Minkä ihmeen taklauksen??Selin pressissä totesi, että polven sivuside on rikki Bloodin taklauksen seurauksena.
Minkä ihmeen taklauksen??Selin pressissä totesi, että polven sivuside on rikki Bloodin taklauksen seurauksena.
Jalkapyyhkäisyn.Minkä ihmeen taklauksen??
Jalkapyyhkäisyn.
Jalkapyyhkäisyn.
Mutta kiekottomaan pelaajaan osui, joka loukkaantui tilanteessa. Pelaajan kanssa jonka kanssa oli ollut sanomista läpi ottelun ja joka on vastustajan ykkössentteri. Varmaankin sattumaa tuo osuma.Jalkapyyhkäisy ei ole rakkaus, eikä tuossa jalkapyyhkäisy tapahtunut.
Samankaltaisia viiltäviä analyyseja Jyväskylän suunnalta tuli Tukosenkin loukkaannuttua.
Matikainen itse sanoi lehdistötilaisuudessa Bloodin ja Perrinin välillä olleen pokkanokkaa kautta pelin, siitäkin voi päätellä oliko sattumaa vai ei..
Samankaltaisia viiltäviä analyyseja Jyväskylän suunnalta tuli Tukosenkin loukkaannuttua.
Matikainen itse sanoi lehdistötilaisuudessa Bloodin ja Perrinin välillä olleen pokkanokkaa kautta pelin, siitäkin voi päätellä oliko sattumaa vai ei..
Mutta kiekottomaan pelaajaan osui, joka loukkaantui tilanteessa. Pelaajan kanssa jonka kanssa oli ollut sanomista läpi ottelun ja joka on vastustajan ykkössentteri. Varmaankin sattumaa tuo osuma.
Hyi helvetti. Kaverihan saalisti Perriniä. Tästä on vahinko erittäin kaukana.
Ole vain uskossa vahva, että tuolaiset tilanteet ovat vahinkoja. Toki se mahdollistakin on, mutta kohtuullisen hyvin kentällä ollaan kartalla siinä missä mennään.Molemmat osuivat kiekkottomaan pelaajaan ja toinen epäonnekseen loukkaantui.
Ole vain uskossa vahva, että tuolaiset tilanteet ovat vahinkoja. Toki se mahdollistakin on, mutta kohtuullisen hyvin kentällä ollaan kartalla siinä missä mennään.
Jalkapyyhkäisyä en kyllä tosta saa millään, mut tää muuttaa ehkä mun näkökulmaa tohon loukkaantumiseen johtavaan tilanteeseen koska selvästihän Bloodin kohteena tossa on kiekoton Perrin.
Toihan on paljon selvempi jalkapyyhkäisy kuin Tallinderilla?Jalkapyyhkäisyä en kyllä tosta saa millään, mut tää muuttaa ehkä mun näkökulmaa tohon loukkaantumiseen johtavaan tilanteeseen koska selvästihän Bloodin kohteena tossa on kiekoton Perrin.
Just just. Oikea jalka Perrinin molempien jalkojen taakse ja mukava työntö siihen päälle.....
Just just. Oikea jalka Perrinin molempien jalkojen taakse ja mukava työntö siihen päälle.....
Lues nyt se sääntö ennen kuin enää itse selität täällä mitään.Mitä sä selität? Kyllähän se jalka on Perrinin jalkojen takana mutta itse pyyhkäisyliike/takaapäin kampitusliika jalallahan tosta puuttuu kokonaan. Sama se oliko pyyhkäisy tai ei, niin turha teko toi on kiekottomaan mieheen.
Toihan on paljon selvempi jalkapyyhkäisy kuin Tallinderilla?
Olen samaa mieltä. Joka jengistä parhaat paskaksi. Ei ole vittu vitsi.Myös TPS voisi keskittyä ainakin osan vastustajien kanssa loppukauden siihen, että silvotaan vastustajan parhaat. Vielä on talvea jäljellä. En edes pilaile, meiltä viety kaksi pistepörsän kärkijätkää näillä, viedään kusipäiltä sitten samat ennen ratkaisupelejä missä emme tule näiden takia olemaan.