mittarissa ja kunto tasaisesti heikkenemässä. Tuskin paria vuotta pidempään enää jaksaa. Itselleni äidin jälkeen toiseksi tärkein henkilö elämässä. Asuu vain 10km päässä ja tulee käytyä ehkä kerran parissa kuukaudessa kylässä. Useasti soittelee että milloin tulisin käymään, mutta olen sanonut vain etten kerkeä, vaikka olisin oikeasti ollut himassa leffaa katsomassa tms. Maailman herttaisin ihminen ja silti en ole jaksanut käydä tekemässä parin tunnin käyntiä. Kyyneleet jo melkein tulee tätä kirjoittaessa.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Nyt teen ihan oikean lupauksen laihduttamisesta. Ei makeisia pariin kuukauteen ja lisää liikuntaa = ainakin 5 kg pois!

Tämän lisäksi voisi luvata pysyä mahdollisimman kaukana karppauksesta....
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En muuta elämässäni mitään. Ja jos ei muille kelpaa, niin siitä sitten vaan. Täältä kyllä neuvoja löytyy.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Meinasin lopettaa roskaruoan syömisen, ei enää mäkkejä tai grillejä. Painon kanssa ei ole ongelmia, huomannut vaan kuinka paska olo muuten noista seteistä tulee.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
-Nuuskan käytön lopettaminen. Reilut kolme purkkia tuossa on jäljellä ja niiden jälkeen voisi yrittää olla ilman. Neljä vuotta vetänyt päivittäin, ennen pari purkkia viikossa, mutta nykyään melkein purkin päivässä. Tämä lupaus tulee olemaan se kaikkein vaikein. Joskus olin viikon ilman(ei saanut mistään) ja se oli todella paska viikko.
Jokunen todella paska viikko edessä. Voimia, sillä niitä tulet tarvitsemaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Illan virkkuna, aamun torkkuna lupaan pyrkiä aikaistamaan töihinmenoaikaani puolella tunnilla. Ja vastaavasti silloin pitää päästä puoli tuntia aikaisemmin nukkumaan, eli heti 00:30. Ottaa päähän olla duunissa keskimäärin kello 17 asti ja olla hyvin usein viimeinen toimistolla joskus kello 18 aikoihin vain siksi, että aamulla sattui yllättäen väsyttämään. Se on sitten eri asia, kun joskus töitä vaan on niin paljon, että joutuu painaan pidempää päivää.

Tämän tavan muuttaminen on aivan saatanan vaikeata. Tupakoinnin lopettaminen kävi aikanaan helpommin. Usko on koetuksella jo nyt.
Voi, kun samaan pystyisin. Lupaan kyllä ärähtää jokaiselle rasittavalle aamuvirkulle, joka sanoo että "se on vaan tottumiskysymys"... Just, ja nää saman tollot nukahtaa aina ysin jälkeen telkkarin ääreen. Siitä ei saa vittuilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähemmän olutta ja enemmän liikuntaa. Ei pitäisi olla vaikea toteuttaa, mutta laitetaan se nyt ihan tekstinä ilmoille, ettei se ole lupaus vain pään sisällä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vähemmän olutta ja enemmän liikuntaa. Ei pitäisi olla vaikea toteuttaa, mutta laitetaan se nyt ihan tekstinä ilmoille, ettei se ole lupaus vain pään sisällä.
Saman lupaan. Muutaman vuoden aikana on tullut sen verran kaljamahaa, että nyt voisi pikku hiljaa alkaa tekemään jotain sen pois saamiseksi. Raitistumaan en ala, mutta lupaan korvata osan juomisestani liikunnalla.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Lupaan olla äänestämättä Eva Biaudeta. Ja tämä lupaus (tai joidenkin mielestä ajatusrikos) pitää, vaalista ja vuodesta toiseen, se on varma!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös