Niin ja voihan Wildilla olla tuo 50 sopimuksen maksimirajakin lähellä? Tämän varmaan joku ko. jengin toimintaa seuraava tietää paremmin.
Ei kyllä pitäisi olla, en kyllä jaksa alkaa laskemaankaan. Russon blogia tutkailin juuri ja ihmettelin kun mitään ei ole päivitetty tästä, mutta äijähän on lentämässä Edmontoniin parhaillaan. Tämä selittää hyvin sen, miksi Kolanos pistettiin takaisin Houstoniin kun Olvecky nostettiin Wildin mukaan, vaikka hyökkääjäpaikkoja siis olisi yksi ollutkin tyhjänä. Sitten vielä Fosterin jossain vaiheessa mukaan tuleminen rinkiin niin sitten onkin paikat täynnä taas.
Itse treidistä...en sitten tiedä, Reitz oli puolustuspäässä parhaimmillaankin ok, hyökkäyspäässä avuja ei yksinkertaisesti ole. Tappelee ihan kivasti kokoisekseen ja taklailee, siinäpä se. Fritsche...joskus vissiin oli "lupaava", ei mitään hajua äijän nykytasosta, ei ole tullut seurattua niin tarkasti Ragsin organisaatiota. Mutta ei perkele, nyt hiffasin miksi tämäkin treidi tuli tehtyä...DR voipi helposti nyt sanoa että "hey man, mä ihan oikeesti koitin treidata vaiks mitä ennen deadlinee, Fritschenkin hommasin meille vaihdossa Reitziin, vähäks hei teki Fritsche enemmän pointseja kuin Reitz. Nojoo, onhan Dan sentään hyökkääjä mut hey man, mä treidailin ihan oikeesti."
Ja sitten Bäckström lähtee kävelemään kesällä Gaborikin kanssa kun ei sopimuksia/treidejä saatu aikaan. Kiitos DR.