En minä osaa mitään vitun t-paitoja tehdä, hyvä kun saan ATK:n päälle, saatikka että sitten sillä alkaisin jotain vaatteita ties millä bitti-puikoilla jossain kutomaan! Mutta jos joku nörtti osaa tuollaisen taidon, niin minäkin kyllä olen jo ostanut sen teksti-tv 235 20 pistettä paidan. Ehdottaisin itse ulkoasuksi jotain allaolevan mallin mukaista, rintaan pitää minusta saada iso KIITOS, ja sitten vuosilukujen sijaan se maaginen päivä kun 20 pistettä rikkoutuu. Rinnan kuvassa saisi olla jotenkin Suomen lippua ja/tai teksti-tv:n sivu 100 kuva, jossa olisi vain tuo
@Espoon Siniset visioima keltainen teksti isolla fontilla, koska tietenkin kaikki muut aiheet on teksti-tv:stä sivuutettu koko päivän ajaksi. Ja selässä voisi sitten olla vaikkapa ne kaikki 235 alasivut, suomalaiset ihanasti vihreällä värillä siellä. Ja oisko se suomalaisten yhteenlasketut pisteetkin sitten vielä siellä mahapuolella, siinä sen päivämäärän alapuolella? Niinku 9+12=21
Ja jos Leijona-vaakunoita, Karjala-logoja, liekkejä ja Sauna-Timon naamoja vain jonnekin vielä mahtuisi niin kaikki on aina plussaa!
Tehkää jo joku jotain!