Saattoi tehdä kunnolla kipeää Kroaattikärjellä. Jalkapöydän luut kovilla tuon tällin jälkeen. Uskomatonta ettei vihelletty.
Ihme että hyväksyttiin!
Mielestäni siinä osui Ramos ensin palloon ja Kroattikärjen potkuliikkeen seurauksena hän itse tavallaan potkaisi Ramosin jalkaan, tai ainakin yht'aikaa osuivat jalat vastatusten.
Voi toki olla, että katsoin hidastuskuvat väärin, rillit huurussa ja päässä -8
Mielestäni siinä osui Ramos ensin palloon ja Kroattikärjen potkuliikkeen seurauksena hän itse tavallaan potkaisi Ramosin jalkaan, tai ainakin yht'aikaa osuivat jalat vastatusten.
En tiedä tarkkaa sääntöä, kun syöksyy napit edellä tilanteeseen, mutta osuu palloon ja kaveri potkaisee itse nappeihin. Jos tuo on pilkun paikka, niin kummallinen sääntö.
Mitä vikaa?
Tuo "potkaisee itse nappeihin" on kyllä ehkä puusilmäisyyden huippu. Todella vaarallista peliä, josta kortin olisi kuulunut heilua.
Mitä nuo siniset teipit tuon kroatin (Srna?) niskassa ovat?
Mitenkäs Espanjan sitten pitäisi pelata? Joka kerta kun Espanja pallon saa, on Kroatialla 9 miestä pallon alla. Ainakin omaan silmään kohtalaisen aktiivisesti on Espanja hakenut peliä edistäviä ja maalintekoon johtavia syöttöjä, mutta huono tosta 9 miehen muurista on mennä läpi. Vai pitäisikö Xavin hakea kokoajan "toivotaan, toivotaan" syöttöjä puolesta kentästä viiden puolustajan keskelle ja näin käytännössä antaa pallo ilmaiseksi vastustajalle? Eihän Kroatiakaan niin tee, vaan pyrkii rakentamaan peliä kun pallon saavat.35 minuuttia. Espanjalla pari kaukolaukausta, Torresin veto nollakulmasta ja Xavin pelinpyöritys omalla puolustusalueella. Hohhoijakkaa.
Mitä nuo siniset teipit tuon kroatin (Srna?) niskassa ovat?
Mitenkäs Espanjan sitten pitäisi pelata? Joka kerta kun Espanja pallon saa, on Kroatialla 9 miestä pallon alla. Ainakin omaan silmään kohtalaisen aktiivisesti on Espanja hakenut peliä edistäviä ja maalintekoon johtavia syöttöjä, mutta huono tosta 9 miehen muurista on mennä läpi. Vai pitäisikö Xavin hakea kokoajan "toivotaan, toivotaan" syöttöjä puolesta kentästä viiden puolustajan keskelle ja näin käytännössä antaa pallo ilmaiseksi vastustajalle? Eihän Kroatiakaan niin tee, vaan pyrkii rakentamaan peliä kun pallon saavat.