18.10. Pelicans-Ilves

  • 3 972
  • 31

Miguel

Jäsen
Hirvoselta todellakin käsittämätöntä toimintaa alkaa marisemaan tosissaan vastustajan varusteista, kun oman joukkueen peli ei kulje. Vahvasti alkaa näyttää siltä, että Hirvonen jonain aamuna joutuu katsomaan omaa kuvaansa merkittävän lehtiartikkelin yhteydessä. Ainakin toivon niin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti pp33
Yritystä riitti ja hommasta jäi ihan hyvä maku suuhun.
----
Tämänpäiväisestä Ilves-pelleilystä ei tarvitse paljon puhua. Valmentaja on täysin pihalla ja pelaajat munattomia luusereita.
Torstain HPK-Pelicans ottelusta jäi varmastikin hyvä maku sen saavutetun pisteen ansiosta. Hyvinhän Pelicans silloin taisteli, mutta mikäli Kerho olisi edes hieman paremmin maalipaikkansa käyttänyt hyväkseen, olisivat lukemat voineet olla lahtelaisittain varsin murheelliset. Siis jos lehmät olisivat lentäneet...

Sen esityksen perusteella en ole ollenkaan yllättynyt tämän illan tuloksesta. Tappiolle joutuessaan tämän hetken Pelicans on yksinkertaisesti liian huono noustakseen voittoon.
 
Viimeksi muokattu:

Wire

Jäsen
Viestin lähetti B1
Itsehän varmaan olit pelissä, kun näit koko homman.
Montako Ilveksen peliä olet tällä kaudella nähnyt Ilvekseltä? Voinet siis kertoa täysin objektiivisesti, että Ilves oli tosiaan normaalia huonompi kuin muissa tämän kauden otteluissa.
Juu olin pelissä lähinnä sen takia koska olin kavereiden luona kylässä. Ilves pelejä olen nähnyt tällä kaudella 5 kpl ja ihan varmasti Ilves pelas alle tasonsa. Tuolla pelillä Pelikaaneilla olis vaikeuksia Mestiksessäkin.

Tolpatkin ovat lähempänä maalia kuin ohivedot.
Yhtä kaukana ne tolpat on maalista kuin päätyverkko maalista.

Ilmeisesti olet huolissasi omasta keski-suomen farmiporukasta, kun viitsitkin tulla avautumaan tähän ketjuun. Sinuna olisin huolestunut omasta joukkueesta, jolla menee hieman huonommin. Ilves tullee putoamaan tämänhetkiseltä paikaltaan alemmaksi, kun sarja menee eteenpäin. Emme olekaan pistäneet tavoitetta korkealle. Eri asia, millä paikalla paikallisjoukkue on kauden jälkeen.
En ole yhtään huolissaan omasta porukasta. Se tulee vielä näyttämään närhen munat kun saavat maalinteon kuntoon.

Sen takia kirjoitin tähän ketjuun koska olin paikan päällä katsomassa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Wire
Juu olin pelissä lähinnä sen takia koska olin kavereiden luona kylässä. Ilves pelejä olen nähnyt tällä kaudella 5 kpl ja ihan varmasti Ilves pelas alle tasonsa. Tuolla pelillä Pelikaaneilla olis vaikeuksia Mestiksessäkin.
No se on sinun näkemyksesi. Itsehän olen nähnyt 11 Ilveksen peliä ja tuo ei todellakaan ollut huonointa peliä.
Esim. Ilves-HIFK-peli oli täysin pernasta, kun taas Ilves-JYP-ottelun ensimmäinen erä oli jotain huikeata. TPS-Ilves-pelissä Ilves ei saanut omaa peliään liikkeelle, Ilves-Kaanit-pelissä taas joukkue pelasi huonommin kuin tässä pelissä. Esimerkkejä löytyy, mutta mehän katselemmekin maailmaa eriväristen lasien läpi. Sinä toisenväristen, minä toisenväristen.

Viestin lähetti Wire
Yhtä kaukana ne tolpat on maalista kuin päätyverkko maalista.
Ei muuten ole, haepa mittanauha.

Viestin lähetti Wire
En ole yhtään huolissaan omasta porukasta. Se tulee vielä näyttämään närhen munat kun saavat maalinteon kuntoon.
Hyvä homma, tuo oli nimittäin provo minulta.
Hyvä jos uskoa löytyy.
 

pp33

Jäsen
Viestin lähetti Rontti
Torstain HPK-Pelicans ottelusta jäi varmastikin hyvä maku sen saavutetun pisteen ansiosta. Hyvinhän Pelicans silloin taisteli, mutta mikäli Kerho olisi edes hieman paremmin maalipaikkansa käyttänyt hyväkseen, olisivat lukemat voineet olla lahtelaisittain varsin murheelliset. Siis jos lehmät olisivat lentäneet...

Sen esityksen perusteella en ole ollenkaan yllättynyt tämän illan tuloksesta. Tappiolle joutuessaan tämän hetken Pelicans on yksinkertaisesti liian huono noustakseen voittoon.

Kiitos kun kerroit, miksi minulle siitä pelistä jäi hyvä maku. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa HPK:n kädetön viimeistely. Eikä ainakaan sen märehtiminen uudestaan tässäkin ketjussa, kyllähän asian laidan jo siellä paikan päällä näki.

En odottanut voittoa Hämeenlinnasta, en edes sitä yhtä pistettä, vaikka teki sekin oli ihan mukava juttu. Sen sijaan odotin joukkueen taistelevan ja yrittävän loppuun asti. Näin tapahtui.

En odottanut voittoa Ilves-pelistä, en edes yhtä pistettä. Odotin kuitenkin joukkueen taistelevan ja yrittävän loppuun asti. Joukkue kuitenkin heitti pyyhkeen kehään jo hyvissä ajoin. Tämä selän suoristaminen ja luovuttaminen ei ollut ensimmäinen kerta tällä kaudella. Varsinkin kotiyleisön edessä sellainen on anteeksiantamatonta. No, jaksoivathan ne painaa täysillä jo muutaman pelin, eihän sitä nyt aina viitsi......
 

aCoustiC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti pp33
En odottanut voittoa Ilves-pelistä, en edes yhtä pistettä. Odotin kuitenkin joukkueen taistelevan ja yrittävän loppuun asti. Joukkue kuitenkin heitti pyyhkeen kehään jo hyvissä ajoin. Tämä selän suoristaminen ja luovuttaminen ei ollut ensimmäinen kerta tällä kaudella. Varsinkin kotiyleisön edessä sellainen on anteeksiantamatonta. No, jaksoivathan ne painaa täysillä jo muutaman pelin, eihän sitä nyt aina viitsi......

No kuka voi rehellisesti sanoa, että tuollaisella raastamaistaktiikalal voitaisiin jatkuvasti niistää pisteitä ?? Homma toimii satunnaisesti ja kun myös vastustajalla on heikompi jakso. Tosiasia kuitenkin on, että kun Joulukuun ja Tammikuun pimeät alkaa painaa päälle, ei tuollaisella taktiikalla ole mitään jakoa. Samalla myös kauden edetessa muiden joukkueiden saadessa peliään kuosiin niiden pisteiden ottaminen vaikeutuu entisestään. Nykyisellään kun touhussa ei ole mitään järkeä, pelaajat eivät luota valmentajaan (näkeehän sen) ja nyt jo itse kupolikin alkaa vikisemään tyhjästä, on katastrofi kyllä todella lähellä. En ymmärrä miten toi voi olla noin vaikeaa ?? Pirillä oli alussa hankalaa, mutta systemei meni kokoajan eteenpäin ja virheet karisivat kunnes homma loksahti kohilleen. Nykyisellään mitään moiseen viittaavaa ei ole näkyvissä. Pelkällä repimisellä ja raastamisella ei nykyään pärjää, pitää olla myös niitä kiekollisia avuja. Siis siinä pelissä, kyllä ne ukot laittaa sisään, kunhan vaan homma toimii siten, että niitä paikkoja ylipäätään tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös