1980 ja myöhemmin syntyneet- draft

• 15 051
  • 325

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Mahtiankka
Alex Tanguay on syntynyt 21.11.1979... Skandaali :) Eikö se raja ollut 1980?

Jep, Tanguayn varaus on yksiselitteisesti hylätty. Markus91 voi tehdä uuden 1. kierroksen varauksensa heti kun ehtii, niistä pelaajista mitä ei ole sitä ennen varattu.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Se on nyssi meikäläisen vuoro. Kun kerran ahneet veivät jo Kovalchukin pojan niin otetaan Rick Nash!

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Ohmi
Jep, Tanguayn varaus on yksiselitteisesti hylätty. Markus91 voi tehdä uuden 1. kierroksen varauksensa heti kun ehtii, niistä pelaajista mitä ei ole sitä ennen varattu.

No prkl, niin näyttää 1979 Tanguay syntyneen. Otetaan sitten Vincent Lecavalier.

EDIT: Ei sittenkään, otetaan sittenkin Brad Richards. Piti hätäpäissään ottaa joku, enkä huomannut Richardsia. Anteeksi sekaannus. Toivottavasti ei mennyt jonkun suunnitelmat sekaisin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Pahoittelut, että oma varaukseni venyi. Ei kerennyt koneelle missään vaiheessa työpäivää.

Onneksi oma ykkös-vaihtoehtoni oli kuitenkin vielä jäljellä.

The Generation of Doomin 1. kierroksen varaus on Dany Heatley, josta joukkueen manageri odottaa tulevaisuudessa kehittyvän kaikista valovoimaisin pelaaja NHL:ään. Kärkipäässä hän jo ilman muuta on.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
No mää otan sitte sen Lecavaelierin.

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
HC Duckburgin 1. kierroksen varaus on Simon Gagne.

Boomhauer

Jäsen
Onko tässä draftissa muuten esim. klo. 0.00-6.00 välinen aika rauhoitettua, eli vuoro ei sinä aikana kuluisi? Eli loppuuko Gerodzin vuoro 4.41 vai 10.41?

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole taidettu sopia mitään yörauhasta. Itse ottaisin yön rauhoittamisen mukaan ja mikäli nopeutusta jossain vaiheessa kaivataan, niin lyhennetään varausvuoroja.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Joo eiköhän oteta tuo klo 0.00-6.00 välinen aika rauhoitetuksi ajaksi niin kuin aikaisemmin järjestetyissä drafteissakin on ollut tapana.

Derby varmaan vahvistaa tämän säännön jossain vaiheessa?

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Ei, Ei Ei ja Ei!

Viestin lähetti Tribal
Joo eiköhän oteta tuo klo 0.00-6.00 välinen aika rauhoitetuksi ajaksi niin kuin aikaisemmin järjestetyissä drafteissakin on ollut tapana.

Derby varmaan vahvistaa tämän säännön jossain vaiheessa?

Olen ehdottomasti vastaan tällaista draftin hidastamista! Ei tässä nyt kenenkään maailma kaadu siihen, jos aamun aikana yksi on ehtinyt varaamaan ennen omaa vuoroa!? Ja voihan tuon oman draftauksen lähettää vaikka seuraavana draftivuorossa olevalle, niin ei se maailma kaadu missään tapauksessa.

Boomhauer

Jäsen
Re: Ei, Ei Ei ja Ei!

Viestin lähetti Ohmi
Olen ehdottomasti vastaan tällaista draftin hidastamista! Ei tässä nyt kenenkään maailma kaadu siihen, jos aamun aikana yksi on ehtinyt varaamaan ennen omaa vuoroa!?

Ei tässä nyt kenenkään maailma kaadu siihen, jos drafti hidastuu yöllä, jolloin kovin moni tuskin muutenkaan varaisi?

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Voiko tämä enää hitaammin edistyä? NHL-draftissakin tuntui menevän ikuisuus...

Edellinen varaaja voisi muuten laittaa viestinsä loppuun aina seuraavan varaajan nimen. Helpottaisi ketjun lukemista...

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse olen sen kannalla, että vedetään kuusi ensimmäistä kierrosta (eli niin kauan että koossa on keskimäärin avauskentällinen, joskin jollain saattaa olla neljä hyökkääjää eikä maalivahtia tms.) kuuden tunnin varausvuoroilla ja kuuden tunnin yötauolla. Seitsemännen kierroksen alussa vuorojen pituudeksi vaihtuu kolme tuntia ja samalla yötauko lyhennetään neljään tuntiin (vaikka 01-05). Ensimmäisillä kierroksilla todennäköisyys sille, että kaksi havittelee samaa pelaajaa on kuitenkin suurempi kuin myöhemmillä, joten tästä syystä tärkeimpien pelaajien varaamiseen antaisin enemmän aikaa.

Boomhauer

Jäsen
Viestin lähetti Ghost
Itse olen sen kannalla, että vedetään kuusi ensimmäistä kierrosta (eli niin kauan että koossa on keskimäärin avauskentällinen, joskin jollain saattaa olla neljä hyökkääjää eikä maalivahtia tms.) kuuden tunnin varausvuoroilla ja kuuden tunnin yötauolla. Seitsemännen kierroksen alussa vuorojen pituudeksi vaihtuu kolme tuntia ja samalla yötauko lyhennetään neljään tuntiin (vaikka 01-05). Ensimmäisillä kierroksilla todennäköisyys sille, että kaksi havittelee samaa pelaajaa on kuitenkin suurempi kuin myöhemmillä, joten tästä syystä tärkeimpien pelaajien varaamiseen antaisin enemmän aikaa.

Elisa-mainosta lainatakseni, "hyvä ajatus".

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Ilmeisesti vuoro on nyt minulla, joten VaVen ensimmäinen varaus on:

Slovakkitaituri Marian Gaborik

Vuoro siirtyy Black Adderille kahden valinnan muodossa..

Kyle

Jäsen
Entajuu.. Käsittämättömän huonosti tämä drafti etenee, ja nyt kun minä olen sen sanonut niin todennäköisesti minua odotetaan seuraavaksi.
Pitäisikö keksiä joku hetki viikosta, jolloin kaikki 11 osallistujaa pystyisi oleen hetken koneella, kuten Perjantaina klo. 16 - 17, tjsm.. Tämä edellyttäisi, että jokaisella olisi mietitty vähän pelaajia ja näin saataisiin tuntiin joku pari kierrosta vedettyä.
Joukkue(tällähetkellä pelaaja)-esittelyt ovat vissiin taas ajankohtaista, joten sain kuningas ajatuksen ja tämä tapahtuisi ensimmäistä viestiä muokkaamalla, missä ilmoitit osallistuvasi draftiin.

Viimeksi muokattu:

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Gerodz

Pitäisikö keksiä joku hetki viikosta, jolloin kaikki 11 osallistujaa pystyisi oleen hetken koneella, kuten Perjantaina klo. 16 - 17, tjsm.. Tämä edellyttäisi, että jokaisella olisi mietitty vähän pelaajia ja näin saataisiin tuntiin joku pari kierrosta vedettyä.

Ja taas Elisa-mainosta lainataan: Hyvä ajatus. Minulle passaa vaikka tänä viikonloppuna, jos muutkin kannattavat ideaa. Ei kuitenkaan lauantaina keskipäivällä, vasta illalla.

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Viestin lähetti Markus91
Ja taas Elisa-mainosta lainataan: Hyvä ajatus. Minulle passaa vaikka tänä viikonloppuna, jos muutkin kannattavat ideaa. Ei kuitenkaan lauantaina keskipäivällä, vasta illalla.

Tämä viikonloppu ei sovi. Joku muu taisi myös ilmottaa, että ei pääse viikonloppuna koneelle ollenkaan. Minä pääsen vain hetkeksi mahdollisesti käymään, joten ei tarvitse muille antaa mitään listoja.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti gege dA mAn
Tämä viikonloppu ei sovi. Joku muu taisi myös ilmottaa, että ei pääse viikonloppuna koneelle ollenkaan. Minä pääsen vain hetkeksi mahdollisesti käymään, joten ei tarvitse muille antaa mitään listoja.

Okei, ei siis tänä viikonloppuna. No mites ens viikko? Mulle oikeestaan kaikki arki-illat käy, paitsi torstai, silloin on bassoharkat. Perjantaikin on vähän epävarma. Mutta maanantai, tiistai ja keskiviikko passais mulle.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulle ei kyllä sovi kovinkaan hyvin tuo, että otettaisiin tiettynä aikana kaikki linjoille. Teen osa-aikaista työtä epäsäännöllisillä työajoilla ja sen vuoksi paikalle pääseminen on usein hyvinkin vaikeaa. Töitä kun saattaa olla juuri silloin kun muille sopisi ja ainakin itse haluaisin mahdollisimman pitkälle katsella edeltävät varaukset ennen oman päätökseni tekoa.

Sen sijaan se mitä suosittelen lämpimästi on lyhyen listan pistäminen jollekin toiselle mukana olevista jos näyttää siltä että oma ehtiminen on siinä ja siinä, riippuen siitä ehtiikö joku tekemään edeltävän varauksen. Jos oma varaus on yhden vuoron päässä, pystyy kyllä tekemään jo helposti suunnitelman joka perustuu ykkösvaihtoehtoon sekä varavaihtoehtoon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy