18.6.2012 pelit: Italia-Irlanti ja Espanja-Kroatia

  • 21 374
  • 159

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Saattoi tehdä kunnolla kipeää Kroaattikärjellä. Jalkapöydän luut kovilla tuon tällin jälkeen. Uskomatonta ettei vihelletty.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Saattoi tehdä kunnolla kipeää Kroaattikärjellä. Jalkapöydän luut kovilla tuon tällin jälkeen. Uskomatonta ettei vihelletty.

Aika yleistähän se on, että kun ollaan boxin lähellä/sisällä pistetään "pilli taskuun". Hyvin valitettavaa kyllä.
 

Ralph

Jäsen
Antonio Cassano ja 1-0 kulmasta! Loistavaa!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
35 minuuttia. Espanjalla pari kaukolaukausta, Torresin veto nollakulmasta ja Xavin pelinpyöritys omalla puolustusalueella. Hohhoijakkaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielestäni siinä osui Ramos ensin palloon ja Kroattikärjen potkuliikkeen seurauksena hän itse tavallaan potkaisi Ramosin jalkaan, tai ainakin yht'aikaa osuivat jalat vastatusten.

Voi toki olla, että katsoin hidastuskuvat väärin, rillit huurussa ja päässä -8
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni siinä osui Ramos ensin palloon ja Kroattikärjen potkuliikkeen seurauksena hän itse tavallaan potkaisi Ramosin jalkaan, tai ainakin yht'aikaa osuivat jalat vastatusten.

Voi toki olla, että katsoin hidastuskuvat väärin, rillit huurussa ja päässä -8

Osui palloon kyllä, mutta tuli erittäin vauhdikkaasti napit edellä osuen myös kroaatihyökkääjän jalkaan, selvä rike ja keltaisen paikka.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Mielestäni siinä osui Ramos ensin palloon ja Kroattikärjen potkuliikkeen seurauksena hän itse tavallaan potkaisi Ramosin jalkaan, tai ainakin yht'aikaa osuivat jalat vastatusten.

Nykysäännöillä ei kai ole väliä osutko palloon, jos tulet kovalla vauhdilla ja napit edellä tilanteeseen? Näin olen ainakin itse asian ymmärtänyt, mutta saatan kyllä olla väärässäkin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Oli muuten Juuselan Niki aika kassalla taas tuon käsisäännön kanssa tuossa aiemmin. Luulisi että jo nyt osattaisiin sääntöjä vähän, kun selostavat pelejä illasta toiseen ja sääntö ollut sama useamman vuoden.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
En tiedä tarkkaa sääntöä, kun syöksyy napit edellä tilanteeseen, mutta osuu palloon ja kaveri potkaisee itse nappeihin. Jos tuo on pilkun paikka, niin kummallinen sääntö.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En tiedä tarkkaa sääntöä, kun syöksyy napit edellä tilanteeseen, mutta osuu palloon ja kaveri potkaisee itse nappeihin. Jos tuo on pilkun paikka, niin kummallinen sääntö.

Tuo "potkaisee itse nappeihin" on kyllä ehkä puusilmäisyyden huippu. Todella vaarallista peliä, josta kortin olisi kuulunut heilua.
 

Ralph

Jäsen
Italialla keskimäärin yksi syöttö per kymmenen sekuntia. Pitää ottaa myös huomioon, että osa ajasta on ollut katkoa, kuten kulmapotkuja, vapareita ja maalipotkuja.

Andrea Barzagli ollut erittäin hyvä, kuten oli Juventuksen puolustuksessakin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mitä nuo siniset teipit tuon kroatin (Srna?) niskassa ovat?
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
35 minuuttia. Espanjalla pari kaukolaukausta, Torresin veto nollakulmasta ja Xavin pelinpyöritys omalla puolustusalueella. Hohhoijakkaa.
Mitenkäs Espanjan sitten pitäisi pelata? Joka kerta kun Espanja pallon saa, on Kroatialla 9 miestä pallon alla. Ainakin omaan silmään kohtalaisen aktiivisesti on Espanja hakenut peliä edistäviä ja maalintekoon johtavia syöttöjä, mutta huono tosta 9 miehen muurista on mennä läpi. Vai pitäisikö Xavin hakea kokoajan "toivotaan, toivotaan" syöttöjä puolesta kentästä viiden puolustajan keskelle ja näin käytännössä antaa pallo ilmaiseksi vastustajalle? Eihän Kroatiakaan niin tee, vaan pyrkii rakentamaan peliä kun pallon saavat.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitenkäs Espanjan sitten pitäisi pelata? Joka kerta kun Espanja pallon saa, on Kroatialla 9 miestä pallon alla. Ainakin omaan silmään kohtalaisen aktiivisesti on Espanja hakenut peliä edistäviä ja maalintekoon johtavia syöttöjä, mutta huono tosta 9 miehen muurista on mennä läpi. Vai pitäisikö Xavin hakea kokoajan "toivotaan, toivotaan" syöttöjä puolesta kentästä viiden puolustajan keskelle ja näin käytännössä antaa pallo ilmaiseksi vastustajalle? Eihän Kroatiakaan niin tee, vaan pyrkii rakentamaan peliä kun pallon saavat.

En minä tiedä. En ole valmentaja. Tylsä tämä ensimmäinen puoliaika ainakin oli. Espanjan defensiivinen taktiikka näyttää toimivan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös