Viestin lähetti Pronger
Offtopiccia Jay Flurrielle:
Miten hemmetissa susta on tullut Rushden & Diamonds fani? Kakkosdivariin rahalla paassyt ja silla kasattu ostojoukkue vailla mitaan perinteita.. pthyi!
Eli ensinnäkin mä olen ollut R&D "fani" (siis noi ei oikeastaan kuuluis ees samalle sivulle Avsin kans) jo vuodesta 1997. Mikäli sä tunnet R&D:n historiaa yhtään, ne pelas sillon jossain ihan muualla kuin kakkosessa itse asiassa nelosessa (Nationwide Conferencessa).
Ja sit toisekseen, mä en ole ollut kenenkään pelaajan, rahan, kaupungin tms. takia. Ihan puhtaasti nimestä se lähti, niillä vaan on pikkusen hienompi nimi ku joku "Porin Ässät" tai "Man Utd" tai edes "Colorado Avalanche".
Ja kolmanneks, mikä englantilainen joukkue EI ole kasattu ostamalla pelaajat? R&D:llä ei ole perinteitä, mitä nyt kymmenen vuotta, mut sitte voit kirjottaa ettei ole Avsillakaan. Rushden & Diamonds, niinkuin nimikin kertoo, on kahden joukkueen fuusio. Niinkuin vaikka Ässät on. Ne joukkueet oli Irthlingborough Diamonds (1947) ja Rushden Town (1889), jotka olivat perinteisiä joukkueita. Ei mitään huippuseuroja, mutta perinteisiä. Eli tavallaan seura on pelannut jo yli 160 vuotta, eikö? ;-)
Eli lyhyesti, kuten en ole ollut Avsinkaan puolella sen takia että joku Selänne tuli sinne, vaan vuodesta 1989, niin en ole ollut R&D:n puolellakaan rahojen vuoks.
Tai Ässien puolella koska ne saa kirjaimellisesti pataansa kaikilta (ok, ei Pelicansilta), vaan vuodesta 1992.
P.S. Ens kerralla kun ostat jonkun kirjan, niin älä tee siitä kirja-arvostelua jossa lukee "Ihan sa.tanan huono kansi". =)