Pr0ninjaturtle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- FC Barcelona
Mulla on vahva tunne, että ensi yönä se viimein tapahtuu.
Ja joskus kuuden aikaan aamulla tulee joltain tähän ketjuun viesti, että: "Nyt perkele Eeli, ei tarvi tehdä kuin pari pistettä ja kaksi erää aikaa!"Mulla on vahva tunne, että ensi yönä se viimein tapahtuu.
Tuota peliä tulospiilosta kun huomenna aamulla katselee, niin tietää jo etukäteen jos Eeli ei avopaikasta osu tai joku selkeä syöttöpiste korjataan tuomaripäätöksellä kesken pelin jollekin toiselle, että 19 pistettä on kierroksella täynnä. Jos tulee Eeliltä tulee taas joku 0+3 matsi, niin tietää että siellä on taas Matkustajat ja Ahot kiikaroineet aiemmin.Ja joskus kuuden aikaan aamulla tulee joltain tähän ketjuun viesti, että: "Nyt perkele Eeli, ei tarvi tehdä kuin pari pistettä ja kaksi erää aikaa!"
Mistä vetoa että ensi yönä tulos on luokkaa 2+5, mutta pe-la yönä, kun ohjelmassa on hurjat 2 peliä niin Floridan pojat paiskoo tauluun 5+7.Mulla on vahva tunne, että ensi yönä se viimein tapahtuu.
Niin, maalivahdin tekemä piste on kuitenkin pyhän kolmiyhteyden (pelikello, pelaaja ja pyhä kiekko) kautta syntynyt aito hengen tuote siinä kuin kenttäpelaajankin tekemä piste. Voittolaukausmaali taas on vain likainen äpärähedelmä, joka syntyy pelikellon näyttäessä nollaa.Minusta velioletettu @morukara heitti niin hienon potentiaalisen pettymysskenaarion, että ihan periaatteesta voisi alkaa sen suunnan harhaoppiseksi. En kuitenkaan ilmoittaudu vielä, jätän option kuin Nato-sellainen Suomen politiikassa männävuosikymmenet.
No ei millään noilla peleillä.Mulla on vahva tunne, että ensi yönä se viimein tapahtuu.
Teräväinen kun ois tehny tälle kiekalle hattutempun ja Kotkaniemi 1+4, niin sit ois ollu enää Luukkosen syöttöpistettä vajaa 20 pistettä kasassa. Mutta jos sedällä ois setä niin se ois täti.Hah. Dallasin pojat paiskoo huumoripelissä 2+5, mutta tulitukea ei tule oikein miltään suunnalta. Niukinnaukin ehkä kymppi rikki koko kierroksella.
Niin no eihän noita olisi kuitenkaan laskettu, joten sinänsä se ja sama. Kuten kaikki olemme vanhasta testamentista lukeneet, jääkiekko-ottelut jotka päättyvät yli kahden maalin voittoon ovat pelleilypelejä, joita ei minkäänlaisissa tilastoissa tule huomioida. Sitten taas tällaiset 10 maalin matsit ovat jo koko lajin halveeraamista ja tähän lopputulokseen osalliset tulisi tuomita 40 raipan iskuun, joka toisen varpaan amputointiin, sekä ikuiseen masturbointikieltoon.Hah. Dallasin pojat paiskoo huumoripelissä 2+5, mutta tulitukea ei tule oikein miltään suunnalta. Niukinnaukin ehkä kymppi rikki koko kierroksella.
Kakkossyöttö, muuttuu vielä kabinetissa.Peli auki. Micke syöttää pingujen ekan.
Kakkossyöttö, muuttuu vielä kabinetissa.
Joko Pulju on Carolinan pelaavassa kokoonpanossa? Siitä se nyt varmaan paljolti on kiinni meneekö yli 20 pisteen.Tämä on se yö, jona profeettojen ennustukset toteutuvat, yö jona Vapahtaja on keskellämme, murtaa meitä sitovat kahleet ja ottaa pois kuormat harteiltamme…
Jep, tänään debyytti.Joko Pulju on Carolinan pelaavassa kokoonpanossa? Siitä se nyt varmaan paljolti on kiinni meneekö yli 20 pisteen.