”Luuseri”-Ässät

  • 5 406
  • 35
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
Ja vielä kun otetaan huomioon että mä asun Isonmäen jäähallista noin 700 kilometrin päässä, ja että mä suoritin asevelvollisuuden 8.7.02-3.4.03 niin eiköhän sekin selvitä jotain...

- Eli äijä on Spollari tai Lämäri, noh nyt en sitten enää yhtään ihmettele kommenttejasi...
 

carzala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Bolton
Viestin lähetti korkki
Ainoa vaan että tuo Antila joutuu käymään nuo keskustelut ECHL -joukkueessa jonka nimeä en edes muista eikä missään Edmontonissa.

Vai joutuuko?

Kristian Antila - Wichita Thunder, CHL

Mikä ihmeen CHL? Onko kyseessä farmijoukkueen farmijoukkue siis vastaava joukkue jossa ainoa satakuntalaislähtöinen NHL-organisaatiossa pelaava pelaaja - Pauli Levokari viime vuonna pelasi, ainakin hetkellisesti.

Jos kyseessä todellakin on farmijoukkueen farmijoukkue, ei Ässiä kovin hyväksi pelaajien kasvattajaksi voi nimetä - vaikka Antila Tampereelta onkin...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti carzala
Vai joutuuko?

Kristian Antila - Wichita Thunder, CHL
CHL eli Central hockey league, muistaakseni. Keskilännen kaupunkien sarja (ainakin Wichita on Kansasissa)

MUTTA
Kristian Antila sattuu tällä kaudella pelaamaan Columbuksen ECHL -joukkueessa, missä on kuulemma pudonnut kolmosvahdiksi. Viime kaudella mies tosiaan pelasi Wichitassa. (Voi silti olla että on juuri lainattu Wichitaan, mutta minun lähteistäni en kyllä löytänyt asiasta mitään)
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
"- Eli äijä on Spollari tai Lämäri, noh nyt en sitten enää yhtään ihmettele kommenttejasi..."

Joo, ihan vaan normaali PaSi-kuski...
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Offtopiccia Jay Flurrielle:

Miten hemmetissa susta on tullut Rushden & Diamonds fani? Kakkosdivariin rahalla paassyt ja silla kasattu ostojoukkue vailla mitaan perinteita.. pthyi!
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Pronger
Offtopiccia Jay Flurrielle:

Miten hemmetissa susta on tullut Rushden & Diamonds fani? Kakkosdivariin rahalla paassyt ja silla kasattu ostojoukkue vailla mitaan perinteita.. pthyi!

Eli ensinnäkin mä olen ollut R&D "fani" (siis noi ei oikeastaan kuuluis ees samalle sivulle Avsin kans) jo vuodesta 1997. Mikäli sä tunnet R&D:n historiaa yhtään, ne pelas sillon jossain ihan muualla kuin kakkosessa itse asiassa nelosessa (Nationwide Conferencessa).

Ja sit toisekseen, mä en ole ollut kenenkään pelaajan, rahan, kaupungin tms. takia. Ihan puhtaasti nimestä se lähti, niillä vaan on pikkusen hienompi nimi ku joku "Porin Ässät" tai "Man Utd" tai edes "Colorado Avalanche".

Ja kolmanneks, mikä englantilainen joukkue EI ole kasattu ostamalla pelaajat? R&D:llä ei ole perinteitä, mitä nyt kymmenen vuotta, mut sitte voit kirjottaa ettei ole Avsillakaan. Rushden & Diamonds, niinkuin nimikin kertoo, on kahden joukkueen fuusio. Niinkuin vaikka Ässät on. Ne joukkueet oli Irthlingborough Diamonds (1947) ja Rushden Town (1889), jotka olivat perinteisiä joukkueita. Ei mitään huippuseuroja, mutta perinteisiä. Eli tavallaan seura on pelannut jo yli 160 vuotta, eikö? ;-)

Eli lyhyesti, kuten en ole ollut Avsinkaan puolella sen takia että joku Selänne tuli sinne, vaan vuodesta 1989, niin en ole ollut R&D:n puolellakaan rahojen vuoks.
Tai Ässien puolella koska ne saa kirjaimellisesti pataansa kaikilta (ok, ei Pelicansilta), vaan vuodesta 1992.

P.S. Ens kerralla kun ostat jonkun kirjan, niin älä tee siitä kirja-arvostelua jossa lukee "Ihan sa.tanan huono kansi". =)
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
OK, ihmettelin vain valintaasi. Itse kannatin Kidderminster Harriersia asuessani Englannissa joskus 90-luvun lopussa ja sen jalkeen. R&D kavi heidan kanssaan muistaakseni kolmoseen noususta kovaa kamppailua ja kaverini muistutti monta kertaa erosta harrastelijapohjaiseen Harriersiin ja R&D:n valilla jossa pelasi jo tuolloin ammattilaisia ja lahtokohdat eri tasolla.

Olet oikeassa ostojoukkueista vaikka kakkosessa ja sita alemmassa niita on harvoja. Kukapa sita nimen perusteella JypHT:takaan valitsisi.. tai kidderminsteria.

Diggailen itsekin Chelseata vaikka tana vuonna puntia on uhrattu jokunen pauna..
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Pronger
OK, ihmettelin vain valintaasi. Itse kannatin Kidderminster Harriersia asuessani Englannissa joskus 90-luvun lopussa ja sen jalkeen. R&D kavi heidan kanssaan muistaakseni kolmoseen noususta kovaa kamppailua ja kaverini muistutti monta kertaa erosta harrastelijapohjaiseen Harriersiin ja R&D:n valilla jossa pelasi jo tuolloin ammattilaisia ja lahtokohdat eri tasolla.

Olet oikeassa ostojoukkueista vaikka kakkosessa ja sita alemmassa niita on harvoja. Kukapa sita nimen perusteella JypHT:takaan valitsisi.. tai kidderminsteria.

Diggailen itsekin Chelseata vaikka tana vuonna puntia on uhrattu jokunen pauna..

Mulle on loppujen lopuks ihan sama mitä kukakin kannattaa. Mut kunhan ei vaihda sitä joukkuetta sen mukaan kuka menestyy. Että jos oli ennen ManU:n puolella, niin sitä ei saa vaihtaa, koska ne ei nyt johda sarjaa (vai johtaako, en oo kattonnu tilannetta). Mut sen mä ymmärrän et jos pidät vaikkapa Forssellista ja se siirtyy Birminghamiin, niin säkin alat kannattamaan niitä. Se on jopa suotavaa.

Ja kakkosen joukkueista varmaan aika monen pelaajabudjetti on samaa tasoa kuin R&D:n. Ei mitään faktapohjaista tietoa, mut siitä päättelin et eikös R&D:n pelaajisto ole melkein sama kuin kolmosessa? Tai jopa Conferencessa. Eikös ainakin Darby ja Turley ole pelanneet monta vuotta R&D:ssä. Että ei ne mitään joukkueellista pelaajia hankkineet vaikka nousu tulikin. Itseasiassa, tuliko Rodney Jackin lisäks ketään avauskokoonpanoon nyt viime kesänä?
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Jaymond Flurrie
. Mut sen mä ymmärrän et jos pidät vaikkapa Forssellista ja se siirtyy Birminghamiin, niin säkin alat kannattamaan niitä. Se on jopa suotavaa.

Off topiccia, mutta joukkuetta ei vaihdeta pelaajasiirrosten vuoksi. Joukkue on sama ja pysyy, pelasi siellä sitten Miklu tai Litti.
Naista voi vaihtaa, mutta joukkuetta ei! Meni tiimillä sitten hyvin tai hyvin huonosti...
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Clark Kent
Off topiccia, mutta joukkuetta ei vaihdeta pelaajasiirrosten vuoksi. Joukkue on sama ja pysyy, pelasi siellä sitten Miklu tai Litti.
Naista voi vaihtaa, mutta joukkuetta ei! Meni tiimillä sitten hyvin tai hyvin huonosti...

Edelleen off topicia, mut tarkotin sitä ettei sun tarvii olla välttämättä minkään joukkueen puolella, mut toivot joukkueen voittavan, koska sun suosikkipelaajas, oli se sit miklu tai Forssell, saa siitä arvostusta ja voi siirtyä parempaan seuraan tai saada enemmän peliaikaa tms.

Otetaan esimerkki. X:n isä pelaa FC Interissä. Kun FC Inter voittaa ja X:n isä tekee maaleja, X:n isä siirtyy HJK:in ja siinä ei kai ole mitään syytä miksi X olisi Interin eikä HJK:n puolella? (Varsinkaan jos X ei ole turkulainen.)

Mut joo, mäkään en pidä niistä tyypeistä jotka tuli Avsin puolella ku "meiän Teemu" (joka on saanu tällä kaudella hienoa kilpailua aikaan Dan Hinoten kanssa ja jonka merkittävin saavutus on niskansa telominen...) "pelaa" nyt siellä. melkeinpä toivosin että Selänne lähetettäisiin Carolinaan ja saataisiin takaisin Radim Vrbata joka sentään sai aikaan jotakin, ja vaikka olisikin pelannut rahasta (toisin kuin Teemu ei), ei tienannut juuri mitään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös