Ässien yleisötavoite

• 136 545
  • 838

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, SJK, Bayern München, Joshua Kimmich
Kyllä se lauantai näyttää vetävän enemmän väkeä kuin muut päivät, eilenkin oli ~1200 katsojaa enemmän kuin viime perjantaina. Eilen päästiin kuitenkin yli 5100 katsojan joka on kauden kolmanneksi suurin määrä.
Ensi lauantainakin voidaan päästä yli viiden tonnin kun Hämeestä tulee 1000 katsojaa.
Kyllä lauantaina pitää olla loppuunmyyty Enersense areena, jos vastustaja tuo 1000 fania mukanaan… jos ei ole, niin hieman pettynyt olen Ässä faneihin.

Edit. Kyllä seisomakatsomosta täytyy lähteä enemmän ääntä kuin jostain mouhijärveläisistä.

Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Kyllä lauantaina pitää olla loppuunmyyty Enersense areena, jos vastustaja tuo 1000 fania mukanaan… jos ei ole, niin hieman pettynyt olen Ässä faneihin.

Edit. Kyllä seisomakatsomosta täytyy lähteä enemmän ääntä kuin jostain mouhijärveläisistä.
Jos katsoo myytyjä lippuja niin käytännössä istumapaikat jo loppu.

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näinhän se pitäisi olla, ja haluaisin että olisi, mutta valitettavasti sinioranssit tämän taistelun tuolla väkimäärällä vie 0-6. Viekööt ässät sitten kentällä 6-0.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomiseen Tappara- peliin myyty jo yli 5600 lippua Ässien Facebookin mukaan. Istumaliput alkavat olla vähissä, seisomakatsomoon on noin 300 lippua ja sauna-aitio on vielä vapaana.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Laitetaanpa vaikka tänne kyselyä. Itse olen tulossa katsomaan 1.2. Ässät-SaiPa ottelua. Vieläkö Winstonista lähtee ottelu busseja hallille?

Mukava viikonloppu edessä, kun Lappeesta junailen jo perjantaina Poriin ja sunnuntaina takaisin kotia itään. Rai rai.

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Laitetaanpa vaikka tänne kyselyä. Itse olen tulossa katsomaan 1.2. Ässät-SaiPa ottelua. Vieläkö Winstonista lähtee ottelu busseja hallille?

Mukava viikonloppu edessä, kun Lappeesta junailen jo perjantaina Poriin ja sunnuntaina takaisin kotia itään. Rai rai.
Juuri oli Satakunnan Kansassa juttu, että Pub Winston menee kiinni 2.1. ja avataan 14.2. Remonttia tekevät. Bussien kohtalosta uutisessa ei kerrottu mutta voisi kuvitella, että hiljaista on sen suhteen.

Tuamas

Jäsen
Juuri oli Satakunnan Kansassa juttu, että Pub Winston menee kiinni 2.1. ja avataan 14.2. Remonttia tekevät. Bussien kohtalosta uutisessa ei kerrottu mutta voisi kuvitella, että hiljaista on sen suhteen.

Patabussit kulkee, torilta lähdöt 30 ja 60 min ennen pelin alkua, hinta 2€ (sama hinta riippumatta ottaako menon vai menopaluun).

Voi käydä Hunttersissa ottamassa muutaman paremman oluen ja mennä tolla, ni parannettuna sama elämys ko Winstoni bussis.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Huomiseen Tappara- peliin myyty jo yli 5600 lippua Ässien Facebookin mukaan. Istumaliput alkavat olla vähissä, seisomakatsomoon on noin 300 lippua ja sauna-aitio on vielä vapaana.

Eli n. 4600 lippua oli myyty ilman ylöjärveläisiä. Ei nyt mikään ihan mahdoton määrä lauantaipeliksi, täällä on tottunut turhan korkeisiin kävijämääriin.

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Jep, meitäkin olisi 3 huomenna ollut tulossa, mutta enää ei istumalippuja saa. Vähän liian myöhään varmistui tulo, enkä ennakkoon uskaltanut lippuja ostaa. Ihmettelin tosin alku viikolla, että aika vähän olikin enää silloin istumapaikkoja tarjolla.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ihan hauska kun Facebookissa oli jotain "vieraat o hyvät ja istuu alas, kyllä kotiväki seisoo"

Eli siis noin tuhat Tapparan kannattajaa tulossa paikalle. Onpa jännä nähdä mihin heidät oikein on tungettu. B-päädystä varmaan puolet varattu heille

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ihan hauska kun Facebookissa oli jotain "vieraat o hyvät ja istuu alas, kyllä kotiväki seisoo"

Eli siis noin tuhat Tapparan kannattajaa tulossa paikalle. Onpa jännä nähdä mihin heidät oikein on tungettu. B-päädystä varmaan puolet varattu heille
Paljonko ipafaneille oli Porissa sillon megamatkallaan varattuna? Samaa paikkaa veikkaisin eli b-päädyn kulmaa.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Paljonko ipafaneille oli Porissa sillon megamatkallaan varattuna? Samaa paikkaa veikkaisin eli b-päädyn kulmaa.
Juu. Eiköhän tuo ole nykyään kaikkien kannattajamatkojen paikka. Ja syystä on monesta suunnasta todettu, että Porissa yhteistyötä arvostetaan. Sen nyt todistaa jo vierasryhmän paikkakin.

Lähtökohtaisesti säälin lähellä olevia kausikorttilaisia, ja välillä sivusilmällä huolestuin perheen pienempien hyvinvoinnissa esimerkiksi Sportin vierailun aikaan.

Olen ehkä vanha jo, enkä kiekkoihmisenäkään kummoinen. Silti näen juuri lasten viihtyvyyden ja turvallisuuden tärkeämpänä kuin sen, että joku "laa laala laalaa, ei löydy"-lauluja veisaava kannattajaryhmän pomo viihtyy.

Meneeköhän 20 tuolia rikki tänään?

Suosikkijoukkue
Ässät ja Fc Barcelona. Sympatiat: SaiPa
Juu. Eiköhän tuo ole nykyään kaikkien kannattajamatkojen paikka. Ja syystä on monesta suunnasta todettu, että Porissa yhteistyötä arvostetaan. Sen nyt todistaa jo vierasryhmän paikkakin.

Lähtökohtaisesti säälin lähellä olevia kausikorttilaisia, ja välillä sivusilmällä huolestuin perheen pienempien hyvinvoinnissa esimerkiksi Sportin vierailun aikaan.

Olen ehkä vanha jo, enkä kiekkoihmisenäkään kummoinen. Silti näen juuri lasten viihtyvyyden ja turvallisuuden tärkeämpänä kuin sen, että joku "laa laala laalaa, ei löydy"-lauluja veisaava kannattajaryhmän pomo viihtyy.

Meneeköhän 20 tuolia rikki tänään?
Lupasivat mulle omalla foorumilla ettei penkkejä mee rikki kun kumminkin ovat vain tappara faneja:D

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tääl on kyl ihan mukavasti väkeä. Mut jumalauta tääl alkaa olla liian vähän parkkipaikkoja. Porin mettä on ihan täynnä autoja, muistan kun 20 vuotta sitten olin melkein ainoa joka jätti autonsa moukaripörssille. Kaupunki on luvannut kunnostaa sinne parkkialueen mut saa nähdä toteutuuko ennen 2030 -lukua.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tääl on kyl ihan mukavasti väkeä. Mut jumalauta tääl alkaa olla liian vähän parkkipaikkoja. Porin mettä on ihan täynnä autoja, muistan kun 20 vuotta sitten olin melkein ainoa joka jätti autonsa moukaripörssille. Kaupunki on luvannut kunnostaa sinne parkkialueen mut saa nähdä toteutuuko ennen 2030 -lukua.
Tähän toki vaikuttaa ne 19 bussia hiekkaparkkiksella. Ja sitten oman elämän sankarit, jotka ajavat autonsa juuri niin kuin tykkää, vaikka liikennettä ohjattaisiin.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lauantain Ässät-Ilves peliin oli myyty eiliseen mennessä 4.300 lippua. B1-B4 katsomoista ei juuri vierekkäisiä paikkoja löydy, samoin C3 ja C4 näyttää aika täydeltä Ticketmasterin kartan mukaan. Eiköhän Karhujen juhlaotteluun saada ihan mukava yleisömäärä.

Talviklassikon lipunmyynti kohtuullisessa vauhdissa (tiedot kahden päivän takaa).
Pe 24.1. myyty 58%
La 25.1. myyty 81%

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Talviklassikon lipunmyynti kohtuullisessa vauhdissa (tiedot kahden päivän takaa).
Pe 24.1. myyty 58%
La 25.1. myyty 81%
Eli siis toisin sanoen lauantaille on nyt puhki 7000 katsojaa ja perjantaille 5000 katsojaa. Lipunmyynti on selvästi nyt tässä joulun ympärillä ollut suvantovaiheessa, mutta tapahtumaan on toki edelleen kolme viikkoa aikaa (onpahan muuten tuhottaman pitkä aika tällainen kolmen kuukauden tauko Lukko-ottelujen välillä), joten voinee odottaa kovempaa ostopiikkiä olevan vielä tulossa..

Lauantai kait ehtii myymään täyteen, mutta perjantai ei kyllä oikein enää millään..

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Enää jännätään tuleeko perjantai Talviklassikosta loppuunmyytyä. Lauantai nyt näyttää päivänselvältä ja silloin olen itsekin menossa. Ei ole varmaan Talviklassikkoa budjetoitu tohon kauden yleisökeskiarvotavoitteeseen? Ainakin nämä tulee mukavasti sitä nostamaan.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Noilla lukemilla taidetaan talviklassikosta päästä juuri ja juuri omilleen. Ei paljon voittoa saatavissa, mutta elämyksiä katsojille toivottavasti sitäkin enemmän.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enää jännätään tuleeko perjantai Talviklassikosta loppuunmyytyä. Lauantai nyt näyttää päivänselvältä ja silloin olen itsekin menossa. Ei ole varmaan Talviklassikkoa budjetoitu tohon kauden yleisökeskiarvotavoitteeseen? Ainakin nämä tulee mukavasti sitä nostamaan.
Talviklassikoista on otettu yleisömäärätilastoihin aina täyteen myydyn hallin verran.
Mikä muuten on Ässien yleisötavoite tälle kaudelle? Oliko niin, että sitä ei ole julkistettu?

Viime kaudella keskiarvo oli 4657 (tavoite 4200).
Lähde tilinpäätös:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy