Jep samaa mietin ja hylkyyn se sitten meni.. En ole ikinä pitänyt Mauricesta ja nyt vielä vähemmänKuka vittu haastaa 8-3 -maalissa epämääräisen paitsion??
Alettiin jo varmistelemaaan, ettei tule 20 pistettä täyteen. Onhan tämä vähän naurettavaaMikke ei osu tyhjiin, mutta Pärssinen kuittaa... miksi mennään videoille? Aika halpamaista!
Taisi maalivahtikaksikko Niemi-Lehtonen näytellä aika isoa osaa. Mutta olihan siellä Patella aika maukkaita maaleja Starsin verkkoon.Starsilla Blue Jackets vastassa, joten siinä pelissä odotukset korkealla. Blue Jackets surkea joukkue, joten pisteitä pitäisi tulla. Ja Jetsin aikanahan Stars oli Paten suosikkivastus.
Bettman hylkää kuitenkin kaikki suomalaisten tekemät maalit sielläkin pelissä. Minä olen vaipunut masennuksen alhoon. En enää ikinä katso jääkiekkoa, enkä Teksti-TV:tä. Enkä varsinkaan sivua 235. Poltan kaukosäätimeni, potkin telkkarini täyteen reikiä. Barkov-Granlund-Lundell-Pärssinen-Luostarinen pelaamassa, Lankinen vielä maalilla. 10 tehtyä maalia. Suomalaisille kaksi kusista syöttöä. Granlundilla 3 avopaikkaa, joista vika tyhjiin, ei. Ainakin kaksi kertaa oli kolmossyöttäjänä. Luostarinen ja Pärssinen seurasivat muutamat kerrat kentällä kuinka kenttäkaverit teki pisteitä, itse eivät niitä saaneet. Pärssinen teki toki yhden maalin, mutta koulukiusaaja Pauli Mauriisi soitti vittupäänä Bettmanille hyvinkin äkkiä kun huomasi että suomalainen maalintekijä, Bettman soitti samantien tuomareille ja määräsi että sehän maali hylätään.Starsilla Blue Jackets vastassa, joten siinä pelissä odotukset korkealla. Blue Jackets surkea joukkue, joten pisteitä pitäisi tulla. Ja Jetsin aikanahan Stars oli Paten suosikkivastus.
Paul "FinlandHater_69" Maurice kun tiesi minkälaisista asioista tässä on kyse.Kuka vittu haastaa 8-3 -maalissa epämääräisen paitsion??
0-0 tilauksessa. Rankkareilla Laine, Heiskanen ja Hintz sitten tekee maaleja vuoronperään.Taisi maalivahtikaksikko Niemi-Lehtonen näytellä aika isoa osaa. Mutta olihan siellä Patella aika maukkaita maaleja Starsin verkkoon.
Kyllä tästä pelistä pitäisi se 4-5 pistettä tulla suomalaisille.
Oon tottunut, että Mauriceen viimeistään homma kaatuu joka vuosi.Paul "FinlandHater_69" Maurice kun tiesi minkälaisista asioista tässä on kyse.
Mitä vittuilua tämä on? Pese heti suusi saippualla ja mene nurkkaan häpeämään!Anteeksi maalaisuuteni, mutta milloin on tullut viimeksi 20 pinnaa suomalaisille yhdellä kierroksella? Vai onko milloinkaan?
Maalaisuutesi saat anteeksi, tietämättömyyttäsi tästä asiasta et.Anteeksi maalaisuuteni, mutta milloin on tullut viimeksi 20 pinnaa suomalaisille yhdellä kierroksella? Vai onko milloinkaan?
Aika lähelle päästiin. Columbus voitti 4-1 ja Suamem poijjaat tekivät mieheen 0+0.Taisi maalivahtikaksikko Niemi-Lehtonen näytellä aika isoa osaa. Mutta olihan siellä Patella aika maukkaita maaleja Starsin verkkoon.
Kyllä tästä pelistä pitäisi se 4-5 pistettä tulla suomalaisille.