Karhunkulta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ässät ei tule tekemään hattutempullista maaleja tänään(kään). Toivottavasti oli maltilliset panokset :DNo perskeles, veikkasinhan mä Turgeonille hattutempun tänään.
Ässät ei tule tekemään hattutempullista maaleja tänään(kään). Toivottavasti oli maltilliset panokset :DNo perskeles, veikkasinhan mä Turgeonille hattutempun tänään.
Kannattaa sillä huonoimmassa skenaariossa tänään on Turgeonin viimeinen peli Ässä-paidassa.Kävin nappaamassa 2 seisomalippua, pojalle ja veljenpojalle. Oma ja tyttären seisomakausari ladattu palyoffs moodiin. Uskaltasko tänään laittaa eka kertaa Turgeon GW:n päälle....
Tunti sitten alle 300 yhteensä istumaan ja seisomaan ollut jäljellä. Peliin vielä yli 3 tuntia. Eiköhän tuo täynnä ole.Paikkoja vapautunut aika paljon istumakatsomoihin, joten ihan täyteen halliin ei taideta päästä?
Tuli aika yllätyksenä, että huuma on yhtäkkiä näin kova. Hieno juttu. Joitakin satoja paikkoja enää jäljellä ensi viikon kotipeleihin.Perjantain peliin näyttäisi olevan enää vain hajapaikkoja, eikä maanantain peliinkään paljoa enempää. Molemmat pelit jo tänään loppuunmyytyjä?
Maanantain peliin n. 700 lippua jäljellä.Perjantain peliin näyttäisi olevan enää vain hajapaikkoja, eikä maanantain peliinkään paljoa enempää. Molemmat pelit jo tänään loppuunmyytyjä?
Tuli aika yllätyksenä, että huuma on yhtäkkiä näin kova. Hieno juttu. Joitakin satoja paikkoja enää jäljellä ensi viikon kotipeleihin.
Perjantain peliin näyttäisi olevan enää vain hajapaikkoja, eikä maanantain peliinkään paljoa enempää. Molemmat pelit jo tänään loppuunmyytyjä?
Sama 2006 on tullut tänään mieleen. Eilen jo fanishopissa puhuttiin matsin jälkeen irokeeseistä, ja miten pitäs varastosta etsiä niitä hattuja.Köyhän miehen 2006? Tuolloin kyllä korpivaelluksen jälkeen liput liikku. 2011-13 jo turruttiin pudotuspeleihin, heh.
Seriffin hattu Jesse Joensuun tapaan olisi hieno. Kovin isoja hattuja täyteen katsomoon ei silti kannattaisi päähän laittaa, kun vievät tilaa ja haittaavat muiden näköyhteyttä kentälle.Sama 2006 on tullut tänään mieleen. Eilen jo fanishopissa puhuttiin matsin jälkeen irokeeseistä, ja miten pitäs varastosta etsiä niitä hattuja.
Ai että. En osaa tulevalta sarjalta odottaa enää mitään, mutta jos jossain kohtaa on iskun paikka, sehän on tuossa ekassa. Voitto alla ekaan kotipeliin, voi olla tunnelmaa ihan kivasti.
Neumannin lännenkaupasta 90 luvulla ostama aito America stetsoni maanantaina peliin ja päähän. Sheriffin merkki löytyy varmaan tigerista.Seriffin hattu Jesse Joensuun tapaan olisi hieno. Kovin isoja hattuja täyteen katsomoon ei silti kannattaisi päähän laittaa, kun vievät tilaa ja haittaavat muiden näköyhteyttä kentälle.
Itsehän olen jo monta vuotta ollut sellaisen säännön kannalla, että seisomakatsomoon ei saa tulla sellainen puolimetrinen tupsupipo päässä ollenkaan :DKovin isoja hattuja täyteen katsomoon ei silti kannattaisi päähän laittaa, kun vievät tilaa ja haittaavat muiden näköyhteyttä kentälle.
Itse ainakin otan pipon pois päästä kun tulen sisään. Kyllä se taskuun mahtuu. Näin saisivat muutkin tehdä.Itsehän olen jo monta vuotta ollut sellaisen säännön kannalla, että seisomakatsomoon ei saa tulla sellainen puolimetrinen tupsupipo päässä ollenkaan :D
Miten saat hiukset pysymään mintissä?Itse ainakin otan pipon pois päästä kun tulen sisään. Kyllä se taskuun mahtuu. Näin saisivat muutkin tehdä.
Mää oon sen verran vanha jo että niitten ei tartte olla mintissä.Miten saat hiukset pysymään mintissä?
Pipo taskuun, mutta just ennen peliä vessan kautta vetämään sellanen 80-luvun glamrock tyyliin hiukset vitun pystyyn ja sekaisin joka suuntaan, niin kukaan ei 20m alueella nää takaa mitään? Porilaista kohteliaisuutta.Miten saat hiukset pysymään mintissä?
Köyhän miehen 2006? Tuolloin kyllä korpivaelluksen jälkeen liput liikku. 2011-13 jo turruttiin pudotuspeleihin, heh.