Muistetaan nyt kuitenkin, että tapahtuma keskeytettiin sen takia, että Klubipäädyn mustiin pukeutuneet kommandopipoiset aivokääpiöt ryntäsivät katsomosta kentälle ja roikkuivat päätyverkossa sitä repien kuin Korkeasaaren paviaanit. Sillä erotuksella, että paviaanit ovat fiksumpia ja sofistikoituneempia.Oli kyse aikuisuuden kynnyksellä olevista nuorista tai ei, niin vaatii melkoisen kana-aivon "minä, minä, maailman napa" -lähestymiskulman elämään marssia arviolta 10 tuhannen ihmisen yleisötapahtumaan – jonne päästäkseen kaikki nämä muut katsojat ovat varanneet rahaa ja aikaa – ajatuksella, että minulla on jonkinlainen oikeus häiriköidä ja toimia tavalla, jonka takia tapahtuma joudutaan keskeyttämään.
Jos tämä toisen päädyn Mensa-kerho tietäisi kuka on Mauno Koivisto ja tuntisi tämän aforismeja, tietäisivät ettei pidä provosoitua kun provosoidaan.
Taisi siellä IFK-päädyssäkin jokunen sortua ylilyönteihin, mutta vähän liiallista tämä ainainen IFK-fanien syyllistäminen, muiden ja erityisesti omien toimesta.
Viimeksi muokattu: