Yleensä väitteen esittäjällä on todistus velvollisuus, mutta sinulle on nyt täällä vastattu, eikä minulla ole niihin paljoa lisättävää...
Kannattaako olla jääräpäisesti silmät ummessa kulkeva perusporilainen, vai kerran avata silmänsä ja uskoa kun joku sanoo, että maailmalla ihan oikeasti tunnetaan eri tavat kuin Torikahvilan pullatiskillä. Jaksat hokea kaikista asioista, joista olet eri mieltä, -Ei pidä paikkaansa... -Ei kyllä ole... -Ei varmasti ole...
Minä olen esittänyt perustelut
kaikille väitteilleni koskien Jegliciä. Voit lukea ne tuolta alkuperäisestä ketjusta.
Jeglic on tehnyt sopimuksen Slovaniin nelosketjun hyökkääjänä, se että hän on onnistunut tällä kaudella vaikuttaa vasta tuleviin sopimuksiin...
Tietääkseni Jegla pelaa kakkosessa ja on joukkueensa 4. paras pistemies. Mihin rooliin hän sopimuksen teki, voimme vain arvailla, mutta tuskin häntä puolustavaan rooliin on ajateltu ja maalintekijöille yleensä maksetaan vähän paremmin, kuten hyvin tiedät.
Kuten ehkä myös tiedät, eivät kaikki pelaajien palkkiot ulkomaisissa seuroissa kulje seuran oman kassan kautta. Ja jos miehen tunnet, niin varmaan myös tiedät, että Jegla on hiljattain hankkinut uuden Porschen? Ei taida äijän palkka ihan kokonaan rasittaa Slovanin budjettia.
...Väitteesi että, kaksi Venäjää vastaan tehtyä maalia olisi nostanut Jeglicin ykköskorin pelaajaksi, ei pidä paikkaansa.
Taas tämä kuuluisa "ei pidä paikkaansa" ilman mitään perusteluja. Eiköhän se niistä kahdesta maalista Jeglicin nousu kohti parempia ansioita ole alkanut. Pojalla kävi Joulu, kun pääsi pienen maan edustajana Olympialaisten näyteikkunaan esittelemään mihin pystyy ja lisäksi vielä onnistui iskemään ne maalit Venäjää vastaan.
Vai väitätkö tosissasi, että potkut Ässistä ja kevät DELliä olivat ne meriitit, jolla KHL-sopimus aukesi? Ei tarvitse enää vastata. Annetaan olla. Olet oikeassa.