20 pisteen metsästys

  • 285 465
  • 1 661

Montana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset.
Kannan korteni tähän kekoon ja kehotan kääntämään katseet perjantaille. Pelit Suomen aikaa jouluaattona, aamulla tekstitv auki ja sieltä joululahja koko kansalle!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos tämä ei ole enne, niin en tiedä mikä on: Kävin uimahallissa. Sain pukukaapin nro. 235. Kaapin avaimen antanut henkilö oli nimeltään Rantanen.

Ensi yönä se tulee.
Tämä todellakin on enne! Valitettavasti tässä on myös se juttu, että niitä pisteitä tulee ensi yönä tasan saman verran, kuin sinulla on senttejä sukuelimesi pituudessa. Tai no, enhän minä tiedä miten paljon niitä senttejä sinulla on, joten ehkä se ei olekaan valitettavaa että tämä osui sinulle. Kattellaan! Huomenna tiedetään ainakin jotain!

Hyvä juttu kyllä, ettei tämä sattunut tapahtumaan omalla kohdallani, se olisi meinaan ensi yönä ollut 6,6 pisteen kierros!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tämä todellakin on enne! Valitettavasti tässä on myös se juttu, että niitä pisteitä tulee ensi yönä tasan saman verran, kuin sinulla on senttejä sukuelimesi pituudessa. Tai no, enhän minä tiedä miten paljon niitä senttejä sinulla on, joten ehkä se ei olekaan valitettavaa että tämä osui sinulle. Kattellaan! Huomenna tiedetään ainakin jotain!

Hyvä juttu kyllä, ettei tämä sattunut tapahtumaan omalla kohdallani, se olisi meinaan ensi yönä ollut 6,6 pisteen kierros!
Eli huomenna selviää @Malkkinen sukuelimen pituus. Riittää jännitettävää koko suomelle!
 

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle
23.12 olisi kierros milloin tuo olisi taas mahdollista. Buffaloon on ainakin ennustettu rajua lumimyrskyn, mikä siirtänee Buffalo-Tampa pelin, myös muita pelejä saatetaan siirtää. Toivottavasti myrsky ei vaikuta 20 pisteen metsästykseen.
 

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat
23.12 olisi kierros milloin tuo olisi taas mahdollista. Buffaloon on ainakin ennustettu rajua lumimyrskyn, mikä siirtänee Buffalo-Tampa pelin, myös muita pelejä saatetaan siirtää. Toivottavasti myrsky ei vaikuta 20 pisteen metsästykseen.
Taitaa Jokiharju olla loukkaantuneena (taas) muutenkin joten tää ei ainakaan mikään menetys olisi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Siellä taas innostuttu ja vedetty jo 11 pistettä ihan ohimennen kun muutama hassu peli koko yönä. Ihme ukkoja.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä tullut 20 pistettä, mutta ihan kelvollisesti meni ainakin minun kannalta. Allekirjoitus vaihdettu. @FASlapsi
Mä olisin luullut että se on 12cm juhlakunnossa, viivotin sopivasti vinossa ja voimalla puoliksi mahan sisään survottuna, ja siellä jossain on myös kaksi kiukkuista satiaista nimeltään Anton ja Erik.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"juhlakunnossa Lundellin ja Haulan tappeluvitoset päälle." Veli @Malkkinen ei tee itsestään pientä vaan on selkeästi ykkösketjulaisia.

Mä olisin luullut että se on 12cm juhlakunnossa, viivotin sopivasti vinossa ja voimalla puoliksi mahan sisään survottuna, ja siellä jossain on myös kaksi kiukkuista satiaista nimeltään Anton ja Erik.
Kateelliset hanhinaamat voivat jatkaa kaakatustaan ja vaikka istua torspoon.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siellä ruotsalaiset Pettersson ja Karlsson tempoivat eilisellä kierroksella yhteensä 9 pistettä. Jotain tämän kaltaista tämä hanke tarvitsisi, hox herrat Aho, Barkov ja Heiskanen.

Ehdottaisin, että Emil Pettersson laskettaisiin jatkossa paitsi ruotsalaiseksi niin myös suomalaiseksi, suomussalmelaisten sukujuuriensa johdosta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös