En väitä kuin kaksi asiaa tekstissäni ja väännetään ne rautalangasta.
Niinimäki omaa valtavasti taitoa, pelikäsitystä, luovuutta verrattuna Filppulaan. Niinimäki on valmiimpi kuin Filppula koviin peleihin. Niinpä Niinämäen taidot ja avut ovat aivan turhia kolmosessa ns. rikkovassa roolissa, siinä kun mies on vielä huono. Niinimäki korvasi Koivun ja on Koivun tyyppinen pelaaja, Filppula ei omaa samaa potentiaalia hyökkäyksessä, eikä hän pysty luomaan paikkoja, kuitenkin kakkoskentällisen olisi kai tarkoitus niitä luoda.
En väitä että olen ketään parempi tai tiedän enemmän, mutta tiedän riittävästi että osaan sanoa kun näin selkeitä ja räikeitä virheitä tapahtuu. Kokonaisvaltaisesti en varmasti pysty valmentamaan koskaan samalla tasolla, mutta pystyn silti huomaamaan virheitä, siihen tietämykseni riittää oikein hyvin. Jos luet perusteluni, niin mielestäni ei oikein voi olla vastakkaisia perusteluja, ainoa syy on virhe. Toivotaan että Erkka myöntää ja huomaa sen. Mielestäni oli tyhmää ottaa Niinimäkeä kisoihin, jos häntä käytetään tuossa roolissa, täysin turhaa.
Minun ei tarvitse kauheasti hillitä itseäni, koska olen täysin rauhallinen. Mielestäni on vain kovin tragikoomista huomata, että joku kiekkoa seuraava ei näinkään selkeää virhettä huomaa, vaan heittää keskustelun tasolle "besserwisser joka ei osaa mitään".
Erkalla on selkeästi jotain Jesseä vastaan, tätä on toisaalta ihmettele, mutta sitä ihmettelen että miksi sitten mies piti valita joukkueeseen, jos roolitus on näin surkea.