Mentiin muuten yleisömäärässä sijalle 5 ohi kärppien.
Mitenhän jos/kun ensi syksynä tulee Isomäkeen raahauduttua niin onko puitteet, palvelut ja oheistarjonta kuta kuinkin muuttumatonta vai näemmekö jotain viilauksia?
Ihan hyvin siihen nähden, että valmentaja peluuttaa tylsää kiekkoa, pelaajat eivät osaa tehdä maaleja eivätkä edes tapella tai muutenkaan viihdyttää.Mentiin muuten yleisömäärässä sijalle 5 ohi kärppien.
Täytyy sanoa, että ehkä joukkue nyt ei paineita asiasta ota huomenna, mutta näin komean kotipelien päätöksen myötä organisaatio varmaan ottaisi riemusta kiljuen vielä myös sen ainakin yhden loppuunmyydyn kotiottelun. Koska kyllä se säälien kotiottelu tulisi olemaan joka tapauksessa loppuunmyyty riippumatta siitä olisiko vastassa Lukko vai KalPaHalli oli 5 kertaa loppuunmyyty kauden aikana, mukaanlukien kaksi viimeistä loppuunmyytyä kotiottelua.
Mitähän nää yleisömäärät olis, jos joku tajuaisi että täällä olis jo yleisö ja ja suomen kiihkein kannattajakunta?Ihan hyvin siihen nähden, että valmentaja peluuttaa tylsää kiekkoa, pelaajat eivät osaa tehdä maaleja eivätkä edes tapella tai muutenkaan viihdyttää.
Mikä vittu meitä porilaisia oikein mahtaa vaivata!
N. 3% inflaatio, yllätys mutta kenelle?No niin, Ässät ratsastaa modernilla aallonharjalla ja myyvät 29 ottelun seisomakausikorttia vanhan 30 ottelun kausikortin hinnalla 169 euroon.
Edit. Liikunta- ja kulttuuriseteleitä ei näköjään pysty käyttämään Ässien sivuilta korttia tilatessa. Ei näkynyt ePassia eikä Smartumia.
N. 3% inflaatio, yllätys mutta kenelle?
Laskutapa tuokin, mutta silloin vertaat omenia päärynöihin. Ulkoilmaottelun järjestämisessä kulu lienee eritasolla mitä hallissa.Jos haluaa kaikki 30 kotipeliä nähdä niin hintaa tulee käsittelykuluineen rapiat 220€, hiukan enemmän kun 3% korotus.
Edit. Mainittakoon, että en silti pidä seisomakausikortin hintaa kohtuuttomana.
Laskutapa tuokin, mutta silloin vertaat omenia päärynöihin. Ulkoilmaottelun järjestämisessä kulu lienee eritasolla mitä hallissa.
Laahaako myynti vähän? Olisin kuvitellut että tonni enemmän ois jo myyty, on kuitenkin kauden avauspeli kyseessä.3400 lippua myyty lauantaille Ässien ig:n mukaan.
Joka on kohdattu ihan äskettäin pariin otteeseen..toki vaisu ja epämielenkiintoinen vastustaja näin kauniisti sanottuna myös verottaa.
Minusta tuo olisi jonkinmoinen farssi. Kyllä kai nyt 5000 pitää rikki mennä?Syyskuun yleisömäärät ovat olleet alhaisia Liigassa, vielähän on kesä kauniine säineen. Toisaalta lauantai on Ässien paras yleisöpäivä.
Joukkue on kiinnostava jos itse on oikeasti kiinnostunut. Viime kevään varjo tuntuu lepäävän raskaana vieläkin monen hartioilla, siitä olisi hyvä päästä jo eroon. Voitothan olisivat hyvää lääkettä siihen. Jossei muuten viihdy, voi nauttia pahaa lääkettä.
Ennustan lauantain peliin 4100 katsojaa.
Ehkäpä tosiaan alakanttiin tuo vain hatusta vedetty 4100. Mutta en usko, että menee yli 4500. Olen mielelläni väärässä.Minusta tuo olisi jonkinmoinen farssi. Kyllä kai nyt 5000 pitää rikki mennä?
Luulisi lipunmyynnin kiihtyvän seuraavien päivien aikana. Veikataan nipin napin 5000 menevän rikki. Tähän päivään mennessä oli myyty 3400.
Jos lauantaina on kaunis kesäsää, katsojia on 4500-5000, jos sataa vettä tai on muuten ankeaa, 5000-6000 katsojaa.
Minä taas olen positiivisesti yllättynyt, mikäli 4500 menee rikki kelistä riippumatta.Veikkaan noin 4300.Vaikka lauantaina ulkona olisi +25 ja Yyterissä jaettaisiin ilmaisia ämpäreitä, niin olen pettynyt alle 5000 yleisömäärään.