1985 ja myöhemmin syntyneet draft!

  • 18 899
  • 286

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Jaahas. Töistä palattiin mutta ei hirveän montaa ehtinyt mennä ohi.

Maalivahdiksi Jaroslav Halak ja hyökkääjäksi Patrice Bergeron
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Joo, pistetään aikarajaksi 2 tuntia tästä lähtien. Ja ihmiset varailkaa nyt kun mukaan lähditte!
Ihmettelinkin tuossa, että miksi muutamat ehtivät varata ennen minua, mutta 2 tunnin aikaraja on parempi. Ja vakuudeksi vielä se, että olen jatkossa kartalla oikeaan aikaan kun on vuoroni.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Itse en pääse huomenna varaamaan n. klo. 16 ennen. Töissä menee päivä ja jos joku voisi puolestani varata olisin erittäin kiitollinen. Voin laittaa listan tulemaan.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Eli jos ei muille kelpaa niin tänne Chris Chelios. Haha, mukahauskuus.

Toews tänne ja vuoro Suolakuninkaalle.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Eikös Suolakuninkaankin vuoro ole jo rästissä niinkuin sinunkin vuorosi jo oli eli vuoro lienee Derbyllä.

Ensimmäisen kierroksen vuoro oli rästissä ja sen hoidin myöhemmin kuin piti. Tämän toisen kierroksen varaus tuli ihan omalla vuorolla. En kyllä ennen ole näissä mukana ollut, niin on erittäin suuri todennäköisyys, että olen väärässä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensimmäisen kierroksen vuoro oli rästissä ja sen hoidin myöhemmin kuin piti. Tämän toisen kierroksen varaus tuli ihan omalla vuorolla. En kyllä ennen ole näissä mukana ollut, niin on erittäin suuri todennäköisyys, että olen väärässä.

Romppanen teki oman varauksensa kello 0.22. 00-06 on rauhoitettua aikaa, joten sinun vuorosi oli 06-08. Näin!

Ja nyt voit heittää jo seuraavan varauksesi, koska Suolakuninkaalla on vuoro rästissä joten sen seuraavatkin vuorot skipataan niin kauan ilman kahden tunnin odotuksia kunnes se palaa varailemaan.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ihan oikein meni Benewayn varaus. Derby varaa puolustukseen Matt Niskasen ja hyökkäykseen Alexander Radulovin. Vuoro takaisin Benewaylle koska suolakuninkaan yli hypätään tässä tapauksessa nyt suoraan edellisen vuoronkin ollessa rästissä. Ja vielä, kun varaatte, Boldatkaa pelaajan nimi niin minun on tästä ketjusta helpompi ne bongata.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Noniin. Kiitos selvennyksistä!

Vaikea valinta, mutta napataan Andrej Meszaros.

Seuraava olkaa hyvä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Onkos se taas meikäläisen vuoro..

Otetaan ykkösvaraus Eric Johnson puolustukseen.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Andrew Ladd tänne.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Eipä näkynyt vetooa tuon kaksituntisen aikana, vaikka lupaili jotain. Joten taitaa olla Sakun vuoro varata taas.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Voi vittu kun ehtii koneelle tänään ensaimmäistä kertaa vasta nyt.

Hyökkääjiksi Wojtek Wolski ja Lee Stempniak
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös