12 asiaa joita et haluaisi tietää!

  • 5 464
  • 26

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Peli kovenee:

1. Uituasi puoli tuntia uimahallissa olet saanut elimistöösi puoli litraa virtsaa.

2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.

3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.

4. Vuoden aikana nielaiset n. 14 hyönteista nukkuessasi.

5. Vuodessa kättelet n.11 naista jotka juuri ovat masturboineet ja unohtivat pestä kätensä.

6. Vuodessa kättelelet n. kuutta miestä jotka ovat tehneet saman kuin nr.5:ssä

7. Useimmat miehet eivät pese käsiään vessassakäynnin jälkeen. Ajattele tätä kun syöt pähkinöitä baaritiskillä.

8. Tavallisissa hääjuhlissa sinulla on sadasosan mahdollisuus saada herpestartunta joltakin häävieraista.

9. Päivässä sisäänhengität n litran toisten anaalikaasuja.

10. Hammaslääkärit suosittelevat että hammasharjat tulisi säilyttää ainakin 2m etäisyydellä wc-tuolista etteivät huuhdellessa lentelevät mikrobit tartu siihen.

11. Vietät n. 6 kk elämästäsi vessassa.

12. Kynsien pureminen on verrattavissa wc-istuimen nuolemiseen.


Aika herkkää, eikö?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
1. Uituasi puoli tuntia uimahallissa olet saanut elimistöösi puoli litraa virtsaa.
* Öh perustuuko tämä johonkin "suuaukiuimisen MM-kisoihin" tjsp. Jos pitää suunsa kiinni niin ei tuo diffuusio ihon läpi niin suurta ole että puoli litraa virtsaa ehtisi keräytyä kehoon.
Toisaalta jos ajatellaan että altaassa on vettä _paljon_ ja sinne sitten kusee muutama ihminen parin desin verran niin oudolta tuntuu että se kaikki 0,5 l osuisi kohdalle, etenkin kun uimahalleissa on vielä veden kierto käytössä.*

2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.
* Minä kosketan varsin usein penistä, omaani(ei älkää vetäkö kaksimielisiä johtopäätöksiä). Loppujen lopuksi peniksen ulkopinta on vielä varsin puhdas alue ihmisillä yleensä koska se ei ole kosketuksissa ulkomaailman kanssa(toki jos ei pahemmin vaihtele alushousujaan niin...)*

3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.
*Onko tämä mitattu kovinkin tarkasti, ettei vain olisi 11,56734 karvaa*

4. Vuoden aikana nielaiset n. 14 hyönteista nukkuessasi.
* Hieman skeptinen olen tämänkin suhteen, tosin tietenkin niitä pikkuötököitä saattaa vahingossa nielaistakin...tosin mitä väliä, monissa paikoissa hyönteisiä syödään normaalina ravintona ja itsekin ole pienenä syönyt kaikenlaisia ötököitä.*

5. Vuodessa kättelet n.11 naista jotka juuri ovat masturboineet ja unohtivat pestä kätensä.
* Pitää varmaankin kätellä aika rankasti jotta tämä tilasto toteutuisi, ja taas kerran tuskinpa sukupuolierinten eritteet kovinkaan vaarallisia ovat verrattuna ihmisiin jotka läträävät erinäisten liuttimien kanssa ja sitten unohtavat pestä kätensä tms.*

6. Vuodessa kättelelet n. kuutta miestä jotka ovat tehneet saman kuin nr.5:ssä
* Eli naiset masturboimat useammin tai eivät pidä hygienistaan yhtälailla huolta? minulla kun on ollut täysin päinvastainen käsitys*

7. Useimmat miehet eivät pese käsiään vessassakäynnin jälkeen. Ajattele tätä kun syöt pähkinöitä baaritiskillä.
* Tämä taas on tavallaan ristiriidassa edellisen kanssa*

8. Tavallisissa hääjuhlissa sinulla on sadasosan mahdollisuus saada herpestartunta joltakin häävieraista.
* Varmaankin ihan totta, ottaen huomioon herpeksen yleisyys..tosin ei tarvita edes hääjuhlia...niin ja mistä herpeksestä puhutaankaan*

9. Päivässä sisäänhengität n litran toisten anaalikaasuja.
* Tämä ei kyllä mitä suurimmassa määrin pidä paikkaansa, kaasut pyrkivät tasautumaan ilmassa entropian mukaisesti joten ellet nyt vietä päivääsi suljetussa 1m^3 kopissa toisen hernekeittoaddiktin kanssa niin...ja toisaalta suolistokaasut eivät olennaisesti eroa omistasi ja ne eivät edes pahemmin ole haitallisia, ellei niitä hengitä "puhtaana"*

10. Hammaslääkärit suosittelevat että hammasharjat tulisi säilyttää ainakin 2m etäisyydellä wc-tuolista etteivät huuhdellessa lentelevät mikrobit tartu siihen.
* Mahdollista*

11. Vietät n. 6 kk elämästäsi vessassa.
* Mieluummin 6kk vessassa kuin ummetuksen kourissa sairaalassa katetri suoleen iskettynä*

12. Kynsien pureminen on verrattavissa wc-istuimen nuolemiseen
*Riippuu täysin henkilökohtaisen hygienian tasosta ennen ko. toimenpiteitä. ja toisaalta n. 2 mrd ihmistä juo likaisempaa vettä kuin meidän virtsamme on joten...*

Minullako muka tylsää
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Sä olet varjo tarkka mies. En ota tosiaan mitään vastuuta näiden "faktojen" oikeellisuudesta, kopioin nää muualta ihan sikana. Taitaa olla jonkun bakteerikammoisen käsialaa.

Ps. minäkin kosken penikseen, joskus jopa omaani
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tyypillinen jostakin jenkkisaitilta kopioitu/käännetty teksti.
The Maidon & Hunajan Ihmemaan väki on tunnetusti täysin hysteeristä porukkaa. Jos Suuren ja Mahtavan Chevroletin öljynsaantia ei uhkaa Saddam, niin jostakin eniwei se sodan aloituksen aihe on repäistävä.

Ketjun topiciin liittyen minä en haluaisi tätä tietää... vaan pahaa pelkään että alkava kevät täyttyy ruhjoutuneista ja soihdun lailla kärventyvistä ihmisistä. Jos Yrjö Tuplawee todella antaa hyökkäyskäskyn, niin monta Ameriikan Ihmemaassa syntynyttä poikalasta tullaan kuljettamaan kuolleina kotímaansa mullan syleilyyn. Mitäs silloin sanoo The Average American Mother?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Haluanpas tietää... näihin tämänkaltaisiin juttuihin törmää aina silloin tällöin - joskus jopa minun sähköpostiini eksyy joku kaltainen maili. Kyllähän niissä monasti on ns. huvittavia väittämiä mutta harvoi paikkansa pitäviä.

Muutama kommentti on pakko heittää.

2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.

En haluaisi plagioida varjoa mutta pakko kai se on. Minäkin kosketan päivittäin omaa penistäni - puolestani saatte kuvitella aivan mitä haluatte. Jos tarpeeksi maksetaan niin... jätetään sanomatta.

3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.

Eli, jos minä olisin tämä keskimääräinen henkilö, minä saisin joka kerta pikaruokaa ostaessani genitaalikarvoja lisukkeeksi. Pitänee pyytää seuraavalla kerralla jos myyjänä on hemaiseva neito.

4. Vuoden aikana nielaiset n. 14 hyönteista nukkuessasi.

Minä nielen vuoden aikana enemmän kuin 14 hyönteistä pyöräillessäni.

5. Vuodessa kättelet n.11 naista jotka juuri ovat masturboineet ja unohtivat pestä kätensä.

Pitänee ruveta kättelemään useammin koska enhän minä edes kättele 11 naista vuodessa. Leikki sikseen, kumpi on oikeastaan pahempi, kätellä ihmistä joka on juuri masturboinut ja unohtanut pestä kätensä vai ihmistä joka on yskinyt käteensä ja kättelee sen jälkeen toista räkäisellä kädellä?

6. Vuodessa kättelelet n. kuutta miestä jotka ovat tehneet saman kuin nr.5:ssä.

Tarkoittaako tämä sitä, että miehet masturboivat vähemmän kuin naiset, vai miehet ovat hygieenisempiä kuin naiset vai kenties sitä, että miehet eivät keskenään kättele niin usein?

7. Useimmat miehet eivät pese käsiään vessassakäynnin jälkeen. Ajattele tätä kun syöt pähkinöitä baaritiskillä.

Jos olen baaritiskillä popsimassa pähkinöitä, niin tuskin tällainen asia edes tulee mieleen. Tuskin edes huomaisin vaikka joku olisi sörkkinyt niitä pähkinöitä spermaisin sormin.

8. Tavallisissa hääjuhlissa sinulla on sadasosan mahdollisuus saada herpestartunta joltakin häävieraista.

Millaisia ne epätavallisen hääjuhlat sitten ovat? Kuten varjo totesi, ei siihen tartuntaan tarvita edes hääjuhlia.

10. Hammaslääkärit suosittelevat että hammasharjat tulisi säilyttää ainakin 2m etäisyydellä wc-tuolista etteivät huuhdellessa lentelevät mikrobit tartu siihen.

Onko se pöntön kansi pakko pitää auki? Sulkee kannen, niin ei tarvitse pelätä huuhtelun seurauksena hammasharjaan (tai muualle) leijailevia mikrobeja.

12. Kynsien pureminen on verrattavissa wc-istuimen nuolemiseen.

Hei, eihän kerrota kenellekään, että minun harrastuksiini kuuluu wc-istuimen nuoleminen.


Älä ota sitä vakavasti...

vlad#16.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti vlad
Hei, eihän kerrota kenellekään, että minun harrastuksiini kuuluu wc-istuimen nuoleminen.
Se on vain teidän,meidän ja koko kansan salaisuus.

Toisekseen: Enhän minä omaan penikseeni edes koske. (en edes ole varma, että omistanko sellaisen)

Toi vitonen puolestaan sai aikaan oikein sekasotkun päässäni. Ei voi sanoa muutakuin että WAU!

Arvoisa toveri Vlad sitten vastasikin jo puolestani, että eihän sit kerrota kenellekkään, että harrastan kyseistä "jutskaa"

Tämän TOPICin sisään olisi voinut rakentaa vaikka mitä mielenkiintoista. Esim. Minä en koskaan tahdo tietää, että miten esim. eräs presidentti on "ajellut" itsensä. Huh oikein pelottaa. No myönnän, että nyt meni taas hiukan hapuiluksi =)

Pyydän anteeksi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
väitetän vastaan:

1. Uituasi puoli tuntia uimahallissa olet saanut elimistöösi puoli litraa virtsaa.

En tiedä uitko sinä jossain vesipuhdistuskeskuksen likaisessa altaassa.

2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.

No, kannattaa ryhtyä homoksi...

3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.

Onneksi ei 13!

4. Vuoden aikana nielaiset n. 14 hyönteista nukkuessasi.

Onneksi ei 15!

5. Vuodessa kättelet n.11 naista jotka juuri ovat masturboineet ja unohtivat pestä kätensä.

Sehän on vain positiivista...

6. Vuodessa kättelelet n. kuutta miestä jotka ovat tehneet saman kuin nr.5:ssä

Niin...

7. Useimmat miehet eivät pese käsiään vessassakäynnin jälkeen. Ajattele tätä kun syöt pähkinöitä baaritiskillä.

Älä syö pähkinöitä!

8. Tavallisissa hääjuhlissa sinulla on sadasosan mahdollisuus saada herpestartunta joltakin häävieraista.

UUUUHHHH! Nyt en koskaan enää mene muihin kuin epätavallisiin hääjuhliin.

9. Päivässä sisäänhengität n litran toisten anaalikaasuja.

Mistä sinä tiedät mitä minä hengitän?

10. Hammaslääkärit suosittelevat että hammasharjat tulisi säilyttää ainakin 2m etäisyydellä wc-tuolista etteivät huuhdellessa lentelevät mikrobit tartu siihen.

Kun on kylpyhuone ja vessa erikseen?

11. Vietät n. 6 kk elämästäsi vessassa.

Vietän 100% varmuudella enemmän kuin 6 kk.

12. Kynsien pureminen on verrattavissa wc-istuimen nuolemiseen.

Onko pakko purra kynsiä?

Älkää hyvät ihmiset suuttuko...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuosta masturboinnista vielä... Tuntuu hivenen epäloogiselta, ettei kukaan sitten huomaisi tapahtunutta. Kyllähän nyt sen haistaa/näkee jos on mällit händyssä. Vai oletetaanko tässä, että spermat tai muute eritteet muistetaan pyyhkiä, mutta kädet unohdetaan pestä samalla. Yeah, right.

14 hyönteisen nieleminen vaikuttaa kyllä aika pieneltä luvulta. Joaain mökillä tulee varmasti niltyä useampi pikkuörkki yössä.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Spencer
2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.

Olenkohan jotenkin jumissa tänään, mutta en oikein ymmärrä tätä..

3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.


Keskimääräinen ihminen syö tuskin 12 kertaa makkarakioskilla vuodessa tai ehkä jotain tuota luokkaa, joten tuskinpa pitää paikkaansa, että niin usein tulisi kurkkuun genitaalikarvoja.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Re: 12 asiaa joita et haluaisi tietää!

Viestin lähetti Timi
Keskimääräinen ihminen syö tuskin 12 kertaa makkarakioskilla vuodessa tai ehkä jotain tuota luokkaa, joten tuskinpa pitää paikkaansa, että niin usein tulisi kurkkuun genitaalikarvoja.

Jeps, mutta jos makkarankääntelijä kaivelee siinä juuri muniaan, niin mikä mahdollisuus sinulla on saada annokseesi vain yksi karva? Silloin kuin nakki kohdalle napsahtaa, niin siellä kurkkusalaatin seassa voipi olla vaikka monen ihmisen vuosikinntiö kerralla :-)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Spencer

9. Päivässä sisäänhengität n litran toisten anaalikaasuja.

Ehkä keskiarvo on tuo, mutta erään työpaikan taukotiloissa litra tulee varmasti jo aamupäivän aikana täyteen ja armeija-aikana tuvassa tuon litran päiväannoksen voi surutta kertoa vähintään neljällä.

Viestin lähetti Spencer

11. Vietät n. 6 kk elämästäsi vessassa.
Siis jos keskimäärääinen elinikä on n 78 v ? Luulisi että tuo puoli vuotta ylittyy jo ennen puolta vuosisataa. Kunnon krapulapäivinä ei tee tiukkaakaan oleskella 6 tuntia vessassa. Äkkiäkös siinä tunnit muuttuu kuukausiksi, kun ikää karttuu ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Timi

Keskimääräinen ihminen syö tuskin 12 kertaa makkarakioskilla vuodessa tai ehkä jotain tuota luokkaa, joten tuskinpa pitää paikkaansa, että niin usein tulisi kurkkuun genitaalikarvoja.

Veikkaan näiden väittämien olevan lahtöisin jenkeistä, joten sikäläinen keskivertoihminen käy varmasti monta kertaa useammin nauttimassa pikaruokaa kuin suomalainen "serkkunsa" joten sikäläisittäin mahdollinenhan kyseinen määrä on mutta kuinka olennainen kyseinen tieto on ja kuinka se on saatu laskettua onkin sitten aivan toinen asia.

Kuten itsestäni aiemmin totesin, minun pitäisi saada joka kerta pikaruokaa ostaessani genitaalikarvoja suuhuni jotta saavuttaisin keskiarvon.

vlad#16.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Spencer

2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.



Voisiko joku yrittää selittää tämän väittämän minulle ja muille tyhmille. Kyse ei käsittääkseni kuitenkaan ole penikistä tehdyistä ovenkahvoista. En myöskään usko mahdollisuuteen, että ihmiset hieroisivat/löisivät peniksiään ovenkahvoihin ja näin syntyisi epäsuora kosketus.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta."

Itse ymmärsin tuon siten että ensin näpräilet peniksesi kanssa, sitten kosket ovenkahvaan-> seuraava oven käyttäjä koskee samaan ovenkahvaan.

Tai sitten kyseessä on huono suomennos lontoonkielisestä tekstistä.
 

Maestro

Jäsen
Uskon toisen väitteen perustuvan siihen yleisesti tunnettuun tosiasiaan, että peniksen eli falloksen muoto esiintyy ihmisluomuksissa suorastaan hämmästyttävän usein. Ortodoksisten kirkkojen kupolit lienevät yksi tunnetuimmista esimerkeistä. Myös sangen monet ovenkahvat ovat kuin miehen sukuelimiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Maestro
Uskon toisen väitteen perustuvan siihen yleisesti tunnettuun tosiasiaan, että peniksen eli falloksen muoto esiintyy ihmisluomuksissa suorastaan hämmästyttävän usein. Ortodoksisten kirkkojen kupolit lienevät yksi tunnetuimmista esimerkeistä. Myös sangen monet ovenkahvat ovat kuin miehen sukuelimiä.

Tarjoamasi vaihtoehto selvitykseksi voi olla oikea, mutta kaikesta huolimatta olisin valmis kääntymään varjon tarjoaman selvityksen olevan lähempänä oikeaa, ei vähiten sen tähden, että itse ajattelin samaa vaihtoehtoa kuin varjo. Miksi pidän sitä "oikeampana" selvityksenä? Muutama sana lienee paikallaan.

Tietty perustelu on hivenen horjuvaa kun en tiedä mitä alkuperäiskielen väittämään on kirjoitettu, oletan kyseessä olevan väittämien kotimaaksi kuitenkin Yhdysvaltoja jolloin, heidän moraaliset arvonsa edes joten kuten tuntien ja heidän suhtautumisensa alastomuuteen tuntien, tuntuu luonnollisimmalta vaihtoehdolta tämä varjon antama selvitys:

"Itse ymmärsin tuon siten että ensin näpräilet peniksesi kanssa, sitten kosket ovenkahvaan-> seuraava oven käyttäjä koskee samaan ovenkahvaan."

Tällainen tieto on omiaan herättämään heissä kauhistusta tyyliin "Hyi! minä saatan kosketella tahtomattani jonkun penistä ovea avatessani". Tähän verrattuna symbolisen falloksen koskettelu ei aiheuta vastaavia tuntemuksia, vaikka tietyissä tilanteissa esim. shampoopullojen käsittely voi antaa aihetta vääriin tulkintoihin. Epäilen lisäksi, että päivittäin tulen kosketelleeksi useampaakin kuin viittä fallossymbolia..

vlad#16.
 

Anton

Jäsen
Hauskoja oivalluksia joltakin!

Olen turvassa, sillä allergioitteni vuoksi en käy uimahalleissa. Voin luovuttaa uima-altaista jaettavan virtsaosuuteni sitä kipeämmin tarvitseville. Toisaalta lillun aika usein kylpyammeessa…

Kaksitoista syötyä napakarvaa on naurettavan pieni määrä. Kun ”tosimies” yöllisten eroottisten kisailujen jälkeen käy irvistämässä peilin edessä, näkyy siellä yleensä kiiltelevä naama ja hampaiden välissä isoja karvatukkoja. 12 genitaalikarvaa, säälittävää!
Kuulun itse puoliapinoiden lajiin, joten voin löytää karvoja jopa juuri avaamastani margariinipaketista.

Saan pyöräillessäni (kesällä!) vähintään 14 ötökkää suuhuni. Harrastan myös rullaluistelua ja näin tuplaan keskimääräisen hyönteisistä tulevan proteiinimäärän? Olen niitä armoitettuja, jotka ovat lenkillään syöneet koppakuoriaisia, kärpäsiä ja joitain jotka ovat pistäneet/purasseet matkalla alas. Olen pyöräillessä saanut kahdesti linnun kasvoille. (lokki ja pajulintu) Olipa hyvä, että silloin oli suu kiinni.

Jesh, ihan ymmärrettävää! Mielestäni suolapähkinät ovat aina maistuneen pa[SENSUROITU]lta.
MOT

Joudun määräajoin käymään Kemissä. Sieltä päästyä toisten ihmisten anaalikaasut voivat tuntua jopa viehättäviltä.

Vuodessa kättelen kuutta miestä, jotka ovat sottaisia tumputtajia. Eivätpä kättelemäni kaverit tiedä mitä kivaa saavat kouraansa käteltyään minua.

Lista kuulostaa aika hauskalta, mutta mistä tietää tämänkin todenperäisyyden? Kyseessä saattaa olla lista, jonka joku ihminen on vain lämpimikseen kirjoittanut.
Mutta toisaalta totuus on tarua ihmeellisempää. Kaikki nuo määrät saattavat ollakin reilusti alakanttiin.
 

Carlos

Jäsen
Tosiaan,

olisi pirun hauska tietää kuka näitä tutkimuksia rahoittaa. Ihan yhtä lailla, kun aina välillä kuulee juttuja tyyliin, "muurahainen kuljettaa elämänsä aikana keskimäärin 15 320 havunneulasta pisteestä a pisteeseen b."

Ensinnäkin: mitä helvetin tekoa on tällä tiedolla kenellekään? Toisekseen: kuka on maksanut tämän julkituomisesta?

Taitaa olla liian monilla ihmisillä potentiaalia "JA:n tylsin työpaikka" -tittelin hallintaan...
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viestin lähetti Spencer
Peli kovenee:



2. Keskimääraisen päivän aikana kosketat viittä penistä esim. ovenkahvojen kautta.

Kun tätä kohtaa vertaa vitoseen ja kutoseen, niin sitä tulee kosketeltua myös naisten ulkosynnyttimiä useammin, ja kun ottaa huomioon että työpaikallani on yksi mies eli minä ja neljä naista....... taidan lähteä hivelelmään oven kahvoja.

3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.

Kuinkas monta "genitaalikarvaa" sitä keskimäärä aviomies saa vuoden aikana vatsaansa ja kurkunpäähän, kun sitä pitää rouvan kotona tyytyväisenä ja kielellä maistelee perikarjalaista ripsipiirakkaa.


 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
3. Keskimääräihenkilö saa vuoden aika vatsaansa n.12 "genitaalikarvaa" pikaruuissa makkarakioskilta.

Eli, jos minä olisin tämä keskimääräinen henkilö, minä saisin joka kerta pikaruokaa ostaessani genitaalikarvoja lisukkeeksi. Pitänee pyytää seuraavalla kerralla jos myyjänä on hemaiseva neito.


5. Vuodessa kättelet n.11 naista jotka juuri ovat masturboineet ja unohtivat pestä kätensä.

Pitänee ruveta kättelemään useammin koska enhän minä edes kättele 11 naista vuodessa.


7. Useimmat miehet eivät pese käsiään vessassakäynnin jälkeen. Ajattele tätä kun syöt pähkinöitä baaritiskillä.

Jos olen baaritiskillä popsimassa pähkinöitä, niin tuskin tällainen asia edes tulee mieleen. Tuskin edes huomaisin vaikka joku olisi sörkkinyt niitä pähkinöitä spermaisin sormin.

10. Hammaslääkärit suosittelevat että hammasharjat tulisi säilyttää ainakin 2m etäisyydellä wc-tuolista etteivät huuhdellessa lentelevät mikrobit tartu siihen.

Kylläpäs hymyilytti, täytyy todeta, että aikalailla samaa mieltä vladin kanssa olen muutamin lisäyksin.
3. kohta: Pitänee tulla niinä parina kertana vuodessa, kun käyn snakarilla kunnon satsit karvaa kerralla.
Kohta 10. todistettin jossain ohjelmassa todeksi, olisikohan ollut myytinmurtajat.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1. Kaikki mitä teet johtaa vääjäämättä kuolemaan, halusit tai et.

Pelottaako?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös