20 pisteen metsästys

  • 284 963
  • 1 661
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mun mielestä tää 20 pisteen meemi oli samalla tavalla kuin "Nättinen Anaheimiin" hetken ajan hauska mutta menetti ainakin allekirjottaneella hauskuutensa kun sitä toistettiin tarpeeksi kauan.

Noh, emmä halunnu pilata kenenkää iloo siltikään. Pitäkää hassutteluketjunne.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Mun mielestä tää 20 pisteen meemi oli samalla tavalla kuin "Nättinen Anaheimiin" hetken ajan hauska mutta menetti ainakin allekirjottaneella hauskuutensa kun sitä toistettiin tarpeeksi kauan.

Noh, emmä halunnu pilata kenenkää iloo siltikään. Pitäkää hassutteluketjunne.

Ei vaan just sen takia mä tämän teinkin, että kaikkien niiden kenen mielestä tämä ei ole ollut hauskaa enää vuosiin, ei tarvitse siitä kärsiä muissa ketjuissa.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä metsästän G-pistettä. Pari kertaa käynyt lähellä, mutta ei ole vielä löytynyt.

Mä oon kuulemma metrin päähän jo osunut. B-pisteen metsästys on sitten oma lukunsa, sinne joskus vahingossa osunutkin. @FASlapsi kuules vajakki mikset sää oo jo täällä, täähän on sulle vähän niin kuin tehty. Äitis kanssa puheltiin, että vaikka kieltämättä kusta vähän lorahtikin tehdessä sekaan niin ollaan me silti ylpeitä susta, kun osaat nettiäkin käyttää, täysivaltaisen ihmisen valvonnassa tosin, mutta eikö ole kiva että nätti hoitaja on siinä vieressä. Ettet olisi vähän häneen niin kun "lääpällään"? Heh.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No mikäs vitun ketju se tämä nyt on, minä en ainakaan kirjoita tänne yhtään viestiä suomalaisten 20 pisteen metsästyksestä, vaan jatkan Suomalaiset NHL:ssä ketjuun spämmäämistä joka kierros!!! Saatana!

Tai no perkele, ehkä en sitten. Mutta pilaan sen Suomalaisten NHL-ketjun kuitenkin Teksti-TV Raatimme palkintojenjakohölinöillä!

HAHAHAHAHAHAHAA!!!

Tällä kaudella muuten tulee se 20 pisteen kierros. Ja se on peräti 21 pisteen kierros. Ihmeellinen suoritus, kun otetaan huomioon että 20 pisteen metsästyksen kummipelaaja Janne Koukkanen lähti Sveitsiin ja Juho "0+4" Lammikko myös ei enää kelvannut kenellekään, vaikka hän on maailmanmestari. Kaapo Kakko vielä olemassaoloaan anteeksipyydellen sentään jatkaa, mutta vähiin käy 20 pisteen metsästyksen tarinan päähenkilöt NHL:ssä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
No mikäs vitun ketju se tämä nyt on, minä en ainakaan kirjoita tänne yhtään viestiä suomalaisten 20 pisteen metsästyksestä, vaan jatkan Suomalaiset NHL:ssä ketjuun spämmäämistä joka kierros!!! Saatana!

Tai no perkele, ehkä en sitten. Mutta pilaan sen Suomalaisten NHL-ketjun kuitenkin Teksti-TV Raatimme palkintojenjakohölinöillä!

HAHAHAHAHAHAHAA!!!

Tällä kaudella muuten tulee se 20 pisteen kierros. Ja se on peräti 21 pisteen kierros. Ihmeellinen suoritus, kun otetaan huomioon että 20 pisteen metsästyksen kummipelaaja Janne Koukkanen lähti Sveitsiin ja Juho "0+4" Lammikko myös ei enää kelvannut kenellekään, vaikka hän on maailmanmestari. Kaapo Kakko vielä olemassaoloaan anteeksipyydellen sentään jatkaa, mutta vähiin käy 20 pisteen metsästyksen tarinan päähenkilöt NHL:ssä.

Lisäksi kun vielä Sami "Marko Kiprusoff" Niku vaihtoi Canadiensista astetta isompaan organisaatioon, niin vaikeeta tulee olemaan. Täytyy luottaa että viisi pelaajaa siihen maagiseen rajaan ja suomikiekon historiaan meidät vie.

Barkov 1+7
Rantanen 3+3
Aho 2+2
Teräväinen 0+1
Laine 1+0

Sitä en vielä paljasta milloin tuo tapahtuu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eihän tämä nyt toteudu ikinä. Vaikka jollain kierroksella olisi jo 19 pistettä, niin sieltä tulee kuitenkin suomalainen Patrik Stefan ja kaikki varmaan arvaa lopputuloksen.
Viime kaudella taidettiin kahdesti tai kolmesti sivuta jo 19 pisteen rajaa, ja kertaalleenhan meillä oli jo teksti-tv:n listauksen mukaan 20 suomalaispistettä kasassa, mutta sitten kävi jennihiirikosket ja joku vitun tarkastuslaskija vei sen meiltä vielä pois hylkäämällä jonkun Joonas Donskoin selästä laitaan kimmonneen kiekon syöttöpisteen arvoisena tekona, vai oliko se joku Lundellin puolihuolimaton huitaisu laitakahinaan, jonka jälkeen kiekko löytyi yhtäkkiä Floridan pelaajalta ja siitä se syötettiin maalintekijälle, mutta silti Lundell ei huitaisustaan syöttöä saanut. Oli miten oli, lähellä käytiin, ja ensi kaudella, ensi kaudella se tulee!!!
 

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat
Viime kaudella taidettiin kahdesti tai kolmesti sivuta jo 19 pisteen rajaa, ja kertaalleenhan meillä oli jo teksti-tv:n listauksen mukaan 20 suomalaispistettä kasassa, mutta sitten kävi jennihiirikosket ja joku vitun tarkastuslaskija vei sen meiltä vielä pois hylkäämällä jonkun Joonas Donskoin selästä laitaan kimmonneen kiekon syöttöpisteen arvoisena tekona, vai oliko se joku Lundellin puolihuolimaton huitaisu laitakahinaan, jonka jälkeen kiekko löytyi yhtäkkiä Floridan pelaajalta ja siitä se syötettiin maalintekijälle, mutta silti Lundell ei huitaisustaan syöttöä saanut. Oli miten oli, lähellä käytiin, ja ensi kaudella, ensi kaudella se tulee!!!
Ellen väärin muista niin tuona yönä suomalaisia sorrettiin jopa kolmen pisteen edestä.
Se on salajuoni suomalaisia vastaan koko homma!
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
22-pistepirkko ja kadonneen 20:n pisteen metsästys lienee kyseessä? Tällä kaudella se ylitetään neljästi ja parhaimpana saldona 26 pistettä. Saa ottaa talteen. Nättinen IFK:hon.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tavoite toteutuu myös 8 pisteen kierroksella. Itse asiassa se on parempikin kuin 20 pisteen kierros. Selitän. Ottelut pelataan Pohjois-Amerikassa, joka on suunnilleen neljäsosan maapallon ympärysmittaa täältä länteen. Neljäsosa ympyrän ympäryksestä on π/2, joka on sama kuin 90 astetta. Näin ollen Pohjois-Amerikkalaiset objektit näkyvät tänne 90 asteen kulmassa. Numero 8 näkyy tänne siis kyljellään olevana kahdeksikkona, joka tunnetusti on äärettömän symboli.

Ääretön > 20. Näin ollen 20 pisteen tavoite on saavutettu ja ylitetty, jos suomalaispelaajat tekevät kierroksella yhteensä täsmälleen 8 pistettä.
 

karvatursas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pauli Makkonen
Tavoite toteutuu myös 8 pisteen kierroksella. Itse asiassa se on parempikin kuin 20 pisteen kierros. Selitän. Ottelut pelataan Pohjois-Amerikassa, joka on suunnilleen neljäsosan maapallon ympärysmittaa täältä länteen. Neljäsosa ympyrän ympäryksestä on π/2, joka on sama kuin 90 astetta. Näin ollen Pohjois-Amerikkalaiset objektit näkyvät tänne 90 asteen kulmassa. Numero 8 näkyy tänne siis kyljellään olevana kahdeksikkona, joka tunnetusti on äärettömän symboli.

Ääretön > 20. Näin ollen 20 pisteen tavoite on saavutettu ja ylitetty, jos suomalaispelaajat tekevät kierroksella yhteensä täsmälleen 8 pistettä.
Eiköhän joka kierroksella vältetä myös tuo 8 samaan tapaan kuin 20. Perisuomalaisella tavalla. Jos ei mene tuon yli niin aina jäädään seitsemään tai alle. Tai sitten kun 8 näyttää jo varmalta ja suunnittelen jo mielessäni lähtöä Havis Amandalle niin eiköhän sieltä se pistemäärä jotenkin nouse yhdeksään jääden kuitenkin reilusti alle kahdenkymmenen ja kaikki menee taas perseelleen. Tähän tyyliin:

Päivämäärä X, vuorokaudenaika aamuyö. Pisteitä kasassa 8, eli ääretön. Lähes koko kierros pelattu, jäljellä enää Wancouver-Tamba Pay ja Islanders-Vashington. Hyvältä näyttää sillä millään joukkueella ei pitäisi olla suomalaisia ainakaan isossa roolissa. Luukutan jo valmiiksi tuhannen kännissä Ukkometsoa ja valmistaudun ikimuistoiseen spektaakkeliin. Hetkinen, Lekkerimäki... ai niin sehän olikin ruotsalainen. Entäs tuo Henrik Borgström... ah, hölmö minä, tietenkin se on ruotsalainen. Huhhuh kun meinasi sydän pamahtaa rinnasta. Mutta saatana, onhan tuonne Islesin neloseen merkattu joku vitun Koivula. No ei se tolla peliajalla kuitenk...JA SIELTÄ SAATANA KAKKOSSYÖTTÖ AJASSA 59:58. Ja se on sitten siinä. 9 pistettä. Tuosta ei saa millään matematiikalla ääretöntä tai yli 20. Mutta siitä saa lukeman 666 jos niitä lisää kaksi ja kääntää ne nurin päin. Ei voi olla sattumaa. Telkkari saman tien ikkunasta pihalle. Perhekin kissaa myöten lumihankeen. Tunnen kuinka epätoivo, -usko ja -jumala ottavat minusta jämäkän kuristusotteen. Päätän tarkistaa tilastot vielä yhden kerran ennen kuin tuikkaan Bille Beino-kalsarini tuleen ja itken itseni uneen. Kappas, Laineelle merkatun maalin tekijä on vaihdettu. Hmm. Eikös tämä tarkoita sitä, että... No ei vittu kun se sai siihen syöttöpisteen. Näin sitä veistä käännetään haavassa. Olo on kuin Marc Staalilla Seminin tarjoileman isällisen mukiloinnin jälkeen.
Voi saatana.
 

Liitteet

  • IMG_20220814_152004.jpg
    IMG_20220814_152004.jpg
    120,9 KB · kertaa luettu: 293

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olikohan pari kautta sitten kun lupasin, että 20 pisteen kierros tulee. Voitte syyttää minua kun synkkä varjo on laskeutunut tämän pistetavoitteen ylle.

Unelma silti elää!
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Ite taas sanoin kolme kautta sit et se tulee viiden kauden sisää. Kaks kautta jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Toivottavasti 20 pisteen ylitys tapahtuu siten että Barkovit, Rantaset, Laineet ja kumppanit on kiikaripoikia ja tehoilua johtaa esim. Olli Juolevi ja vielä juholammikkomaisilla 0+4 pisteillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös