ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 324 336
  • 2 488

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
MM-95 -nostalgian hengessä YLE järjestää kilpailun, johon voi osallistua vain postikortilla tai faksilla. Mielestäni Globenin henki on vain tekosyy, oikeasti Yleisradio haluaa kunnioittaa Penttiä. Olen aivan varma, että Pena istuu tällä hetkellä Saabinsa ratissa herkistyen, kuinka YLE kunnioittaa häntä ja yrittää pitää faksiperinteen elossa.

http://yle.fi/urheilu/unohda_twitte..._pelipaita_postikortilla_tai_faksilla/7975528
(Linkissä puhetta tästä YLE:n kilpailusta)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
MM-95 -nostalgian hengessä YLE järjestää kilpailun, johon voi osallistua vain postikortilla tai faksilla. Mielestäni Globenin henki on vain tekosyy, oikeasti Yleisradio haluaa kunnioittaa Penttiä. Olen aivan varma, että Pena istuu tällä hetkellä Saabinsa ratissa herkistyen, kuinka YLE kunnioittaa häntä ja yrittää pitää faksiperinteen elossa.

Kuulin tästä ohi mennen ja en ollut varma oliko se myös faksilla vai pelkästään faksilla. Netistä löytynee palveluita millä voi lähettää fakseja, olen sellaista joskus käyttänyt. Ei siitä ihan hirveästi alle 20 vuotta tosin ole.

Olisihan se vähän huijausta, mutta ei niin vakavaa, koska tarkoitus olisi hyvä. Napataan palkinto Jatkikselle ja lahjoitetaan se jonnekin lastensairaalle tai mitä niitä on.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Nyt pistää vituttamaan niin ettei veri kierrä. Tuli taannoin annettua palautetta Karjalaiselle Penan syrjimisestä, johon kukaan ei koskaan mitenkään vastannut. Nyt ne jumalauta kehtaa saastuttaa mun sähköpostin lähettämällä kutsun: Tervetuloa Karjalaisen lukijaraatiin!!
Saatana, koskaa en oo lukenu teidän paska-aviisia, enkä lue!
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Hetken asiaa pohdittuani päätin osallistua lukijaraatiin ja ilokseni huomasin, että ensimmäisen kyselyn lopussa oli kysymys:
Monilla maakunnilla on oma maakuntapäivänsä. Pitäisikö Pohjois-Karjalallekin nimetä maakunnan oma juhlapäivä?
Vastasin luonnolisesti, että kyllä ja peruisteluiksi kirjoitin:
Pentti, Pena, Matikainen on syntynyt 5.10. Sama Pena joka valittiin taannoin kaikkien aikojen pohjoiskarjalalaiseksi teidän lukijaäänestyksessä. Te kuitenkin päätitte mielivaltaisesti hylätä kaikki Penalle annetutut äänet, koska ne olivat muka pilailutarkoituksessa lähetettyjä.
Nyt voittekin korjata tilanteen ja julistaa lehtisessänne, että jatkossa Pohjois-Karjalan maakunnan juhlapäivä on 5.lokakuuta. Penan päivänä. Toivon koko sydämestäni että pystytte nielemään ylpeytenne ja antamaan Penalle hänen ansaitsemansa arvostuksen.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt pistää vituttamaan niin ettei veri kierrä. Tuli taannoin annettua palautetta Karjalaiselle Penan syrjimisestä, johon kukaan ei koskaan mitenkään vastannut. Nyt ne jumalauta kehtaa saastuttaa mun sähköpostin lähettämällä kutsun: Tervetuloa Karjalaisen lukijaraatiin!!
Saatana, koskaa en oo lukenu teidän paska-aviisia, enkä lue!

Sama juttu täällä. En kuitenkaan aio osallistua, koska viesti on lähetetty pelkästään sähköpostilla. Odottelen postikorttia ja/tai kirjettä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt pistää vituttamaan niin ettei veri kierrä. Tuli taannoin annettua palautetta Karjalaiselle Penan syrjimisestä, johon kukaan ei koskaan mitenkään vastannut. Nyt ne jumalauta kehtaa saastuttaa mun sähköpostin lähettämällä kutsun: Tervetuloa Karjalaisen lukijaraatiin!!
Saatana, koskaa en oo lukenu teidän paska-aviisia, enkä lue!

Sama juttu täällä. En kuitenkaan aio osallistua, koska viesti on lähetetty pelkästään sähköpostilla. Odottelen postikorttia ja/tai kirjettä.

Siis tähänkö sinut kutsuttiin?

http://www.karjalainen.fi/lukijaraati?src=nav

Tästäkö pääsisin äänestämään lokakuun viidettä Pohjois-Karjalan ikiomaksi juhlapäiväksi?
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oma ehdotukseni Pohjois-Karjalan juhlapäiväksi on 28.2. Kyseisenä päivämääränä, vuonna 1988, Pentti Matikaisen valmentama Suomen jääkiekkomaajoukkue kaatoi Calgaryn olympialaisissa Neuvostoliiton punakoneena tunnetun tähtisikermän.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ihan sitä vaan, että tuolla Liiga-puolella ainakin kaksi eri kirjoittajaa yritti töniä. Aika heikoksi jäi, mutta jos vaikka tulisivat ite kertoon.
Ensin teki oman Horror Teaminsä yksi, vieläpä IFK-faniksi itseään väittävä:
Urheilutoimenjohtaja
Pentti Matikainen

Faxi pena itseoikeutettu herra tällä sivulla!
Sitten toinen ihmetteli erään kirjoittajan kauhukokoonpanoa (ei siis yllä mainittu.) Tämän voisi toki pistää vähäisen liigakokemuksen piikkiin, mutta ei kyllä kelpaa selitykseksi:
Mitä? Eikö Fööni Matikaiselle lohkea mitään roolia tässä Oy:ssä? Edes VirmasMasan varamiehenä?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sitten toinen ihmetteli erään kirjoittajan kauhukokoonpanoa (ei siis yllä mainittu.) Tämän voisi toki pistää vähäisen liigakokemuksen piikkiin, mutta ei kyllä kelpaa selitykseksi:
Tuo mainitsemasi kauhukokoonpano oli muuten minun kokoonpanoni. En tietenkään voinut nimittää Penaa Horror Teamin johtoon, koska Fööni teki Calgaryn olympialaisissa ja Prahan MM-kisoissa suomalaista kiekkohistoriaa, mikä takaa ikuisen koskemattomuuden minun silmissäni.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ihan sitä vaan, että tuolla Liiga-puolella ainakin kaksi eri kirjoittajaa yritti töniä. Aika heikoksi jäi, mutta jos vaikka tulisivat ite kertoon.
Ensin teki oman Horror Teaminsä yksi, vieläpä IFK-faniksi itseään väittävä:

Sitten toinen ihmetteli erään kirjoittajan kauhukokoonpanoa (ei siis yllä mainittu.) Tämän voisi toki pistää vähäisen liigakokemuksen piikkiin, mutta ei kyllä kelpaa selitykseksi:


Nyt kyllä meni ohi ja lujaa! Voidaanko kerrata vielä että yksinkertaisimmatkin tajuaa ;)
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Paha töniminen jäänyt raportoimatta, vaikka varmasti moni on tämän röyhkeyden huipun jo huomannut ja mm. FASlapsi on koittanut paikkailla asiaa avaamalla paremman ketjun.

Pahoitteluni näin alkuun, kun vähän finaali viivästyi...

Nyt kävi niin, että finaaliin on valittu ainoastaan kaksi miestä kolmen sijaan. Pekka Rinne ja Andrea Pirlo saivat kumpikin neljä ääntä ja muut saivat sitten hajaääniä. Kuten huomaatte, mielivaltaisesti olen hylännyt Pentti Matikaisen ja Marko Kiprusoffin saamat äänet! Eihän kukaan voi tosissaan pitää heitä hyvännäköisinä...

Äänestää voi viikon verran ja Jatkoajan kesäkundi 2015 on selvillä 26.7.2015!

Ymmärtääkseni Pentin hylkääminen johtui edellä esitettyjen valheellisten perustelujen lisäksi mm. siitä, että äänet tulivat usealta eri nimimerkiltä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Penttiä ei varsinaisesti ole tönitty, mutta ihmetykseni oli suuri kun luin Manchester Unitedin huippuveskari de Gean kariutuneesta siirrosta, ilmeisesti siirron varmistama faksi oli saatu liikkeelle liian myöhään.

Kyllä mä vähän ihmettelen, ettei asiassa ole konsultoitu johtavaa ammattilaista, paitsi faksien, myös pelaajasiirtojen osalta.

Sööriä sittenkin tönitty?
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Sööriä sittenkin tönitty?

En usko Pentin tönimiseen tässä tapauksessa.
Kyse onniin turhanpäiväisestä nappikaupasta ja muutoinkin aivan mitäänsanomattomasta asiasta, että Pentti on kieltäytynyt konsultoimasta näitä tahoja. Varmasti Pentin apua on kysytty ja suuria summia tarjottu avun saamiseksi, mutta The Siriä ei ole kiinnostanut.

Eilen lähetin töissä faksin (mikä on nykyään aika harvinaista), mietin samalla Penttiä lämmöllä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika käsittämätöntä, että palstalla toisaalla äänestetään Suomen kaikkien aikojen valmentajaa ja joku nevahöörd Jalonen on kärjessä ja Söörillä vain hajaääniä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Nykypolvet tuppaavat unohtamaan että SIR valoi sen perustan jolle Jaloset ja Westerlundit ovat hommansa rakentaneet. Ilman SIRn pohjatyötä olisi Suomi jalkapalloyhteiskunta.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Aika käsittämätöntä, että palstalla toisaalla äänestetään Suomen kaikkien aikojen valmentajaa ja joku nevahöörd Jalonen on kärjessä ja Söörillä vain hajaääniä.
Ihmettelin samaa, taisin olla kolmas kuka Penaa äänesti.

Tokihan aina äänestetään sitä kuka viimeisimmäksi ollut pinnalla, ei niitä pioneerejä, jotka on paskoilla rostereilla pioneereina repineet mitaleita jo aikoja sitten.
Pena toi tosiaan lätkäbuumia osaltaan ja loi pohjan näillä Jalosille, jotka voivat nyt paistatella ja korjata hedelmää. Hyvä näin.
Monestihan Sirin vaikutusta aliarvioidaan ja miestä pidetään jopa vitsinä, todellisuudessa mies on hyvin kaukana siitä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Luonnollisesti äänestin The Siriä. Kuinkahan moni tämänkin ryhmän jäsen on mennyt äänestämään jotain muuta vaihtoehtoa...? Tunnustakaa, luopiot!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eräs brittiläinen palveluntarjoaja aikoo ilmeisesti pitää asiakkaansa ihan vain tönimällä:

"The FAX service has been discontinued..."
 

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Vanha kaarti pitää perinteitä yllä: Martti Servon Huutoboksiin (ISTV) oli mahdollista lähettää myös fakseja. Pena lähetti neljä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Vanha kaarti pitää perinteitä yllä: Martti Servon Huutoboksiin (ISTV) oli mahdollista lähettää myös fakseja. Pena lähetti neljä.

Itse laitoin töissä myös tänään yhden faksin.

Mutta niinhän se on, että yksinkertaisimmillaan (parhaimmillaan) scouttaaminen on sitä, että on faksi, teksti-tv:llä varustettu televisio, kartonki puniasta North Statea, pussi Jenkkiä, sekä pullo brandya.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä on jonkun työsuojeluviranomaisen numero? Salkkareista:

"Mä olen nopea oppimaan, telefaksinkin opin tosta vaan."

Sairaanhoitaja ei nyt ilmeisesti saa työpaikkaa, vaikka taidot riittävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös