20 pisteen metsästys

• 363 513
  • 2 031

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Kyllä se Rantanenkin teki yhden, että turhaan täällä häntä moititaan. Kattokaa nyt tarkemmin se Laineelle merkattu maali.

Kyllähän tämä vaatisi taas jonkun joonaluodon viimeistelemään tämä homma. Kuka on tämän kauden joonaluoto, jonka vuoro astua esiin?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
No niin, historiantunti.

Koska minä olin jostain syystä ajautunut tämän 20 pisteen uskonlahkon keulakuvaksi, sain tuolloin täyttymyksen päivän jälkeen myös korvanappiini muutamia erittäin hienoja designejä t-paitamalleja varten. Jostain syystä kukaan näistä t-paitasuunnittelijoista ei koskaan vienyt hienoja suunnitelmiaan maaliin asti, enkä minäkään alkanut toisten teoilla ratsastelemaan ja itse glooriaa hienoista designeistä itselleni ottamaan - enkä ois vittu osannutkaan niistä mitään valmiita t-paita-malleja minkään saatanan nettihärpäkkeen avulla jalostaa. Oli vähän sääli että nuo jäi kaikki jonnekin pöytälaatikkoon, koska ne oli aika hienoja, ja olisihan se nyt mainiota jos aina välillä voisi vetää päälleen Sauna-Timon ja Mannerheimin naamoilla koristellun paidan, missä liekkien ja KIITOS -tekstien seassa olisi listattu 20 pisteen rikkojat tehoineen, vanhalla kunnon Teksti-TV fontilla toki.
Nyt vasta muistin, että olen palkkaa vasten tehnyt T-paitoja ja osasin myös silkkipainon (ainakin puulle). Oispa ollut intersnetti silloin 94 tjsp ja tullut 20-pisteen kierros niin oisin tehnyt paidat koko jäsenistölle.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tämä vaatisi taas jonkun joonaluodon viimeistelemään tämä homma. Kuka on tämän kauden joonaluoto, jonka vuoro astua esiin?
Näkisin että tää on Joonien joku sisäinen juttu, ja Koppanen olisi seuraava huomaamaton hobitti, jonka vaaditaan astuvan esiin heittämään sormus tulivuoreen sillä välin kun Gary Sauronin palava silmä tuijottaa Barkovia, Rantasta ja Ahoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy