1. peli SUOMI - TANSKA, Innsbrück

  • 2 720
  • 13

Voitto vai Tappio ?

  • Voitto, takki auki nyt Tanska voitetaan !

    Ääniä: 48 75,0%
  • Tappio, Taska yllättää

    Ääniä: 16 25,0%

  • Äänestäjiä
    64
  • Poll closed .

right

Jäsen
Suosikkijoukkue
sellainen jossa on hyvä henki
Tähän liittyvää spekulointia

Voitto vai Tappio ?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Aika harvinaisen huodot vaihtoehdot. Itse äänestän vaihtoehtoa cee) Voitto tulee.
 

redwings19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Datsjuk
Tanska voittaa

Tanska voittaa 3-1.
Suomen kilpikonna puolustus ei kestä edes Tanskan hyökkääjiä. Itse toivon Tanskan voittavan!
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Tanska voittaa

Viestin lähetti redwings19
Tanska voittaa 3-1.
Suomen kilpikonna puolustus ei kestä edes Tanskan hyökkääjiä. Itse toivon Tanskan voittavan!

Joojoo. Ryssät on lyöty. Suomi-Tanska 9-0.

Vappukarkelon maalienteosta huolehtivat Karalahti, Peltonen, Jokinen ja Jani Rita. Siinähän ne jakautuvat neljälle miehelle. Karalahti laittaa kaksi, Jokinen avaa kisojen pistepörssin voittopotin kasaamisen kolmella maalilla ja kahdella syötöllä.

Hyvää vappua!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pakkohan tämä peli on klaarata. Uskoisin mukavia lukeami, pauttiarallaa 4-1, avausmaali Hentuselle, joka muutenkin tekee pelissä pari kaappia.
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Re: Tanska voittaa

Viestin lähetti redwings19
Tanska voittaa 3-1.
Suomen kilpikonna puolustus ei kestä edes Tanskan hyökkääjiä. Itse toivon Tanskan voittavan!

Olllaan hieman varovaisempia ja laitetaan Tanskalle 2-1.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No perkele, jos Tanskan rosterissa on Michael Madsen (mv), niin Tanska vie ja Suomi-parka vikisee. :D
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Suomi tällaisissa pilipalipeleissä jyrää, jatkosarjassa kyyti onkin sitten kylmää. Tänään 6-1 Suomelle.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Onko ketjunavaajan lääkelaukussa kenties uusi visio lahtelaisen jääkiekkoilun syvimmästä olemuksesta?

Suami jyrää 7. peliin ja tuulipuvut hilluu.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Suomella on tod. näk. kisojen parhaimpiin kuuluva veskarikaksikko. Norrena yksinään pitää tämän vastuksen kurissa mikäli muut hoitavat rutiinitasolla hommansa. 5-1 Suomelle, Kallio ja muut kevätpörriäiset juhlivat pistepörssissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös