Sama juttu. Eiköhän se sieltä. Onneksi aikaa on, lepoa annetaan myös meille.Minulle ei ainakaan ole vielä tullut.
Sama juttu. Eiköhän se sieltä. Onneksi aikaa on, lepoa annetaan myös meille.Minulle ei ainakaan ole vielä tullut.
Joo ehkei pitäisi painehtia lipuista nyt vaan nauttia. :DSama juttu. Eiköhän se sieltä. Onneksi aikaa on, lepoa annetaan myös meille.
Kyllä mä Kerhon peleihin ostin liput etuosto-oikeudella. Nyt tuo ainakin Facebookissa julkaistu mainos vaikuttaa siltä että liput tulevat kaikille myyntiin huomenna. Eikä vastustajaa edes tiedetä vielä.Tarkista roskapostit.
Oletko varmasti ilmoittanut kausikorttisi yhteystietoihin käytössä olevan sähköpostiosoitteen?
Paitsi jos vastassa on HIFK, silloin 5.4. pelataan Porissa (ellei mene neljässä).Kotiottelut ovat muuten perjantai 28.3., keskiviikko 2.4. ja tarvittaessa maamantai 7.4
Jaa, no enpä tiedä sitten. Itsellä on istumakausari.Kyllä mä Kerhon peleihin ostin liput etuosto-oikeudella. Nyt tuo ainakin Facebookissa julkaistu mainos vaikuttaa siltä että liput tulevat kaikille myyntiin huomenna. Eikä vastustajaa edes tiedetä vielä.
Kotiottelut ovat muuten perjantai 28.3., keskiviikko 2.4. ja tarvittaessa maamantai 7.4.
Eiköhän tuo huomenna sitten selviä. Vähän erikoista uutisointia vaan sekä omasta mielestä turhaa hätiköintiä, ensimmäinen kotipeli on kuitenkin vasta viikon päästä.Jaa, no enpä tiedä sitten. Itsellä on istumakausari.
Tulisko huomenna sitten myyntiin istumaliput kaikille ja seisomaliput etuostolla?
Aikamoista perseilyä tämän kierroksen lipunmyynti. Minkä takia pitää paniikilla tuoda liput viikkoa aiemmin myyntiin ja etuosto-oikeus oikein neljäksi tunniksi lauantai-aamupäivällä. Sama koskee varmaan 67-klubinkin etuosto-oikeutta.Nyt näyttäisi olevan linkki tullut mailiin. Huomenna 10.00 etuosto-oikeutetuille liput myyntiin.
Hauskinta että ekaan peliin laskuri näyttää myynnin alkavan klo 12 ja toiseen klo 10. Tämän näkee klikkaamalla Ticketmasterilla niitä päivämääriä.Nyt näyttäisi olevan linkki tullut mailiin. Huomenna 10.00 etuosto-oikeutetuille liput myyntiin.
Kun joskus oppisivat tekemään asiat rauhassa ja oikein.Hauskinta että ekaan peliin laskuri näyttää myynnin alkavan klo 12 ja toiseen klo 10. Tämän näkee klikkaamalla Ticketmasterilla niitä päivämääriä.
67-klubilla alkaa klo 12. Samoin fanikerholaisilla.Aikamoista perseilyä tämän kierroksen lipunmyynti. Minkä takia pitää paniikilla tuoda liput viikkoa aiemmin myyntiin ja etuosto-oikeus oikein neljäksi tunniksi lauantai-aamupäivällä. Sama koskee varmaan 67-klubinkin etuosto-oikeutta.
Korjattu!Kun joskus oppisivat tekemään asiat rauhassa ja oikein.
Lippu hommattu perjantain peliin ja eilisen mahtavan pelin jälkeen sitä tulevaa peliä jo oikein odottaa.
Lienee melko selvää ettei 11v ihan kauheasti peliä näe loppuunmyydystä seisomakatsomosta. Joten istumapaikka siinä mielessä loogisempi? Kun ei enää oo kaljakorejakaan minkä päällä seistä.11v-lapselle joutuu ilmeisesti ostamaan seisomokatsomoon pleijareissa normaalihintaisen 21e lipun? Mä en ainakaan löytänyt Ticketmasterilta alennettua hintaa lapsille seisomaan. Sinänsä hassua että lapsi pääsee halvemmalla istumaan kuin seisomaan.
Joo ei oo lasten lippuja seisomaan. Erikoista. Istumaan lastenlippu maksaa 17e niin sieltä meidän 14v muksuille ostin liput ja seisomakatsomoon ne kuitenkin menee pelin katsomaan.11v-lapselle joutuu ilmeisesti ostamaan seisomokatsomoon pleijareissa normaalihintaisen 21e lipun? Mä en ainakaan löytänyt Ticketmasterilta alennettua hintaa lapsille seisomaan. Sinänsä hassua että lapsi pääsee halvemmalla istumaan kuin seisomaan.